Re: e65 730d - výběr baterie
Napsal: čtv 22.09.2016 13:34
				
				To je zase meditace nad baterkou... AGM - nic jineho
			Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Mas Start&Stop a rekuperaci energie? Pokud máš S&S používáš to? To je rozhodující pro výběr autobaterie. Dost lidí tvrdí do všeho cpát AGM aniž by vědělo co AGM vlastně je a k čemu to je dobré.ettore píše:mám za to, že power management u E65 je optimalizován na kapacitu 90Ah, takže pokud použiji baterii s vyšší kapacitou, nebude baterie dostatečně nabita a tím by se mohla snižovat její životnost. nejsem elektrikář, takže se rád nechám poučit, jak to vlastně funguje.
 Asi jako když si na ní dopravní policista přidělá blinkry a klakson
 Asi jako když si na ní dopravní policista přidělá blinkry a klakson 
 A to jsem stodole původně koupil na radu kamaráda nejdražší Yuasu která po dvou letech začla mít problémy, jelikož stodola jezdí krátké trasy.
 A to jsem stodole původně koupil na radu kamaráda nejdražší Yuasu která po dvou letech začla mít problémy, jelikož stodola jezdí krátké trasy. Do prvovýroby jde něco jiného než do běžné obchodní sítě. Známej má dopravu, jezdil pro Akumu kterou později koupila Varta. Krom toho, že sem tam mu nějaký pracovník nechal baterky za pěknou cenu, tak jsem se dozvěděl jak vyrábí. Není to tak, že jede jedna linka a ta chrlí vše. Jde o kvalitu. Kvalita olova, jeho čistota, množství. Potom jde o to jak dobře, přesně se udělají mřížky atd. Ty nejlepší šly mimo jiné do BMW. Netvrdím že stále, ale prostě je to tak že nějaký dodavatel vyhraje kontrakt do nějaké série... Baterky určené do prvovýroby byly bez jakéhokoliv loga. Všem lidem kteří se k nim dostaly sloužily mnohem déle než cokoliv z obchodu. Zrovna asi před měsícem říkal strýc že mu baterky vždy vydržely 2-3 roky, max. 4 roky. Teď v novém Pežotu (nyní 6 let starý ale koupen nový) baterka pořád drží a přemýšlí jestli není na čase dát novou.
 Do prvovýroby jde něco jiného než do běžné obchodní sítě. Známej má dopravu, jezdil pro Akumu kterou později koupila Varta. Krom toho, že sem tam mu nějaký pracovník nechal baterky za pěknou cenu, tak jsem se dozvěděl jak vyrábí. Není to tak, že jede jedna linka a ta chrlí vše. Jde o kvalitu. Kvalita olova, jeho čistota, množství. Potom jde o to jak dobře, přesně se udělají mřížky atd. Ty nejlepší šly mimo jiné do BMW. Netvrdím že stále, ale prostě je to tak že nějaký dodavatel vyhraje kontrakt do nějaké série... Baterky určené do prvovýroby byly bez jakéhokoliv loga. Všem lidem kteří se k nim dostaly sloužily mnohem déle než cokoliv z obchodu. Zrovna asi před měsícem říkal strýc že mu baterky vždy vydržely 2-3 roky, max. 4 roky. Teď v novém Pežotu (nyní 6 let starý ale koupen nový) baterka pořád drží a přemýšlí jestli není na čase dát novou. 
Neber to prosím tak, že říkám že nemáš takové zkušenosti a že je to blbost. Z principu AGM je pro nějaké konkrétní použití, stejně jako nonAGM a další druhy. Tam kde není požadavek vysokých a častých vybíjecích proudů a zároveň vysokých a častých nabíjecích proudů je AGM zbytečná a možná na škodu. Ani netvrdím že zrovna u E65. E65 může mít jiné dobíjení atd. Dalším faktem je, že znám lidi kteří odmítají platit registraci autobaterky s tím, že to je ojeb na lidi, že to je zlodějina. A pokud jim do dvou let baterka padne, dají ji do reklamace, nebo to auto už mít stejně nebudou. Takže to může být třeba ta část případů kdy baterka rychle padne.JaraX píše:mě je taky uplně jedno co kdo píše, at si tam každej dá baterku jakou chce, klidně at si spojí monočlánky, já prodělal dost peněz na klasickejch baterkách (reklamace nula bodou) a už nechcu klasickou baterku ani vidět.
dokonce i v jednoduchych autech měním origo non AGM baterky po 3-4 letech, tak tam rovnou cpu všude AGM.
 Všechny druhy baterek mají své použití a jestli někdo dává baterky jiné tam kde se mu to líbí, proč ne ? Běžně se říká že na domě je hromosvod, svádí snad hromy ? Lidi říkají jedné věci jinak buď protože je to fáma, nebo jen zvyk z té fámy. To není nutný se o tom dohadovat.
 Všechny druhy baterek mají své použití a jestli někdo dává baterky jiné tam kde se mu to líbí, proč ne ? Běžně se říká že na domě je hromosvod, svádí snad hromy ? Lidi říkají jedné věci jinak buď protože je to fáma, nebo jen zvyk z té fámy. To není nutný se o tom dohadovat.  Není a nebude
 Není a nebude  To že v několika autech AGM vydržela víc jak nonAGM, ještě neznamená že je správně a neznamená to že to vydrží víc jak GELovka.
 To že v několika autech AGM vydržela víc jak nonAGM, ještě neznamená že je správně a neznamená to že to vydrží víc jak GELovka.
 Odmítám se věnovat jednotlivým odstavcům, jelikož by to v tomto případě bylo k hovnu.
 Odmítám se věnovat jednotlivým odstavcům, jelikož by to v tomto případě bylo k hovnu. když tam teda nemá co dělat
 když tam teda nemá co dělat 
 

Jak zde bylo napsáno, v tu dobu AGM nemusely existovat. Jinak jde mimo jiné o prestiž. V autech vyšších řad jsou velmi často gelové baterie. Stačily by baterie klasické. Ale pokud prodávají auto za milióny, také s tím prodávají pocity. Kupující musí mít dobrý pocit. Takový nadstandart, jako GELovka je možný prostředek k těmto pocitům, jako jeden z mnoha. Možnost AGM je pouze možnost, naopak by více vypovídalo kdyby tam byla POUZE možnost AGM a žádná jiná.Matt_CZE píše:Si koleduju o BAN za OT, ale já to risknu a zeptám se madmartyho, proč má stará hloupá e66 bez Start/Stop a rekulerace má přímo od výrobce v možnosti registrace baterky možnost AGM baterku?když tam teda nemá co dělat
 No ono není moc divu, když si tady madmarty zase žvatlá svoje moudra a zkušenosti, kdy jeden kámoš dělal tamto a druhý kámoš vozil tohle odtud a tam slyšel...
 No ono není moc divu, když si tady madmarty zase žvatlá svoje moudra a zkušenosti, kdy jeden kámoš dělal tamto a druhý kámoš vozil tohle odtud a tam slyšel...  
  
  
 Nevím kdo jen tlachá a nic neudělá. Hledal jsem v tvých příspěvcích kde jsi někomu věcně poradil na základě reálné zkušenosti. Víš co jsem našel ? Neuhodneš.
 Nevím kdo jen tlachá a nic neudělá. Hledal jsem v tvých příspěvcích kde jsi někomu věcně poradil na základě reálné zkušenosti. Víš co jsem našel ? Neuhodneš.  Na urážky jsi tady velmistr ty
 Na urážky jsi tady velmistr ty  
 