Stránka 2 z 8

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: čtv 02.03.2017 21:42
od Darkstar96
tak za 1. neřekl jsem že jste mafiáni ani zlodějové, jen jsem s KAŽDÝM kdo přišel do styku kdo jezdil do práce s V12 byl to zmrd a zloděj.
za 2. 3litrovou naftu jsem měl v E39, s 120 000 co jsem s ní najezdil jsem měnil akorát základní věci, filtry, olej, řemen a jednu kladku jinak jsem s tím motorem neměl ŽÁDNEJ problém a to je nalítáno 320 000km na tom motoru :) ten motor byl prostě skvělej, jenže jsem pak měl chvilku Chryslera 300C s 5,7 Hemi a už jsem si zvykl na lepší výkon a chci něco co jede víc a je to luxusnější a pohodlnější.
3. nikomu jsem zde nechtěl ukřivdit, jen prostě nechci koupit žádnej střep...

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: čtv 02.03.2017 21:57
od JaraX
- jenže ten motor v E39 byl relativně spolehlivej prehistorik
- mám zákazníka co mi furt tvrdil jak je to dobrej motor jak jezdí 7 let bez poruchy a pak narval do motoru skoro kilo během měsíce.

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: čtv 02.03.2017 22:02
od Darkstar96
JaraX píše:- jenže ten motor v E39 byl relativně spolehlivej prehistorik
to mi jako chceš říct, že soudruzi v NDR místo toho, aby ten motor ve spolehlivosti ještě vylepšili od dob kdy byl v E39, E46 atd, tak ho akorát ubrali na spolehlivosti? to jako fakt?

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: čtv 02.03.2017 22:05
od JaraX
nejde jen o motor, spíš o příslušenství, prostě od dob E39 přibylo spoustu věcí, z litiny se stal hliník, začlo se šetřit na rozvodech atd.

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: čtv 02.03.2017 22:08
od Matt_CZE
Samozřejmě.. Koukni na rotačku 1.9TDI od koncernu (66/81kW).. NESMRTELNÉ MOTORY... Pak přišlo 1.9PD, které už zdaleka nebyly tak nesmrtelné a pak 2.0TDI, což už je sračka vedle sračky... Tady to je, řekl bych, velice obdobné...

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: čtv 02.03.2017 22:14
od laik
Sedma se 170 kW tedy moc rychlá nebude a bez adaptivního podvozku nebude luxusní.
750ky jezdí v průměru 10-13 litrů podle nohy. S LPG je to jako za 7 litrů benzínu, tak si s tím můžeš jezdit i pro rohlíky.
Kdybys tady počtl, tak se dozvíš, že u posledních modelů není problém vyměnit motor po 150-200kil km. E 39 535i máme ještě, má najeto 450 tisíc a nic krom spotřebáku neptala. Každý ti tady řekne, že E60 nebo Fka se daleko víc serkají. Každým modelem, je jedno jestli 7er, 5er,X5 je to k horšímu a to nejen u BMW.

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: čtv 02.03.2017 22:28
od Misanek
Darkstar96 píše:
JaraX píše:- jenže ten motor v E39 byl relativně spolehlivej prehistorik
to mi jako chceš říct, že soudruzi v NDR místo toho, aby ten motor ve spolehlivosti ještě vylepšili od dob kdy byl v E39, E46 atd, tak ho akorát ubrali na spolehlivosti? to jako fakt?
hele, ty jsi se fakt teď probudil z nějakého vegetativního stavu nebo co? To jako nevidíš všude okolo, jak jde kvalita aut do hajzlu??

Ano, m57 v e39 nemůžeš vůbec srovnávat s tím, co už je v e65. V e39 to byly první common raily s nižšíma vstřikovacíma tlakama, s el. mag. vstřikovačema které nejsou tak citlivé na kvalitu nafty atd...

Hele, proč si místo tady toho rozumování o tom radši něco nepřečteš?

Ty jsi chtěl radu, rad se ti tady dostalo ale stejně 3,14čuješ. Tak co vlastně chceš?!

To že nechceš koupit žádný střep vůbec neobhajuje tvůj debilní názor o tom, že v12 mají jenom zmrdi. A pokud jsi nucen pracovat v takovém kolektivu, kde každý kdo dojede do práce s v12 je zmrd, tak je mi tě upřímně líto...


Soudit povahu lidí podle aut a resp. na auta ty povahy majitelů vztahovat a nějak automaticky hned škatulkovat mne nikdy nenapadlo. Přijde mi to jako hodně primitivní uvažování a.k.a. styl závistivý dement...

Zajímalo by mě co by se stalo, kdyby ten zmrd dojel do práce v Octávii a jestli by v ten okamžik zmrdem být přestal :lol:

Prober se :wink:

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: čtv 02.03.2017 22:40
od JaraX
hele, nechte ho už koupit tu holou 730d, myslím že né každej by měl mít V8.

