Stránka 2 z 3
Re: problém s ISTA/p
Napsal: ned 12.03.2017 23:57
od ice.blade
icom a kvalitny zdroj v prudovom rezime, bmw odporuca min 45A deutronic
Re: problém s ISTA/p
Napsal: pon 13.03.2017 00:01
od matiz
maaaalo...
Re: problém s ISTA/p
Napsal: pon 13.03.2017 08:33
od JaraX
na vybavená auta i je 70A málo.
Re: problém s ISTA/p
Napsal: pon 13.03.2017 11:02
od ice.blade
ja netvrdim ze je to ok, len ze to odporuca BMW, na 80% bmw mozno staci ale tiez by som volil podstatne silnejsi
Re: problém s ISTA/p
Napsal: pon 13.03.2017 21:59
od rhinos
potvrzuji ze carly beha na kabelu s OTG redukci. kabel je od ice.blade

Re: problém s ISTA/p
Napsal: čtv 16.03.2017 15:55
od airbone
s tym carly by som vam neodporucal sa velmi hrat.
Ja som skusal nieco nakodovat na F25, a okrem toho ze to nefungovalo, nejakym zahadnym sposobom mi to odjebalo jednotku BDC-GW a chce to robit reanimaciu ZGW (v ista/p). Viem ze na 90% to pri tom spadne, takze si mozem kupit novy BDC modul.... Takze velice vam odporucam sa s tou picovinou - Carly hrat, ak si chcete na aute nieco odjebat.
Re: problém s ISTA/p
Napsal: pát 17.03.2017 00:24
od matiz
Mne ceka o vikendu neco podobneho, jen s tim rozdilem ze ja uz mam jednotky pripravene kdyby tak naaaahodou chtel chcipnout. Je to obcas boj, a co je horsi, cim dal tim vic jezdi dojebane auta a jako ze docela dost.
http://bmwcoding.cz/tt.png
Re: problém s ISTA/p
Napsal: úte 21.03.2017 12:49
od Joshuax
Povidej mi. Koupil jsem auto, vsechno se zdalo v pohode (diagnostika uplne v klidu), do doby, nez jsem chtel neco nakodovat. Pak jsem zjistil, ze nevyctu jednotky CAS ani LMA (nebo jak je ta druha), chyba vybavy...
Pomohlo az rucni predokovani vybavy, za coz musim opet podekovat airbornemu

Re: problém s ISTA/p
Napsal: úte 21.03.2017 12:51
od rhinos
a to jsi jel do SK? nebo ti "jen" poradil?
Re: problém s ISTA/p
Napsal: úte 21.03.2017 12:55
od Joshuax
Dokazali jsme to poresit pres SZ

ja dodaval obrazky, on know how a soubory. nabizel jsem remote desktop ci vnc primo na ntb pripojeny k autu, ale nakonec jsme si vystacili i takto. Sikovny kluk, opravdu

Re: problém s ISTA/p
Napsal: stř 22.03.2017 00:57
od airbone
dik za pochvalu

jednoducho ak sa niekto hraje a skusa kodovat s vecami ako bmw scanner, carly apd, dost casto moze dojst ko poskodeniu VO/FA v jednotke CAS a LMA. Potom to original diagnostika nevie precitat a pyta si online pripojenie, aby VO nahrala zo servera BMW. Da da to vsak poriesit aj inac, a tak sme to poriesili aj s kolegom

Inac som to okrem tohto pripadu riesil uz asi 3-4x, takze nejedna sa o nejaku neobvyklu vec....
Ja mam taku smolu, ze mi to skurvene carly pravdepodobne odjebalo jednotku ZGW. Vsetko funguje, ale ista vyzaduje reanimaciu a to viem uz dopredu, ze to asi padne... takze kym nebudem mat novu v ruke, tak s tym nematurujem
Nedavno mi pisal chalan na slovenskom klube, ze sa hral s bmw scannerom, nieco chcel dat nakodovat a nakalibrovat snimac volantu. Vysledok je odpalena ABS jednotka - vianocny stromcek na pristrojovke a s jednotkou sa uz neda spojit.
Bmw scanner je velmi nebezpecny, lebo neriesi ani coding index a niekedy sa snazi natvrdo spravit nieco, co nie je pre dannu jednotku kompatibilne.... Prinajlepsom to dopadne tak, ze jednotka sa da prekodovat OEM nastrojmi, ale moze to dopadnut aj ovela horsie....
Takze tolko by som podotkol k tymto hrackam...
Re: problém s ISTA/p
Napsal: stř 22.03.2017 19:40
od ice.blade
scanner vzdy na tvrdo prepisuje udaje v pamatiach

to zisti clovek ked si omylom clearne EWS a ostane bez auta, po carly a kodovani budikov zahadne zacalo vypisovat eprom chybu atd, pri resete servisneho intervalu univerzal diagnostikou zas vyskocilo na budikoch 999999 ale nastastie stacilo updatnut, niekedy je to aj fajn riesit "kraviny" kto nic nepokazi moc sa nenauci

