Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
problém s ISTA/p
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: problém s ISTA/p
icom a kvalitny zdroj v prudovom rezime, bmw odporuca min 45A deutronic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
maaaalo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
na vybavená auta i je 70A málo.
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: problém s ISTA/p
ja netvrdim ze je to ok, len ze to odporuca BMW, na 80% bmw mozno staci ale tiez by som volil podstatne silnejsi
Re: problém s ISTA/p
potvrzuji ze carly beha na kabelu s OTG redukci. kabel je od ice.blade 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Re: problém s ISTA/p
s tym carly by som vam neodporucal sa velmi hrat.
Ja som skusal nieco nakodovat na F25, a okrem toho ze to nefungovalo, nejakym zahadnym sposobom mi to odjebalo jednotku BDC-GW a chce to robit reanimaciu ZGW (v ista/p). Viem ze na 90% to pri tom spadne, takze si mozem kupit novy BDC modul.... Takze velice vam odporucam sa s tou picovinou - Carly hrat, ak si chcete na aute nieco odjebat.
Ja som skusal nieco nakodovat na F25, a okrem toho ze to nefungovalo, nejakym zahadnym sposobom mi to odjebalo jednotku BDC-GW a chce to robit reanimaciu ZGW (v ista/p). Viem ze na 90% to pri tom spadne, takze si mozem kupit novy BDC modul.... Takze velice vam odporucam sa s tou picovinou - Carly hrat, ak si chcete na aute nieco odjebat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
Mne ceka o vikendu neco podobneho, jen s tim rozdilem ze ja uz mam jednotky pripravene kdyby tak naaaahodou chtel chcipnout. Je to obcas boj, a co je horsi, cim dal tim vic jezdi dojebane auta a jako ze docela dost.
http://bmwcoding.cz/tt.png
http://bmwcoding.cz/tt.png
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
Povidej mi. Koupil jsem auto, vsechno se zdalo v pohode (diagnostika uplne v klidu), do doby, nez jsem chtel neco nakodovat. Pak jsem zjistil, ze nevyctu jednotky CAS ani LMA (nebo jak je ta druha), chyba vybavy...
Pomohlo az rucni predokovani vybavy, za coz musim opet podekovat airbornemu

Pomohlo az rucni predokovani vybavy, za coz musim opet podekovat airbornemu


E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: problém s ISTA/p
a to jsi jel do SK? nebo ti "jen" poradil?
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
Dokazali jsme to poresit pres SZ
ja dodaval obrazky, on know how a soubory. nabizel jsem remote desktop ci vnc primo na ntb pripojeny k autu, ale nakonec jsme si vystacili i takto. Sikovny kluk, opravdu 


E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Re: problém s ISTA/p
dik za pochvalu 
jednoducho ak sa niekto hraje a skusa kodovat s vecami ako bmw scanner, carly apd, dost casto moze dojst ko poskodeniu VO/FA v jednotke CAS a LMA. Potom to original diagnostika nevie precitat a pyta si online pripojenie, aby VO nahrala zo servera BMW. Da da to vsak poriesit aj inac, a tak sme to poriesili aj s kolegom
Inac som to okrem tohto pripadu riesil uz asi 3-4x, takze nejedna sa o nejaku neobvyklu vec....
Ja mam taku smolu, ze mi to skurvene carly pravdepodobne odjebalo jednotku ZGW. Vsetko funguje, ale ista vyzaduje reanimaciu a to viem uz dopredu, ze to asi padne... takze kym nebudem mat novu v ruke, tak s tym nematurujem
Nedavno mi pisal chalan na slovenskom klube, ze sa hral s bmw scannerom, nieco chcel dat nakodovat a nakalibrovat snimac volantu. Vysledok je odpalena ABS jednotka - vianocny stromcek na pristrojovke a s jednotkou sa uz neda spojit.
Bmw scanner je velmi nebezpecny, lebo neriesi ani coding index a niekedy sa snazi natvrdo spravit nieco, co nie je pre dannu jednotku kompatibilne.... Prinajlepsom to dopadne tak, ze jednotka sa da prekodovat OEM nastrojmi, ale moze to dopadnut aj ovela horsie....
Takze tolko by som podotkol k tymto hrackam...