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: čtv 02.03.2017 22:50
od Matt_CZE
JaraX :smich2: :respect:

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 00:10
od horan
Darkstar: ano, soudruzi v ndr udelali vse pro to, aby byl motor mene spolehlivej.
Napisi, co jsem resil dneska.
Mival jsem e39 525d CR 120kw, litina svody, bez klapek (original) , bez dpf (original) , s podtlakovou regulaci...... Kupoval jsem ji s 220000km a po trech letech ji prodal s 360000. Pouze udrzba. Dvakrat zustala stat. Jednou cerpadlo stredotlak a jednou cerpadlo v nadrzi (pod 15litru to chciplo). Nemuzu na motor rict jedine spatne slovo. Na zbytku auta byly problemove pouze predni brzdy.
Dneska volal kamarad s e61 525d, ze auto netahne.
Tak si to shrneme, co jsem nasel.
Na prvni pohled stejny motor. Dva a pulka, CR, 120kw. Jsem si taky rikal.
Ale ne e.
Svody plech - praskle
Turbo - regulace elektronicky, zapsana chyba regulace , nejde smazat
DPF - zapsana chyba snimace teploty vyfukovych plynu (stale 260℃), nejde smazat.
Zapsana chyba vsech 6 zhavicu (pravdepodobne jednotka zhaveni). Po startu se zapise znovu.
Prelamana kabelaz na viku (nefunguje nic na vratech)
Jel jsem s tim asi kilometr a byl jsem nasranej jak je to rozdrcany a tvrdy. I proti e39 co jsem mel se sportpaketem. S e66 to ani srovnavat nejde.
Klapky uz zaslepeny.
A spooooustu dalsich veci.
Byl jsem u toho auta 30 minut a za tmy, tak kdo vi, co by se jeste naslo.
Takze myslis, ze novejsi znamena automaticky lepsi?
Jeste porad?

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 06:42
od Darkstar96
horan: děkuji, to co jsi napsal mi vše vyjasnilo a otevřelo oči. Myslel jsem že toto "šulení" a nahrazování horšíma materiálama se děje pouze u jiných automobilek například celé VW group. Nikdy by mě nenapadlo že to bude i prestižní značky jako je BMW.
Jak říkal dlouhou dobu jsem žil s E39 a nemusel nic řešit, nezajímal se o to, nezajímal se o ostatní auta, nic. Proto ted vypadám, jako bych vylezl z jeskyně a abych pravdu řekl, je mi z toho špatně...Všem děkuji, jdu se dívat po nějaké 750 :)

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 06:53
od Darkstar96
Misanek píše: To že nechceš koupit žádný střep vůbec neobhajuje tvůj debilní názor o tom, že v12 mají jenom zmrdi. A pokud jsi nucen pracovat v takovém kolektivu, kde každý kdo dojede do práce s v12 je zmrd, tak je mi tě upřímně líto...
Nepracuji v takovém kolektivu, ale zákazníky si nevybíráš ;)
Jsem obchodník ve velkoobchodu s elektronikou a jezdím po republice za zákazníkama projednávat smlouvy a domlouvat kšefty a někteří z těch lidí mají svoje jméno ve firmě. A potkáváš celou řadu lidí a podle chování a jejich minulosti (podložitelné činy), tak si o nich uděláš dostatečný obrázek, není to jen o autě. Bere od nás třeba Alza a vem si jak si vedení podniku, nebo ředitel, kterej je ted jeden z nejbohatších čechů, v posledních letech nahrabali a všechno není takové jak se zdá, vím o tom svoje, dělám v tom 10let.

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 07:17
od laik
Hurá, to to trvalo, kluci sice trochu provětrali klávesnice... :)
Pak se pochlubíš, samozřejmě :!:

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 08:58
od Darkstar96
sorry, já to nikdy neřešil , ani mě to nezajímalo, jsem těžký na přesvědčení, navíc jsem si nikdy nemyslel že pro mě bude levnější a lepší 4,8 V8 něž 3litr I6 :roll:
Až něco najdu a bude to za něco stát, tak se pochlubím :lol:

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 09:03
od JaraX
tady máš něco ke kvalitě nových modelů F
https://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=rDUrDxHWUMs

tady je to navíc ještě podrtžený tím že to je pětka, F01 je lepší, ale taky už to není jak E65

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 09:23
od horan
Darkstar: taky jezdim denne do prace 2x 75km . Driv jsem mel jen nafty. S posledni e39 525d jsem jezdil do 7lt/ 100km.
Pak jsem si rekl znechucen posranou politikou EU a snizovanim obsahu motoru v novych autech, ze je na case poridit vetsi obsah dokud je k mani.
Koupil jsem e66 4,5 s plynem. A ono to jezdi za necelych 14 litru plynu (samozrejme, ze ve meste ne e)
Takze vlastne stejna spotreba jako ta e39.
Jediny co me sere je ta nadrz na plyn s 83 litry. Realne se tam vleze tak 67litru. Ale stojan je pri ceste, tak jen zdrzeni no.

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 09:31
od JaraX
tak to není věc auta ale věc plynaře ktery to odflakl, když realně tankuješ 95L tak je to lepší i když furt malo :D

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 09:33
od horan
Ja to taky nesvadim na auto. Uprimne ten plyn je v tom aute jeste z dob, kdy nikdo z nas netusil, ze si nekdy nejakou 7er koupi.
A ty tam ty 103lt nadrze taky nedavas dlouho ;)

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 10:03
od kawaman
Tak já tankuju 100-103L a jsem spokojený :-D

Re: Koupě a rady E65 facelift

Napsal: pát 03.03.2017 10:21
od JaraX
103 do E65 dáváme od 22.4.2011 takže skoro 6 let.