Stránka 2 z 2

Napsal: pát 04.03.2016 20:11
od Joj
Tak dnes jsem jel hodonín praha a zpet po ujeti teto štreky jsem hned zajel z autem do myčky tam jsem byl ze všim 20min a mel jsem to nastartovane 5min takovy smrad z vyfuku ajemny nadech černeho dymu jak kdybych palil snad gumu.nechal jsem to bežet jak jsem vyjel z myčky tak z vyfuku takovy oblak dymu jak kdyby se startovala tatra za studena.snad se to už vyčistilo pořadne auto začalo i lip jit za plyn. :)

Napsal: ned 06.03.2016 10:30
od Marek-WAR
U toho Carly for BMW free da se tam neco delat???? Nebo musím raději placenou? Spíš mě zajíma zavady a třeba DPF

Napsal: ned 06.03.2016 11:13
od MiM
U lite nejde dělat nic, ani pořádně nic neukáže. Jen samé okna " kup si full verzi". Pouze u diagnostiky ukáže zelenou fajfku, že ok u jednotlivých modulů, toť vše. Včera jsem to zkoušel, po přečtení tohoto vlákna.

Napsal: ned 06.03.2016 11:50
od Marek-WAR
Funguje to na každý adapter??? Nebo musí byt ten special?

Napsal: ned 06.03.2016 14:31
od kubicek106
MiM píše:U lite nejde dělat nic, ani pořádně nic neukáže. Jen samé okna " kup si full verzi". Pouze u diagnostiky ukáže zelenou fajfku, že ok u jednotlivých modulů, toť vše. Včera jsem to zkoušel, po přečtení tohoto vlákna.
Taky jsem to hned zkusil a jak se píše umí jen připojení k jednotkám a vyhledat je. Ale třeba ani chyby mi to nenašlo :(

Musíme zjistit co za těch 1500 soft umí jsem zvědavý co se dozvíme od uživatele lulu991 psal jsem mu už i SZ.

Taky bych potřeboval info o DPF ať ho mám sičáka pod kontrolou.

Jo a připojoval jsem se přes činskou OBD2 přes modrozuba. Klasika co je na aliexpresu.

Napsal: ned 06.03.2016 15:05
od Marek-WAR
Prosim tě hod pak info až se dozvíš víc, klidně i do SZ.

Napsal: pon 07.03.2016 09:25
od lulu991
pardon, nechodim tu tak casto, takze spravy som moc necital. Ale odpoviem tu, nech to je pokope :)

LITE verzia:
Takze lite verzia sluzi iba na zistenie, ci sa da k autu pripojit a takisto ci sa daju vycitat chyby z jednotlivych jednotiek. Inak sa neda pouzit na nic.

FULL platena verzia:
Po zakupeni full verzie je mozne vycitavat chyby (su pekne popisane, nie je to len cislo chyby nic nehovoriace), mazat chyby, sledovat jednotlive parametre (podla motora, ale je ich tam vela, samozrejme aj ohladom DPF ako som spominal - pocet km od poslednej uspesnej regeneracie, tlaky, teploty, mnozstvo sadzi v dpf, mnozstvo popola v dpf, atd), kodovanie (zalezi od auta a rocnika, ci je mozne cez bluetooth alebo cez kabel - pre starsie auta). Takisto je mozne samozrejme zaznamenavat hodnoty parametrov do suboru, takze je mozne analyzovat vysledky aj v pc. Aplikacia sa postupne prisposobuje uz aj na najnovsie Fkove modely, s ktorymi myslim ze uz vacsina funkcii je kompatibilna.
Moznosti kodovania si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/product/bmw-codings/
Rozrobene projekty/sucasti v ramci tejto aplikacie si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/projects/bmw-app/

