Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

problém s ISTA/p

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ice.blade
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk

Re: problém s ISTA/p

#21 Příspěvek od ice.blade »

icom a kvalitny zdroj v prudovom rezime, bmw odporuca min 45A deutronic
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#22 Příspěvek od matiz »

maaaalo...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#23 Příspěvek od JaraX »

na vybavená auta i je 70A málo.
Uživatelský avatar
ice.blade
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk

Re: problém s ISTA/p

#24 Příspěvek od ice.blade »

ja netvrdim ze je to ok, len ze to odporuca BMW, na 80% bmw mozno staci ale tiez by som volil podstatne silnejsi
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00
Klubové ID: 3986

Re: problém s ISTA/p

#25 Příspěvek od rhinos »

potvrzuji ze carly beha na kabelu s OTG redukci. kabel je od ice.blade :D
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

Re: problém s ISTA/p

#26 Příspěvek od airbone »

s tym carly by som vam neodporucal sa velmi hrat.
Ja som skusal nieco nakodovat na F25, a okrem toho ze to nefungovalo, nejakym zahadnym sposobom mi to odjebalo jednotku BDC-GW a chce to robit reanimaciu ZGW (v ista/p). Viem ze na 90% to pri tom spadne, takze si mozem kupit novy BDC modul.... Takze velice vam odporucam sa s tou picovinou - Carly hrat, ak si chcete na aute nieco odjebat.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#27 Příspěvek od matiz »

Mne ceka o vikendu neco podobneho, jen s tim rozdilem ze ja uz mam jednotky pripravene kdyby tak naaaahodou chtel chcipnout. Je to obcas boj, a co je horsi, cim dal tim vic jezdi dojebane auta a jako ze docela dost.

http://bmwcoding.cz/tt.png
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#28 Příspěvek od Joshuax »

Povidej mi. Koupil jsem auto, vsechno se zdalo v pohode (diagnostika uplne v klidu), do doby, nez jsem chtel neco nakodovat. Pak jsem zjistil, ze nevyctu jednotky CAS ani LMA (nebo jak je ta druha), chyba vybavy...
Pomohlo az rucni predokovani vybavy, za coz musim opet podekovat airbornemu :!: ;)
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00
Klubové ID: 3986

Re: problém s ISTA/p

#29 Příspěvek od rhinos »

a to jsi jel do SK? nebo ti "jen" poradil?
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#30 Příspěvek od Joshuax »

Dokazali jsme to poresit pres SZ :) ja dodaval obrazky, on know how a soubory. nabizel jsem remote desktop ci vnc primo na ntb pripojeny k autu, ale nakonec jsme si vystacili i takto. Sikovny kluk, opravdu ;)
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

Re: problém s ISTA/p

#31 Příspěvek od airbone »

dik za pochvalu :)
jednoducho ak sa niekto hraje a skusa kodovat s vecami ako bmw scanner, carly apd, dost casto moze dojst ko poskodeniu VO/FA v jednotke CAS a LMA. Potom to original diagnostika nevie precitat a pyta si online pripojenie, aby VO nahrala zo servera BMW. Da da to vsak poriesit aj inac, a tak sme to poriesili aj s kolegom :)
Inac som to okrem tohto pripadu riesil uz asi 3-4x, takze nejedna sa o nejaku neobvyklu vec....
Ja mam taku smolu, ze mi to skurvene carly pravdepodobne odjebalo jednotku ZGW. Vsetko funguje, ale ista vyzaduje reanimaciu a to viem uz dopredu, ze to asi padne... takze kym nebudem mat novu v ruke, tak s tym nematurujem :)

Nedavno mi pisal chalan na slovenskom klube, ze sa hral s bmw scannerom, nieco chcel dat nakodovat a nakalibrovat snimac volantu. Vysledok je odpalena ABS jednotka - vianocny stromcek na pristrojovke a s jednotkou sa uz neda spojit.
Bmw scanner je velmi nebezpecny, lebo neriesi ani coding index a niekedy sa snazi natvrdo spravit nieco, co nie je pre dannu jednotku kompatibilne.... Prinajlepsom to dopadne tak, ze jednotka sa da prekodovat OEM nastrojmi, ale moze to dopadnut aj ovela horsie....

Takze tolko by som podotkol k tymto hrackam...
Uživatelský avatar
ice.blade
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk

Re: problém s ISTA/p

#32 Příspěvek od ice.blade »

scanner vzdy na tvrdo prepisuje udaje v pamatiach :) to zisti clovek ked si omylom clearne EWS a ostane bez auta, po carly a kodovani budikov zahadne zacalo vypisovat eprom chybu atd, pri resete servisneho intervalu univerzal diagnostikou zas vyskocilo na budikoch 999999 ale nastastie stacilo updatnut, niekedy je to aj fajn riesit "kraviny" kto nic nepokazi moc sa nenauci :twisted:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#33 Příspěvek od matiz »

To je sice pravda, ale treba 6WB se starsi prodavaji okolo 40000kc, takze to uz neni moc velka prdel jestlize si je nekdo dosere.

