Stránka 2 z 2

Re: 728i e38 nestartuje pálí pojistku č.17 motorsteuerung

Napsal: úte 07.02.2017 17:56
od JaraX
ty voe to neeee :D

ještě je jedna možnost, když si nevím rady tak to taky tak zkusím, místo pojistky dáš drát a z místa kde je problém je začne kouřit. už mě to párkrát zachránilo a nikdy to nic nepoškodilo. třeba nestartující E90 která nepsala žádnou chybu, jen prostě nešlo nastartovat ani odemčít volant a palila se furt pojistka pro CAS, dal jsem místo ní drát, začlo se kouřit z kliky dveří a bylo jasné :)

Re: 728i e38 nestartuje pálí pojistku č.17 motorsteuerung

Napsal: úte 07.02.2017 18:22
od Filozof
Jardo ty me neser voe :-D mas to 15min od baraku a jestliže na to do patku neprijdu, pojedu si pro tebe a do hodinky vis kde je problem. Pres nepres. Jen nechci u toho travit dva dny zbytečně bez výsledku. Staci diagnostikovat závadu.

Re: 728i e38 nestartuje pálí pojistku č.17 motorsteuerung

Napsal: úte 07.02.2017 21:17
od PetoK
Neries sprostosti... odpoj abs jednotku za kastlikom, daj novu poistku a startuj...

Re: 728i e38 nestartuje pálí pojistku č.17 motorsteuerung

Napsal: úte 07.02.2017 21:52
od JaraX
neměl jsi nahodou v poslední době s ABS problémy?

Re: 728i e38 nestartuje pálí pojistku č.17 motorsteuerung

Napsal: úte 07.02.2017 22:03
od Filozof
Jo mel a diag ukazovala pp a lz cidlo. Asi to spalilo abs jednotku nebo nevim. Zkusim odpojit a nastartuji. Pokud nespalim pojistku bude to v te stříbrné krabici abs za kastlikem. Udelam to jako prvni hned ve ctvrtek odpoledne jak budu u auta.

Re: 728i e38 nestartuje pálí pojistku č.17 motorsteuerung

Napsal: čtv 09.02.2017 10:02
od Filozof
Tak mi bylo řečeno že mám proměřit jak relé K96 které je od palivové pumpy která se často odporoučí a zkratuje tak pojistku č.17 tak potom problémovou ABS/ASC jednotku a kní napojené relé K95.


Tak se ještě dívám do dvou schemat co tu mám a pokud bude závada v ABS/ASC jednotce a bude něco vypáleného nevím co stím tak narychlo vymyslím Asi jedině sehnat jinou jednotku a věřit že se nic nevypálí či opravit pokud bude nová a podle ní vyhořelou otevřu a vyměním vypálené součástky.
Tak uvidím.

Auto se projevuje tak že absolutně ani neškytne nic jakoby byla ABS/ASC jednotka odpojená to se projevuje uplně stejně což jsem zkoušel když jsem jednotku vydělával, jen stím že ktomu pálí pojistku č17.
Tak uvidíme zda se podaří zjistit co to přesně je. Zda se upeklo relé nebo jednotka či čerpadlo je ve zkratu.

Re: 728i e38 nestartuje pálí pojistku č.17 motorsteuerung

Napsal: pát 10.02.2017 12:16
od Filozof
Jaraxi to je vtip nebo realita ? mám nechat hořet místo kde se to pálí a čekat že najdu odkud mi šlehá plamen ??? :lol:

Pokud by se jen čadilo tak asi jo ale takové pevné nervy a hasící jednotku asi nemám ... Je ale možné že to je poslední možnost jen mé odvahy na to je málo. :D

Ted jdu rozebrat ABS/ASC větev ... relé a jednotku ven a proměřím a kouknu zda není spálená to by byla malá výhra že bych přišel odkud to jde....

Větev kolem čerpadla je OK tam problém nevidím.
zbývá ABS/ASC a někde z té strany.

EDIT: Takže jsem zjistil po vyjmutí ABS/ASC 5.0 jednotky BOSCH mi auto sice furt nestartuje ale už ani nevypaluje pojistku. Takže problém tipuji bude v této stříbrné krabici. Vyhodil jsem ji ven a mám ji na stole. Nevidím okem nic spáleného. Ale asi to bude na novou jednotku.

Re: 728i e38 nestartuje pálí pojistku č.17 motorsteuerung

Napsal: ned 19.02.2017 18:44
od Filozof
TAK vyřešeno byl to snímač hladiny oleje ...prý častá závada na všech M52 motorech. Kabeláž byla shnilá a docházelo ke zkratu. A pálila pojistku č22.

Odpojeno a objedná se nové čidlo.

Re: 728i e38 nestartuje pálí pojistku č.17 motorsteuerung

Napsal: pon 20.02.2017 09:35
od inspi1981
Hmm, tak kterou pojistku to teda palilo

Re: 728i e38 nestartuje pálí pojistku č.17 motorsteuerung

Napsal: pon 20.02.2017 13:28
od Filozof
chýpu zní to trochu zmateně tak ještě jednou popíšu problém.

Inkriminovaný den kdy došlo k poruše na autě byl přesně tento problém.
Nastartoval jsem auto a zjistil při vyjíždění ze dvora že svítí BATERIE. Takže jsem usoudil nějaká blbost nebo anomálie. 500metrů a automat nechtěl řadit nahoru stále byla jednička.
Zastavil jse, se a zhasl auto stím že to byla blbost a pak už auto nechtělo ani nastartovat bylo uplné ticho. Auto jsem musel dotáhnout s jedním sousedem k domu na dvůr a zjistil že je spálená pojistka číslo 17. Tak jsem dal novou a zkusil start a nic. Vytáhnul jsem ABS/ASC jednotku kterou jsem podezříval a vrátil zpátky a pak se začla pálit ještě během hodiny jiná pojistka číslo 22.

Od té doby jsem laboroval co to bude a zjistil že jsou napojené 4komponenty na pojistce č.22 a tím je ALTERNATOR , Čidlo hladiny oleje, automat a a řazení elektronika a pak teplotní čidlo/přepínač. Vše je popsáno ve WDS když se dá vyhledat pojistka č.22

No a pak jsem díky diagnostice hledal chybu jinde ale díky SNEJKOVI za to mu velký dík jsem se dověděl že M52 motory mají častou závadu na čidle hladiny oleje co je na vaně.

A měl pravdu kabeláž byla rozemletá díky vodě a oleji a vlivu počasí atd. No a po odpojení a výměny pojistky bylo vše ok a auto normálně nastartovalo.

Takže čidlo hladiny oleje mohlo za zkrat na pojistce číslo 22.
Nechápu proč mě první den zlobila pojistka číslo 17 když jsem nedělal nic na autě jen vypojil a zapojil ABS/ASC jednotku.

asi tak vše. :D