Stránka 2 z 2

Napsal: ned 13.12.2015 17:05
od rejdy
pavproch píše:Nevidím jediný rozumný důvod (spotřeba není rozumný důvod :twisted: ) proč by měl být "strašně krátký diff" nyvýhodou....

Zítra du zkracovat, už ně ty dlouhé převody nebaví... (po zkrácení by to mělo být asitak 3700toček@140 tacho, to už bude snesitelnější, hlavně auto bude i na šestku aspoň trošku akcelerovat.... :idea:
Nebude tě to pak štvát při průletech přes Německo z hor? Ve dvoukilu tam budeš mít přes 5000 rpm... Zvlášť když vím, že rád kvedláš, tak přece stačí tam při potřebě většího zrychlení kopnout 5 nebo 4 a je to... A zas mi neřikej, že ti to na 6ku nejede. V 328i mám na 5 ve 140 3500rpm a když to sešlápnu, tak to jede pěkně. Ty máš o 70 koní víc...

Napsal: ned 13.12.2015 17:13
od Derek

Napsal: ned 13.12.2015 17:25
od pavproch
@rejdy: ze 200tis km sem po říšských báhnech nalítal esli 5000km, mno možná 8.... takže to halt nějak přetrpím :twisted:

Napsal: ned 13.12.2015 17:28
od rejdy
ok, ok. Je fakt, že co tak čtu, většinou lítáš po českejch okreskách a tam to asi opodstatnění má...

Napsal: ned 13.12.2015 17:30
od JaraX
pavproch, pokud dáš okresce přednost před dálnici je kratší diferák obrovská výhoda.

Napsal: ned 13.12.2015 20:50
od pavproch
hele, asitakle - su z Rožnova p.R., často služebně jezdím do Plzně... letos možná 12x.... z toho JEDNOU po D1, tož asitak o tom jak já, brambor a dálnice...

Napsal: ned 13.12.2015 21:15
od JaraX
mazec, to si ani neumím představit, já třeba kolikrát jedu o 100km dál jen proto že to je po dalnici misto po okresce

Napsal: ned 13.12.2015 21:47
od BudVlad
Mám na autě kratší diferék z 335i (3.46). Ze začátku mi BC ukazoval že mám zařadit když jsem měl zařazenou 6ku, ale DME se adoptovalo a už to nedělá. Zlepší se akcelerace a vyšší otáčky na dálnici nevadí, spíš naopak. Výkon motoru stoupá s otáčkami, N53 má max výkon @ 6 500RPM.

Napsal: ned 13.12.2015 21:55
od pavproch
jj, přesně tak.... já loni zkrátil m4Zlika o 17% a úžasně se mi to líbí, proto fčíl zkracuju o 15% i 3er....

Napsal: pon 14.12.2015 09:09
od paca
já kdybych jezdil víceméně dálnice, tak si koupím dízla

Napsal: úte 15.12.2015 10:24
od honzabiker1
JaraX píše:...jelikož 330i už právě díky velkymu vrtání trpí na těsnění pod hlavama a kroucení bloku ...
M54B25 ma stejny vrtani jako M54B30..;) Na spotrebu oleje je nachylnejsi B30 spis kvuli tomu, ze je to dlouhozdvihovy motor..

Napsal: úte 15.12.2015 10:38
od JaraX
aha, tak naopak

Napsal: úte 15.12.2015 10:56
od Derek
Spis byste mohli adeptovi na baworakistu poradit jak tohle lze/nelze podchytit pri koupi.
Jako majitele jiz druhyho M54B30 motoru by me to zajimalo taky - jakmile tomu clovek neda aspon nejakou desitku kilometru, idealne z casti v cervenym, tak pozna kulovy, jestli to sezralo nejakej olej
(jenze kdo si tohle pri koupi lajzne a komu to stavajici majitel dovoli :D)
Bratr si takhle nabehl s tou M54B22, kdy az par (ty)dnu po koupi zjistil, ze ma v kruhy a zere mu to pomalu 1l/100km.....

Prvni motor mi zral olej jak zjednanej, klidne 1l na 3-4k km (pricemz to nejvetsi zatezi, ktera to zpusobovala, bylo treba 300km dalnice a z toho 60% v druhe polovine otackomeru, v cervenym spis vyjimecne; tzn. zadny drifty&sprinty u nakupaku nebo jiny kokotiny). Halt spatna udrzba bejvalejch majitelu, zpetne to mi to vsechno zacina bejt jasnejsi.

Po tom, co se tenhle motor odporoucel na prasklej retez (pri najezdu cca 230k km, pravdepodobne pravejch), jsem od Skrabalu od Zlina koupil motor z UK, namotano nejakejch 125k mil (cca 200k km) a jezdim s nim od zastavby uz mesic a neco.
Velmi pomalu jsem stupnoval zatez (clovek se tak nejak kroti, kdyz mu par mesicu predtim jeden motor "bouchnul" pod rukama) a ted, kdyz uz je dost zahratej, se nebojim ani cervenyho po meste nebo na dalnici - motor jede vyrazne lip nez ten minulej (coz muze bejt repasi a dostrojenim vseho do 1A stavu) a dosud mi podle kazdotydenniho mereni merkou (cidlo oleje samozrejme mrtvy) nesezral ani Ň!