Stránka 2 z 5

Re: Všechnofalut

Napsal: stř 21.09.2016 08:52
od Matt_CZE
Jak to be skrytým menu poznám? Při nastartovaném motoru píše 14,xxx V ... což mi přijde, jakože asi OK, ne?

Re: Všechnofalut

Napsal: stř 21.09.2016 09:15
od palciatko
Uff

Prečo si menil batériu?
Pri registrácii výmeny batérie odporúčam skontrolovať kapacitu nakonfigurovanú v power module.
A stále netuším, o akom aute sa bavíme. Lebo v istých prípadoch sa musí robiť retrofit AGM batérie.

Prv by som dokončil tu výmenu batérie. A až potom by som začal panikáriť :lol:

K tomu napätiu - pri výskyte chyby sa zapíšu aj niektoré ďalšie údaje, tak možno pri niektorej chybe bude zaznamenané aj napätie.

P.

Re: Všechnofalut

Napsal: stř 21.09.2016 13:41
od Matt_CZE
Baterii jsem měnil, protoze mi již při koupi bylo řečeno, že je baterie KO, což potvrdil záhy i JaraX, když do auta sedl. Jinak se jedna o E66 745. Zítra jedu registrovat baterii a kouknout na diag, tak dám vědět, co jsme se dozvěděli

Re: Všechnofalut

Napsal: stř 21.09.2016 16:50
od kurevtor
tesil píše:Tyhle chyby mi vzdy vyhazovalo auto, kdyz nejakou dobu poskakovalo po meste, tudiz baterka nestihala dobijet. Pri dalsim startu bylo vzdy vse ok. Zaregistruj baterku, poradne to projed a mas 100 procentne po problemu.
Jak to víš? To, že to tobě vyhazovalo podobné chyby automaticky garantuje na 100%, že je to baterkou? :shock: :shock: (samozřejmě pokud baterka neni registrovaná tak je to první věc po čem jít)

Navíc co píšeš mi nedává smysl... Když má E65 problém s baterkou tak je přece problém při startu, jakmile to natočíš tak baterka se dobije strašně rychle (bavíme se o 745i). Čili neměl bys přece problém při jízdě, ale až pak při startu, ne? (možná máš dýzla a je to jiné?)

Já jsem si vadnej kroužek pod volantem zažil a fakt sem čuměl jak se to auto zachovalo :shock: Ale zažil jsem i problémy s baterkou a tohle mi připadá spíš jako ten kroužek.

Matt_CZE: jak přesně se chyba projeví? Spadne ti auto do nouzáku, tj. odpojí ti Dynamic Drive a EDC apod.? Celkem spolehlivá indikace jsou stěrače a ovládání na volantu. Pokud tohle nefunguje je to spíše ten kroužek, řekl bych :-)

Mně to tehdy odpojilo snad i valvetronic nebo co a to auto se mělo problém rozjet do kopce při výjezdu z Blanky!! :-D Pětilitřík s 300 kobylkama a nerozjede se do kopce, neměl jsem z toho moc radost :-)

Re: Všechnofalut

Napsal: stř 21.09.2016 17:10
od tesil
Nevim nejsem mechanik, ale e65 si nechava dostatecnou zasobu na nastartovani a kdyz pak baterku nedobijis dostatecne, tak to postupne odpojuje... Nevim, proste jsem to tak vypozoroval. Vzdy to delalo, kdyz jsem dlouho poskakoval po par km a furt startoval. Pak jsem to pred barakem pichl na dobijecku, nebo mel delsi cestu a byl klid. Vetsinou se to projevovalo v zime s webastem, kdyz jsem jezdil 4x800m kazdy vsedni den. Jinak jo, mel jsem naftu.
To by mohl vyzkouset i ted, dobit baterku a rano uvidi.

Re: Všechnofalut

Napsal: stř 21.09.2016 18:12
od vlastnemec
Kurňa já jen sírám :D kam se diskuze dostane :shock: To je to tak těžké nechat napíchnout diag která Ti přesně řekne po čem jít :D

Třeba min. týden dojedu domů (stodolou) a před barákem prokluz na ABS a hned vánoční stromeček na přístrojovce ABS ASC DSC SelfLeveling TPM. DSC mrknu na tři chyby na mising can bus, mrknu do Selflevel 1x missing can, mrknu do Tyre presure control a ejhle jedno čidlo chyba - docvaknutí svorkovnice a stromeček nikde :D

Re: Všechnofalut

Napsal: stř 21.09.2016 22:53
od Matt_CZE
Hele stěrače jsou OK, ale když vyskočí chyba control systému, tak se přestanou vracet blinkry (nevypnou se po zatáčce). Jinak stará baterka byla tak v hajzlu, že když jsem jel po městě kousek kousek a zase kousek, tak na další kousek už jsem nenastartoval.