Dokupitelne rozsirenia pre FULL platenu verziu:
Ak mate kupenu FULL verziu, je mozne si k nej zakupit rozsiritelne funkcie (5-15 EUR za kazdu, presne ceny si nepamatam).
- DPF: to je to co vas asi najviac zaujima, zobrazi moznost vynutenia regeneracie a zobrazuju sa v tomto menu aj parametre ohladom DPF. Tieto parametre su zobrazitelne aj v klasickej FULL verzii bez zakupeneho rozsirenia, takze kvoli tomu sa to neoplati, jedine ak mate zaujem regeneraciu vynucovat. Donedavna neboli motory M57 podporovane, momentalne myslim ze uz su. viac sa docitate tu: http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... paign=home
- reset servisnych intervalov: klasika vyresetovanie servisnych intervalov pohodlne cez mobil, podla mna sa neoplati, da sa to resetnut aj klasicky cez BC a zadarmo
- registracia baterky: Ako vieme, po vymene baterie je potrebne ju v aute zaregistrovat/nakodovat. Na to sluzi tato moznost. Neskusal som ju.
- kodovanie iDrive: Neskusal som, malo by to mat moznost nakodovat nejake veci do iDrive. Viac tu: http://www.mycarly.com/product/bmw-idrive/

Co sa tyka adaptera, mozte pouzit klasicky cinsky ELM237 (napriklad z aliexpressu), alebo priamo adapter od nich http://www.ivini-tech.de/en/adapter/android-bmw/ . Adapter od nich by nemal mat s nicim problem, presne rozdiely si ale nepamatam. Ja osobne pouzivam cinsky ELM237 bluetooth adapter a nemam s tym problem. Typ adapteru sa nerozdeluje podla auta, musi vsak samozrejme mat OBD zasuvku.

CRACKNUTE verzie:
Ano, potesim vas, existuju aj tie (na android) :) Je s nimi obecne celkom problem (aplikovana dobra ochrana), casto problemy s aktivaciou, neodstranitelne hlasky v aplikacii, atd... Je mozne obist aj platenie za jednotlive rozsirenia. Je potrebne mat rootnuty mobil a je s tym pomerne vela roboty a komplikovany postup. Takisto to moze znicit google play obchod v telefone, takze ho bude treba resetovat do vyrobnych nastaveni. Neskusenym uzivatelom to vobec neodporucam, skusenym iba ak maju vela casu a vela trpezlivosti sa s tym trapit (bez zaruceneho uspechu). Vyrobca aplikacie takisto casto posiela spravu, ze cracknute verzie sposobili problem s autom (to neviem ci sa len brani voci tomu alebo je to pravda...)

Moj nazor:
Aplikacia je super, cenovka je ale vysoka :/ Mne osobne dokonale nahradila pripajanie pocitaca k autu, predsa len mobil je vzdy po ruke a je to 100krat pohodlnejsie ako tahat pocitac do auta. Parametrov to vie sledovat az az (nenapada ma nic ine co by som chcel a nie je tam), takisto vycitavanie chyb a ich mazanie bezi bez chyby. Jednoznacne najlepsia aplikacia na BMW co momentalne existuje. Odporucam pre ludi, ktorym sa nechce brat a instalovat programy na PC a pripajat ho v aute, ale chcu mat prehlad co sa v ich BMW deje :)

Konkurencia:
Posledne dni som nadabil na free aplikaciu Deep OBD for BMW https://play.google.com/store/apps/deta ... w_deep_obd . Vyzera to velmi slubne ale aplikacia je velmi malo user friendly, navyse vyzaduje ak programovanie nastaveni v PC. Taktiez odporucaju specialny BT adapter. Zatial sa mi ju nepodarilo rozchodit, ak sa mi to podari, podam hlasenie :)
Torque nie je pre Carly vobec ziadna konkurencia :)

Ak som nieco zabudol (dufam ze nie), tak napiste a doplnim to.

Napsal: úte 08.03.2016 09:09
od kubicek106
lulu991 píše:pardon, nechodim tu tak casto, takze spravy som moc necital. Ale odpoviem tu, nech to je pokope :)

LITE verzia:
Takze lite verzia sluzi iba na zistenie, ci sa da k autu pripojit a takisto ci sa daju vycitat chyby z jednotlivych jednotiek. Inak sa neda pouzit na nic.