Zkraje tydne jsem resil jedny budiky, taky intervaly nesly a nesly... Po hodine jsem to vzdal. Podarilo se az napodruhe a auto mi museli nechat na den.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#34 Příspěvek od Joshuax »

No ja mel (mam) GT1cku (DIS) a INPU, nikdy jsem s tim problem nemel a auto jsem tak uz bohuzel koupil. Behem diag se to neprojevilo, prisel jsem na to az pozdeji, kdyz jsem chtel nektere veci preprogramovat (NCS Exper) a tam jsem prave narazil na chybu VO. Carly jsem si porizoval az vloni, spis jako nouzovku na diag v mobilu, rozhodne s tim nic nekoduju, takovou duveru v to fakt nemam :D kdyz si vezmu jak slozite musi byt poskladana data pro kodovani jednotek a jak tezce jsem shanel tu ci kterou verzi pro spravny jazyk atd, vubec nechapu, jak to muze takova hracka jako Carly byt schopna spravne zapsat...
Kodovani s NCS Exper je v zasade jednoducha zalezitost, kdyz ma clovek spravna data a dodrzi jednoducha pravidla, aby si neposlal data z minula do jine jednotky atp.
Samozrejme prekodovavani SW celeho auta a upgrade jednotek, to uz je opravdu jenom do rukou tech, kteri uz nejen vedi, ale i maji patricne vybaveni. Adekvatni zdroj napajeni, diag hlavu na optice atp, aby se co nejvice eliminovaly mozne chyby pri zapisu a to jestli si nekdo troufa delat v garazi na kolene, tak je sebevrah :)
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#35 Příspěvek od matiz »

Vubec si nemyslim ze bych byl sebevrah :oops:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#36 Příspěvek od JaraX »

každou diag i kodovanim se da hodně zničit, pokud tomu člověk nerozumí a chce ušetřit 500kč tak je to kravina, pokud se chce někdo vzdělat za cenu že něco odpali tak to smysl ma, ale myslím že i zkušení si tady už "vydělali" já se mužu pochlubit např aktivací otevření střechy cabria zákaznika kde bylo "open roof" tak jsem to zmačkl,hned rany, mlaceni a pulka tahel střechy na vyměnu, tak nějak jsem přehlidl položku nad tím "open roof cover" .
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#37 Příspěvek od Joshuax »

A tos to mel anglicky :D nektery funkce prelozeny ani nejsou a to je pak nejaky ultrauberdlouhynemeckyslozenyvyrazconicnerika :)
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#38 Příspěvek od JaraX »

asi to bylo spíš něměecky, ale v předkladu to tak bylo.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: problém s ISTA/p

#39 Příspěvek od Filozof »

To musel bejt strašnej zážitek. Člověk zmáčkne ENTER a auto spustí sebedestrukci ...bych rád viděl co se dělo v tu chvíli. To musel bejt megašok. :shock:

Asi bych to nechtěl zažít.

Já osobně se nervuji s rozchozením Scanneru 1.4.0 pro BMW e39-e38 atd.
Vy zkušení jej znáte.
Ovládání vypadá strašně jednoduše. Chci jen vypsat chyby auta v jednotkách a hlavně opravit a resetovat ABS abych viděl zda už mi funguje po výměně čidel nebo bude stále stávkovat i tacho. Čidla vadná jsem vyměnil za nové VDO Siemens. :(

U scanneru už jen odstranit hlášku Hardware faulty co mi dělá po připojení. Piny mám dobře zapájené 7+8 a 4+5 a pin 1 a 16 samostatně.
No a pak jen musím prý dodržet postup připojit NTB scanner pak spojit s autem (klíček poloha 2) a potom teprve spustit SW BMWscan140. Toto mi bylo doporučeno. Ovladače mám správné a v pořádku.

Snad tedy nemám vadnej kus. Uvidím. Jsou tam tři šváby. Jeden FTDI druhej procesor NEC a třetí na straně napájení auta.
Tak snad to rozchodím jedu podle návodu na netu.
Kdyby někdo tušil proč se objevuje hláška hardware faulty u scanneru budu rád. :)
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s ISTA/p

#40 Příspěvek od Joshuax »

Clovece to byla moje uplne prvni diag :) Pamatuju si tu hlasku, ale uz ti asi nereknu, cim to bylo, ale rekl bych, ze to je problem driveru FTDI (nedojde ke spojeni s autem). Ja to mel ale na X5tku a tam bylo urcite uz full OBD2, 39tka bude mit ten samy problem, jako 36tka a vetsina veci tam pres OBD2 scanner ani nepujde cist, natoz vyresetovat.
Jinak strasne jednoduchy on byl, jenom mu to otestovani tech jednotek strasne trvalo :)
Btw mam za to, ze jsem to prestal pouzivat taky proto, ze mi ten driver fungoval spravne jenom ve Windows XP 32bit a ja chtel 64bit system.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
Odpovědět