Také by mě zajímalo - dřív jsem měl Octavií L&K a byl jsem zvyklej když jsem na někoho např. čekal vypnout motor a nechat si zaplé rádio. Se sedmou jsem to udělal jednou a musel jsem startovat přes kabely a to sem měl to rádio zapnutý sotva 5 minut, tak sem se chtěl ještě zeptat, jak dlouho to vydrží fungovat na baterku Vám - ať pak zase někde nezůstanu.

A pro mě to píchnout na diag docela problem je, to auto mam chvilicku a ještě nemám zmapovanou servisní síť v ově a do CARTECu to opravdu dávat nebudu, přišla by Faktura na 25765673635384752,- bez DPH a nevyresili by vůbec nic a JaraX mam daleko. Takže jsem rád, že si na me zítra udělal čas ostravský člen tady z clubu a snad budeme chytřejší

Re: Všechnofalut

Napsal: čtv 22.09.2016 07:20
od Don
Jde o to, ze auto kdyz vi, ze ma baterie dost zacne postupne odpojovat komfortni casti vybavy, tak aby co nejvice setrilo baterii. Nevim co tu porad resite. Pokud nemas regnutou baterku, tak to nema smysl resit, protoze auto se chova, jako kdyby tam byla ta stara.

Re: Všechnofalut

Napsal: čtv 22.09.2016 11:43
od kurevtor
Matt_CZE píše:Hele stěrače jsou OK, ale když vyskočí chyba control systému, tak se přestanou vracet blinkry (nevypnou se po zatáčce). Jinak stará baterka byla tak v hajzlu, že když jsem jel po městě kousek kousek a zase kousek, tak na další kousek už jsem nenastartoval.

Také by mě zajímalo - dřív jsem měl Octavií L&K a byl jsem zvyklej když jsem na někoho např. čekal vypnout motor a nechat si zaplé rádio. Se sedmou jsem to udělal jednou a musel jsem startovat přes kabely a to sem měl to rádio zapnutý sotva 5 minut, tak sem se chtěl ještě zeptat, jak dlouho to vydrží fungovat na baterku Vám - ať pak zase někde nezůstanu.

A pro mě to píchnout na diag docela problem je, to auto mam chvilicku a ještě nemám zmapovanou servisní síť v ově a do CARTECu to opravdu dávat nebudu, přišla by Faktura na 25765673635384752,- bez DPH a nevyresili by vůbec nic a JaraX mam daleko. Takže jsem rád, že si na me zítra udělal čas ostravský člen tady z clubu a snad budeme chytřejší
Ano do CarTecu s timhle nejezdi.... oni jsou ochotní, ale nevědí o elektrice v sedmičce fakt nic.
S elektrikou (a vlastně se vším) to chce ke Snejkovi... Ten ti to vyléčí...

Re: Všechnofalut

Napsal: čtv 22.09.2016 15:52
od Matt_CZE
Snejka mám dááááááááleko tady z vidlákova.
Nicméně to dnes řešil Inspi, v autě 39 chyb všeho druhu. Baterka zapsaná, další chyby se neprojevili a odjížděl jsem s autem bez chyb, zatím (klep klep).
Větší tech. podrobnosti zde muže Inspi napsat, já z toho byl úplně vedle.

Re: Všechnofalut

Napsal: čtv 22.09.2016 18:14
od JaraX
mě se líbí jak to máš ke mě 100km daleko a jiní ke mě jezdí přes 400km :D :D
já zas jezdím na servis střechy na cabriu do Prahy, ale to je každýho věc.
jednou mi zákazník z Olomouce (20km) řekl že to ke mě má daleko, pána co ke mě jezdí z Košic by to asi pobavilo, stejně jako velkou skupinu Pražáků, Plzenáků, České Budějovice atd.

tesil:
ty máš ale naftu a tam je vše jinak, nafta má cca 2x takový startovací proud jak benzín, před startováním navíc dá baterce zabrat žhavení, při startu nafty vzniká velký napětový pokles a hned zase napěťová špička, todle má málo kterej systém rád, mám tu i nafty které při startu vyresetují hodiny atd. tam to pak rádo vyhazuje různý chyby.
benzín startuje při mnohem nižším napětí, baterku na kterou 730D ani neotočí motorem tak 745i v pohodě nastartujou, dokonce si tady bral nějakej kamoš špatny baterky z dieslu a ještě to rok dojízděl na benzínových autech.
no prostě u benzínu se málo kdy stává že by při startu vypadl nějakej systém, bud už vypadl před startem a nebo to prostě vůbec nenastartuje a to je pravděpodobnější.
ten start nafty je vždy jak zážeh raketoplánu.