FULL platena verzia:
Po zakupeni full verzie je mozne vycitavat chyby (su pekne popisane, nie je to len cislo chyby nic nehovoriace), mazat chyby, sledovat jednotlive parametre (podla motora, ale je ich tam vela, samozrejme aj ohladom DPF ako som spominal - pocet km od poslednej uspesnej regeneracie, tlaky, teploty, mnozstvo sadzi v dpf, mnozstvo popola v dpf, atd), kodovanie (zalezi od auta a rocnika, ci je mozne cez bluetooth alebo cez kabel - pre starsie auta). Takisto je mozne samozrejme zaznamenavat hodnoty parametrov do suboru, takze je mozne analyzovat vysledky aj v pc. Aplikacia sa postupne prisposobuje uz aj na najnovsie Fkove modely, s ktorymi myslim ze uz vacsina funkcii je kompatibilna.
Moznosti kodovania si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/product/bmw-codings/
Rozrobene projekty/sucasti v ramci tejto aplikacie si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/projects/bmw-app/

Dokupitelne rozsirenia pre FULL platenu verziu:
Ak mate kupenu FULL verziu, je mozne si k nej zakupit rozsiritelne funkcie (5-15 EUR za kazdu, presne ceny si nepamatam).
- DPF: to je to co vas asi najviac zaujima, zobrazi moznost vynutenia regeneracie a zobrazuju sa v tomto menu aj parametre ohladom DPF. Tieto parametre su zobrazitelne aj v klasickej FULL verzii bez zakupeneho rozsirenia, takze kvoli tomu sa to neoplati, jedine ak mate zaujem regeneraciu vynucovat. Donedavna neboli motory M57 podporovane, momentalne myslim ze uz su. viac sa docitate tu: http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... paign=home
- reset servisnych intervalov: klasika vyresetovanie servisnych intervalov pohodlne cez mobil, podla mna sa neoplati, da sa to resetnut aj klasicky cez BC a zadarmo
- registracia baterky: Ako vieme, po vymene baterie je potrebne ju v aute zaregistrovat/nakodovat. Na to sluzi tato moznost. Neskusal som ju.
- kodovanie iDrive: Neskusal som, malo by to mat moznost nakodovat nejake veci do iDrive. Viac tu: http://www.mycarly.com/product/bmw-idrive/

Co sa tyka adaptera, mozte pouzit klasicky cinsky ELM237 (napriklad z aliexpressu), alebo priamo adapter od nich http://www.ivini-tech.de/en/adapter/android-bmw/ . Adapter od nich by nemal mat s nicim problem, presne rozdiely si ale nepamatam. Ja osobne pouzivam cinsky ELM237 bluetooth adapter a nemam s tym problem. Typ adapteru sa nerozdeluje podla auta, musi vsak samozrejme mat OBD zasuvku.

CRACKNUTE verzie:
Ano, potesim vas, existuju aj tie (na android) :) Je s nimi obecne celkom problem (aplikovana dobra ochrana), casto problemy s aktivaciou, neodstranitelne hlasky v aplikacii, atd... Je mozne obist aj platenie za jednotlive rozsirenia. Je potrebne mat rootnuty mobil a je s tym pomerne vela roboty a komplikovany postup. Takisto to moze znicit google play obchod v telefone, takze ho bude treba resetovat do vyrobnych nastaveni. Neskusenym uzivatelom to vobec neodporucam, skusenym iba ak maju vela casu a vela trpezlivosti sa s tym trapit (bez zaruceneho uspechu). Vyrobca aplikacie takisto casto posiela spravu, ze cracknute verzie sposobili problem s autom (to neviem ci sa len brani voci tomu alebo je to pravda...)