Re: problém s ISTA/p
Napsal: stř 22.03.2017 22:52
od matiz
To je sice pravda, ale treba 6WB se starsi prodavaji okolo 40000kc, takze to uz neni moc velka prdel jestlize si je nekdo dosere.
Zkraje tydne jsem resil jedny budiky, taky intervaly nesly a nesly... Po hodine jsem to vzdal. Podarilo se az napodruhe a auto mi museli nechat na den.
Re: problém s ISTA/p
Napsal: čtv 23.03.2017 13:00
od Joshuax
No ja mel (mam) GT1cku (DIS) a INPU, nikdy jsem s tim problem nemel a auto jsem tak uz bohuzel koupil. Behem diag se to neprojevilo, prisel jsem na to az pozdeji, kdyz jsem chtel nektere veci preprogramovat (NCS Exper) a tam jsem prave narazil na chybu VO. Carly jsem si porizoval az vloni, spis jako nouzovku na diag v mobilu, rozhodne s tim nic nekoduju, takovou duveru v to fakt nemam

kdyz si vezmu jak slozite musi byt poskladana data pro kodovani jednotek a jak tezce jsem shanel tu ci kterou verzi pro spravny jazyk atd, vubec nechapu, jak to muze takova hracka jako Carly byt schopna spravne zapsat...
Kodovani s NCS Exper je v zasade jednoducha zalezitost, kdyz ma clovek spravna data a dodrzi jednoducha pravidla, aby si neposlal data z minula do jine jednotky atp.
Samozrejme prekodovavani SW celeho auta a upgrade jednotek, to uz je opravdu jenom do rukou tech, kteri uz nejen vedi, ale i maji patricne vybaveni. Adekvatni zdroj napajeni, diag hlavu na optice atp, aby se co nejvice eliminovaly mozne chyby pri zapisu a to jestli si nekdo troufa delat v garazi na kolene, tak je sebevrah

Re: problém s ISTA/p
Napsal: čtv 23.03.2017 16:39
od matiz
Vubec si nemyslim ze bych byl sebevrah

Re: problém s ISTA/p
Napsal: čtv 23.03.2017 20:51
od JaraX
každou diag i kodovanim se da hodně zničit, pokud tomu člověk nerozumí a chce ušetřit 500kč tak je to kravina, pokud se chce někdo vzdělat za cenu že něco odpali tak to smysl ma, ale myslím že i zkušení si tady už "vydělali" já se mužu pochlubit např aktivací otevření střechy cabria zákaznika kde bylo "open roof" tak jsem to zmačkl,hned rany, mlaceni a pulka tahel střechy na vyměnu, tak nějak jsem přehlidl položku nad tím "open roof cover" .
Re: problém s ISTA/p
Napsal: pát 24.03.2017 00:54
od Joshuax
A tos to mel anglicky

nektery funkce prelozeny ani nejsou a to je pak nejaky ultrauberdlouhynemeckyslozenyvyrazconicnerika

Re: problém s ISTA/p
Napsal: pát 24.03.2017 07:33
od JaraX
asi to bylo spíš něměecky, ale v předkladu to tak bylo.
Re: problém s ISTA/p
Napsal: pát 24.03.2017 08:55
od Filozof
To musel bejt strašnej zážitek. Člověk zmáčkne ENTER a auto spustí sebedestrukci ...bych rád viděl co se dělo v tu chvíli. To musel bejt megašok.
Asi bych to nechtěl zažít.
Já osobně se nervuji s rozchozením Scanneru 1.4.0 pro BMW e39-e38 atd.
Vy zkušení jej znáte.
Ovládání vypadá strašně jednoduše. Chci jen vypsat chyby auta v jednotkách a hlavně opravit a resetovat ABS abych viděl zda už mi funguje po výměně čidel nebo bude stále stávkovat i tacho. Čidla vadná jsem vyměnil za nové VDO Siemens.
U scanneru už jen odstranit hlášku
Hardware faulty co mi dělá po připojení. Piny mám dobře zapájené 7+8 a 4+5 a pin 1 a 16 samostatně.
No a pak jen musím prý dodržet postup připojit NTB scanner pak spojit s autem (klíček poloha 2) a potom teprve spustit SW BMWscan140. Toto mi bylo doporučeno. Ovladače mám správné a v pořádku.
Snad tedy nemám vadnej kus. Uvidím. Jsou tam tři šváby. Jeden FTDI druhej procesor NEC a třetí na straně napájení auta.
Tak snad to rozchodím jedu podle návodu na netu.
Kdyby někdo tušil proč se objevuje hláška hardware faulty u scanneru budu rád.

Re: problém s ISTA/p
Napsal: pát 24.03.2017 09:40
od Joshuax
Clovece to byla moje uplne prvni diag

Pamatuju si tu hlasku, ale uz ti asi nereknu, cim to bylo, ale rekl bych, ze to je problem driveru FTDI (nedojde ke spojeni s autem). Ja to mel ale na X5tku a tam bylo urcite uz full OBD2, 39tka bude mit ten samy problem, jako 36tka a vetsina veci tam pres OBD2 scanner ani nepujde cist, natoz vyresetovat.
Jinak strasne jednoduchy on byl, jenom mu to otestovani tech jednotek strasne trvalo

Btw mam za to, ze jsem to prestal pouzivat taky proto, ze mi ten driver fungoval spravne jenom ve Windows XP 32bit a ja chtel 64bit system.