Re: Všechnofalut

Napsal: čtv 22.09.2016 19:32
od vlastnemec
JaraX píše:tesil:
ty máš ale naftu a tam je vše jinak, nafta má cca 2x takový startovací proud jak benzín, před startováním navíc dá baterce zabrat žhavení, při startu nafty vzniká velký napětový pokles a hned zase napěťová špička, todle má málo kterej systém rád, mám tu i nafty které při startu vyresetují hodiny atd. tam to pak rádo vyhazuje různý chyby.
benzín startuje při mnohem nižším napětí, baterku na kterou 730D ani neotočí motorem tak 745i v pohodě nastartujou, dokonce si tady bral nějakej kamoš špatny baterky z dieslu a ještě to rok dojízděl na benzínových autech.
no prostě u benzínu se málo kdy stává že by při startu vypadl nějakej systém, bud už vypadl před startem a nebo to prostě vůbec nenastartuje a to je pravděpodobnější.
ten start nafty je vždy jak zážeh raketoplánu.
Jojo to je pravda 65ah baterka moji stodolou v naftě ani neotičila :D

Re: Všechnofalut

Napsal: čtv 22.09.2016 22:19
od Matt_CZE
JaraX píše:mě se líbí jak to máš ke mě 100km daleko a jiní ke mě jezdí přes 400km :D :D
já zas jezdím na servis střechy na cabriu do Prahy, ale to je každýho věc.
jednou mi zákazník z Olomouce (20km) řekl že to ke mě má daleko, pána co ke mě jezdí z Košic by to asi pobavilo, stejně jako velkou skupinu Pražáků, Plzenáků, České Budějovice atd.
Mi nejde aktuálně o vzdálenost, jako o časovou náročnost, aktuálně dokončujeme nějaké zakázky a je kolem toho lítání, takže bych tím dneska zabil půl dne a nestihl bych nic. Takhle za hodinu nebylo co řešit a i tak jsem se teprve před chvilku vrátil domů :(

Re: Všechnofalut

Napsal: pát 23.09.2016 00:52
od inspi1981
Takže v autě byla evidovaná obyč 110Ah, zaregistrováno na AGM 90Ah. Zapsaná interní chyba SZL-proto svítilo DSC, EMF apod. Zapsaná chyba vynechání několika válců-proto svítil Check engine.
Několik chyb ohledně napájení-terminál 30+15, způsobeno slabou baterií

Re: Všechnofalut

Napsal: pát 23.09.2016 01:10
od Lukas7
Mne zdochla v 730d batéria, zo 5 krát tak že som musel cez káble štartovať, a žiadny stromček sa nekonal, napojil som káble, naštartoval a žiadne kontrolky nesvietili. Len chyby v pamäti uložené. Ani sa auto nejak neštandartne nesprávalo, pojazdil som trochu a zas štartovalo super, ale potom stačilo zo 2 dni len krátke trasy, do 5km a už som nenaštartoval :twisted: Ale aj tak origo bateria 12 rokov v diesli je dobrý výkon.

Re: Všechnofalut

Napsal: pát 23.09.2016 08:28
od JaraX
takže jak jsem říkal hned na začátku, SZL se loučí,

to s tou vzdáleností nebylo samozřejmě nic proti inspimu, vybral sis nejlepší ostravskou variantou, ale spousta lidi začne spekulovat jak nejet 100km a pak to končí tím že mu někde v Sotee rozvrtaj auto a pak ho oprava stojí 5x tolik.

Re: Všechnofalut

Napsal: ned 25.09.2016 18:53
od Matt_CZE
Poslušně hlásím, že dnes opět po celodenním ježdění cestou domu EMISSION LIMIT error a kontrolka motoru.

Re: Všechnofalut

Napsal: pon 26.09.2016 23:44
od Matt_CZE
Nikdo nic? Pořad mi to tam svítí :roll:

Re: Všechnofalut

Napsal: úte 27.09.2016 08:08
od JaraX
bez diag se dál nepohneš.

Re: Všechnofalut

Napsal: stř 28.09.2016 14:55
od Matt_CZE
Takže diag říká chudá směs a účinnost catu pod mezní hodnotou.
Inspi dle podtlaku na víčku oleje usoudil, že by bylo fajn vyměnit membrány. Tolik aktuální zprávy