Moj nazor:
Aplikacia je super, cenovka je ale vysoka :/ Mne osobne dokonale nahradila pripajanie pocitaca k autu, predsa len mobil je vzdy po ruke a je to 100krat pohodlnejsie ako tahat pocitac do auta. Parametrov to vie sledovat az az (nenapada ma nic ine co by som chcel a nie je tam), takisto vycitavanie chyb a ich mazanie bezi bez chyby. Jednoznacne najlepsia aplikacia na BMW co momentalne existuje. Odporucam pre ludi, ktorym sa nechce brat a instalovat programy na PC a pripajat ho v aute, ale chcu mat prehlad co sa v ich BMW deje :)

Konkurencia:
Posledne dni som nadabil na free aplikaciu Deep OBD for BMW https://play.google.com/store/apps/deta ... w_deep_obd . Vyzera to velmi slubne ale aplikacia je velmi malo user friendly, navyse vyzaduje ak programovanie nastaveni v PC. Taktiez odporucaju specialny BT adapter. Zatial sa mi ju nepodarilo rozchodit, ak sa mi to podari, podam hlasenie :)
Torque nie je pre Carly vobec ziadna konkurencia :)

Ak som nieco zabudol (dufam ze nie), tak napiste a doplnim to.
Prosím, když zakoupím full verzi, mohu mít na více mobilech? Nebo je nějaký klíč a nainstaluji pouze na jeden hardware a pak konec?

Napsal: úte 08.03.2016 10:13
od ph132008
Ahoj, mám nainstalováno na telefonu i na tabletu se stejným google účtem.

Napsal: stř 09.03.2016 15:04
od kubicek106
Jaké vůz diagnostikujete? Mám E91LCI 10-2008 a hlas,í že se nespojil s motorem. Přitom lite verze neměla problém. Zkusil jsem adapter klasika ELM237. Díky za info K.

Napsal: ned 17.07.2016 21:42
od Kortys
Carly 20.22 crack, je riskantní používat? Zkoušel někdo? Raději koupit?

Re:

Napsal: pát 10.02.2017 09:22
od Houmi
lulu991 píše:pardon, nechodim tu tak casto, takze spravy som moc necital. Ale odpoviem tu, nech to je pokope :)

LITE verzia:
Takze lite verzia sluzi iba na zistenie, ci sa da k autu pripojit a takisto ci sa daju vycitat chyby z jednotlivych jednotiek. Inak sa neda pouzit na nic.

FULL platena verzia:
Po zakupeni full verzie je mozne vycitavat chyby (su pekne popisane, nie je to len cislo chyby nic nehovoriace), mazat chyby, sledovat jednotlive parametre (podla motora, ale je ich tam vela, samozrejme aj ohladom DPF ako som spominal - pocet km od poslednej uspesnej regeneracie, tlaky, teploty, mnozstvo sadzi v dpf, mnozstvo popola v dpf, atd), kodovanie (zalezi od auta a rocnika, ci je mozne cez bluetooth alebo cez kabel - pre starsie auta). Takisto je mozne samozrejme zaznamenavat hodnoty parametrov do suboru, takze je mozne analyzovat vysledky aj v pc. Aplikacia sa postupne prisposobuje uz aj na najnovsie Fkove modely, s ktorymi myslim ze uz vacsina funkcii je kompatibilna.
Moznosti kodovania si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/product/bmw-codings/
Rozrobene projekty/sucasti v ramci tejto aplikacie si mozte pozriet tu http://www.mycarly.com/projects/bmw-app/

Dokupitelne rozsirenia pre FULL platenu verziu:
Ak mate kupenu FULL verziu, je mozne si k nej zakupit rozsiritelne funkcie (5-15 EUR za kazdu, presne ceny si nepamatam).
- DPF: to je to co vas asi najviac zaujima, zobrazi moznost vynutenia regeneracie a zobrazuju sa v tomto menu aj parametre ohladom DPF. Tieto parametre su zobrazitelne aj v klasickej FULL verzii bez zakupeneho rozsirenia, takze kvoli tomu sa to neoplati, jedine ak mate zaujem regeneraciu vynucovat. Donedavna neboli motory M57 podporovane, momentalne myslim ze uz su. viac sa docitate tu: http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... paign=home
- reset servisnych intervalov: klasika vyresetovanie servisnych intervalov pohodlne cez mobil, podla mna sa neoplati, da sa to resetnut aj klasicky cez BC a zadarmo
- registracia baterky: Ako vieme, po vymene baterie je potrebne ju v aute zaregistrovat/nakodovat. Na to sluzi tato moznost. Neskusal som ju.
- kodovanie iDrive: Neskusal som, malo by to mat moznost nakodovat nejake veci do iDrive. Viac tu: http://www.mycarly.com/product/bmw-idrive/