jednoducho ak sa niekto hraje a skusa kodovat s vecami ako bmw scanner, carly apd, dost casto moze dojst ko poskodeniu VO/FA v jednotke CAS a LMA. Potom to original diagnostika nevie precitat a pyta si online pripojenie, aby VO nahrala zo servera BMW. Da da to vsak poriesit aj inac, a tak sme to poriesili aj s kolegom

Inac som to okrem tohto pripadu riesil uz asi 3-4x, takze nejedna sa o nejaku neobvyklu vec....
Ja mam taku smolu, ze mi to skurvene carly pravdepodobne odjebalo jednotku ZGW. Vsetko funguje, ale ista vyzaduje reanimaciu a to viem uz dopredu, ze to asi padne... takze kym nebudem mat novu v ruke, tak s tym nematurujem

Nedavno mi pisal chalan na slovenskom klube, ze sa hral s bmw scannerom, nieco chcel dat nakodovat a nakalibrovat snimac volantu. Vysledok je odpalena ABS jednotka - vianocny stromcek na pristrojovke a s jednotkou sa uz neda spojit.
Bmw scanner je velmi nebezpecny, lebo neriesi ani coding index a niekedy sa snazi natvrdo spravit nieco, co nie je pre dannu jednotku kompatibilne.... Prinajlepsom to dopadne tak, ze jednotka sa da prekodovat OEM nastrojmi, ale moze to dopadnut aj ovela horsie....
Takze tolko by som podotkol k tymto hrackam...
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: problém s ISTA/p
scanner vzdy na tvrdo prepisuje udaje v pamatiach
to zisti clovek ked si omylom clearne EWS a ostane bez auta, po carly a kodovani budikov zahadne zacalo vypisovat eprom chybu atd, pri resete servisneho intervalu univerzal diagnostikou zas vyskocilo na budikoch 999999 ale nastastie stacilo updatnut, niekedy je to aj fajn riesit "kraviny" kto nic nepokazi moc sa nenauci 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
To je sice pravda, ale treba 6WB se starsi prodavaji okolo 40000kc, takze to uz neni moc velka prdel jestlize si je nekdo dosere.
Zkraje tydne jsem resil jedny budiky, taky intervaly nesly a nesly... Po hodine jsem to vzdal. Podarilo se az napodruhe a auto mi museli nechat na den.
Zkraje tydne jsem resil jedny budiky, taky intervaly nesly a nesly... Po hodine jsem to vzdal. Podarilo se az napodruhe a auto mi museli nechat na den.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
No ja mel (mam) GT1cku (DIS) a INPU, nikdy jsem s tim problem nemel a auto jsem tak uz bohuzel koupil. Behem diag se to neprojevilo, prisel jsem na to az pozdeji, kdyz jsem chtel nektere veci preprogramovat (NCS Exper) a tam jsem prave narazil na chybu VO. Carly jsem si porizoval az vloni, spis jako nouzovku na diag v mobilu, rozhodne s tim nic nekoduju, takovou duveru v to fakt nemam
kdyz si vezmu jak slozite musi byt poskladana data pro kodovani jednotek a jak tezce jsem shanel tu ci kterou verzi pro spravny jazyk atd, vubec nechapu, jak to muze takova hracka jako Carly byt schopna spravne zapsat...
Kodovani s NCS Exper je v zasade jednoducha zalezitost, kdyz ma clovek spravna data a dodrzi jednoducha pravidla, aby si neposlal data z minula do jine jednotky atp.
Samozrejme prekodovavani SW celeho auta a upgrade jednotek, to uz je opravdu jenom do rukou tech, kteri uz nejen vedi, ale i maji patricne vybaveni. Adekvatni zdroj napajeni, diag hlavu na optice atp, aby se co nejvice eliminovaly mozne chyby pri zapisu a to jestli si nekdo troufa delat v garazi na kolene, tak je sebevrah

Kodovani s NCS Exper je v zasade jednoducha zalezitost, kdyz ma clovek spravna data a dodrzi jednoducha pravidla, aby si neposlal data z minula do jine jednotky atp.
Samozrejme prekodovavani SW celeho auta a upgrade jednotek, to uz je opravdu jenom do rukou tech, kteri uz nejen vedi, ale i maji patricne vybaveni. Adekvatni zdroj napajeni, diag hlavu na optice atp, aby se co nejvice eliminovaly mozne chyby pri zapisu a to jestli si nekdo troufa delat v garazi na kolene, tak je sebevrah