Co sa tyka adaptera, mozte pouzit klasicky cinsky ELM237 (napriklad z aliexpressu), alebo priamo adapter od nich http://www.ivini-tech.de/en/adapter/android-bmw/ . Adapter od nich by nemal mat s nicim problem, presne rozdiely si ale nepamatam. Ja osobne pouzivam cinsky ELM237 bluetooth adapter a nemam s tym problem. Typ adapteru sa nerozdeluje podla auta, musi vsak samozrejme mat OBD zasuvku.

CRACKNUTE verzie:
Ano, potesim vas, existuju aj tie (na android) :) Je s nimi obecne celkom problem (aplikovana dobra ochrana), casto problemy s aktivaciou, neodstranitelne hlasky v aplikacii, atd... Je mozne obist aj platenie za jednotlive rozsirenia. Je potrebne mat rootnuty mobil a je s tym pomerne vela roboty a komplikovany postup. Takisto to moze znicit google play obchod v telefone, takze ho bude treba resetovat do vyrobnych nastaveni. Neskusenym uzivatelom to vobec neodporucam, skusenym iba ak maju vela casu a vela trpezlivosti sa s tym trapit (bez zaruceneho uspechu). Vyrobca aplikacie takisto casto posiela spravu, ze cracknute verzie sposobili problem s autom (to neviem ci sa len brani voci tomu alebo je to pravda...)

Moj nazor:
Aplikacia je super, cenovka je ale vysoka :/ Mne osobne dokonale nahradila pripajanie pocitaca k autu, predsa len mobil je vzdy po ruke a je to 100krat pohodlnejsie ako tahat pocitac do auta. Parametrov to vie sledovat az az (nenapada ma nic ine co by som chcel a nie je tam), takisto vycitavanie chyb a ich mazanie bezi bez chyby. Jednoznacne najlepsia aplikacia na BMW co momentalne existuje. Odporucam pre ludi, ktorym sa nechce brat a instalovat programy na PC a pripajat ho v aute, ale chcu mat prehlad co sa v ich BMW deje :)

Konkurencia:
Posledne dni som nadabil na free aplikaciu Deep OBD for BMW https://play.google.com/store/apps/deta ... w_deep_obd . Vyzera to velmi slubne ale aplikacia je velmi malo user friendly, navyse vyzaduje ak programovanie nastaveni v PC. Taktiez odporucaju specialny BT adapter. Zatial sa mi ju nepodarilo rozchodit, ak sa mi to podari, podam hlasenie :)
Torque nie je pre Carly vobec ziadna konkurencia :)

Ak som nieco zabudol (dufam ze nie), tak napiste a doplnim to.


Ahoj, umí Carly i vymazat mapování převodovky? Jak prosím tě probíhá vynucená regenerace DPF? potvrdím a musím jet na dálnici, nebo se filtr zregeneruje třeba doma před barákem sám..?

Re: zobrazovani regenerace DPF

Napsal: pát 10.02.2017 11:49
od Misanek
Před barákem regeneraci nikdy nespustíš podle mě. Nucené spuštění regenerace znamená pouze to, že ty dáš jednotce "nuceně" povel k tomu, že má začít regenerovat a jednotka nečeká na povel od diferenčních čidel či ujeté vzdálenosti. Nicméně i když jednotka tě to povel obdrží, tak stejně stále s regenerací bude vyčkávat, dokud pro ni nenastanou vhodné podmínky, tzn. dostatek paliva v nádrži, dostatečně vysoká teplota výfukových plynů, stále částečné zatížení motoru atd...

Re: zobrazovani regenerace DPF

Napsal: sob 18.02.2017 11:00
od Marek-WAR
Chci se zeptat, pokud nejdou me vicist live data, potrebuju original kabel?