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
Vubec si nemyslim ze bych byl sebevrah 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
každou diag i kodovanim se da hodně zničit, pokud tomu člověk nerozumí a chce ušetřit 500kč tak je to kravina, pokud se chce někdo vzdělat za cenu že něco odpali tak to smysl ma, ale myslím že i zkušení si tady už "vydělali" já se mužu pochlubit např aktivací otevření střechy cabria zákaznika kde bylo "open roof" tak jsem to zmačkl,hned rany, mlaceni a pulka tahel střechy na vyměnu, tak nějak jsem přehlidl položku nad tím "open roof cover" .
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
A tos to mel anglicky
nektery funkce prelozeny ani nejsou a to je pak nejaky ultrauberdlouhynemeckyslozenyvyrazconicnerika 


E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
asi to bylo spíš něměecky, ale v předkladu to tak bylo.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: problém s ISTA/p
To musel bejt strašnej zážitek. Člověk zmáčkne ENTER a auto spustí sebedestrukci ...bych rád viděl co se dělo v tu chvíli. To musel bejt megašok.
Asi bych to nechtěl zažít.
Já osobně se nervuji s rozchozením Scanneru 1.4.0 pro BMW e39-e38 atd.
Vy zkušení jej znáte.
Ovládání vypadá strašně jednoduše. Chci jen vypsat chyby auta v jednotkách a hlavně opravit a resetovat ABS abych viděl zda už mi funguje po výměně čidel nebo bude stále stávkovat i tacho. Čidla vadná jsem vyměnil za nové VDO Siemens.
U scanneru už jen odstranit hlášku Hardware faulty co mi dělá po připojení. Piny mám dobře zapájené 7+8 a 4+5 a pin 1 a 16 samostatně.
No a pak jen musím prý dodržet postup připojit NTB scanner pak spojit s autem (klíček poloha 2) a potom teprve spustit SW BMWscan140. Toto mi bylo doporučeno. Ovladače mám správné a v pořádku.
Snad tedy nemám vadnej kus. Uvidím. Jsou tam tři šváby. Jeden FTDI druhej procesor NEC a třetí na straně napájení auta.
Tak snad to rozchodím jedu podle návodu na netu.
Kdyby někdo tušil proč se objevuje hláška hardware faulty u scanneru budu rád.

Asi bych to nechtěl zažít.
Já osobně se nervuji s rozchozením Scanneru 1.4.0 pro BMW e39-e38 atd.
Vy zkušení jej znáte.
Ovládání vypadá strašně jednoduše. Chci jen vypsat chyby auta v jednotkách a hlavně opravit a resetovat ABS abych viděl zda už mi funguje po výměně čidel nebo bude stále stávkovat i tacho. Čidla vadná jsem vyměnil za nové VDO Siemens.

U scanneru už jen odstranit hlášku Hardware faulty co mi dělá po připojení. Piny mám dobře zapájené 7+8 a 4+5 a pin 1 a 16 samostatně.
No a pak jen musím prý dodržet postup připojit NTB scanner pak spojit s autem (klíček poloha 2) a potom teprve spustit SW BMWscan140. Toto mi bylo doporučeno. Ovladače mám správné a v pořádku.
Snad tedy nemám vadnej kus. Uvidím. Jsou tam tři šváby. Jeden FTDI druhej procesor NEC a třetí na straně napájení auta.
Tak snad to rozchodím jedu podle návodu na netu.
Kdyby někdo tušil proč se objevuje hláška hardware faulty u scanneru budu rád.

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ISTA/p
Clovece to byla moje uplne prvni diag
Pamatuju si tu hlasku, ale uz ti asi nereknu, cim to bylo, ale rekl bych, ze to je problem driveru FTDI (nedojde ke spojeni s autem). Ja to mel ale na X5tku a tam bylo urcite uz full OBD2, 39tka bude mit ten samy problem, jako 36tka a vetsina veci tam pres OBD2 scanner ani nepujde cist, natoz vyresetovat.
Jinak strasne jednoduchy on byl, jenom mu to otestovani tech jednotek strasne trvalo
Btw mam za to, ze jsem to prestal pouzivat taky proto, ze mi ten driver fungoval spravne jenom ve Windows XP 32bit a ja chtel 64bit system.

Jinak strasne jednoduchy on byl, jenom mu to otestovani tech jednotek strasne trvalo

Btw mam za to, ze jsem to prestal pouzivat taky proto, ze mi ten driver fungoval spravne jenom ve Windows XP 32bit a ja chtel 64bit system.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i