Ahoj,
tak ja mam E91 r.v.2007 asi 3 roky. je to N52B25. Muzu napsat moje zkusenosti a servisni ukony pokud te zajimaji a problemy se kterymi jsem se potykal/potykam.
Servis si delam sam, jen jednou jsem musel na vymenu spojky do servisu.
Auto ma na tachometru 210 000 km ale rekl bych ze bude mit tak o 100 000 - 150 000 vic.
Zavady a vymeny prvni rok po koupi:
Musel jsem vymenit ulitany srouby z ventiloveho vika a dat nove tesneni, protoze z toho dost tekl olej. Od te doby sucho.
Auto prestalo tahnout, rozsypala se plastova klapka intake manifold v sani, meneny dil byl mel jiz kovovou hridel..
Levy predni tlumic K.O. , vymenil jsem vsechny 4.
Vule v radici pace, vymenil jsem prepakovani.
Za studena velice spatne radilo. Zjistilo se, ze je uplne sjeta spojka a total modra zapecena dvouhmota, ta spojka vubec nejezdila po hrideli, muselo se to z toho doslova vymlatit, zrejme tomu nekdo daval peknej kour, takze vymenena spojka.
Proplach a vycisteni zakarbonovaneho motoru, nekolikrat.
Vymena vsech naplni vc. xdrive.
------------------
Od te doby jsem na to 2 roky nesahl krome vymeny oleje kazdych 12 000 m ( 5w-40), najel jsem 40 000 km.
Soucasne zavady, problemy kterych jsem si vsiml a ktere zatim neresim:
Obcas se z auta stane sici stroj, jsou slyset hydrostely. Je to ten znamy problem s "ticking sound". Tezko se to meni, opravuje, je to dost drahy, nevis ktery je vadny a musis vymenit vsech 24.
Za studena hure radi, prijde mi ze ta spojka nevystavuje jak by mela. ale je to jen muj dojem, proste jako golf to radit nikdy nebude. Za tepla je to lepsi. Mozna je to nacaty tim v jakem stavu byla ta spojka.
Problem s displejem radia, znamy to problem u e9x. Za studena sviti jak ma, po ohrati mizi pixely. Casem vymenim displej az ho koupim, ale nevim kde, zatim jsem to videl jenom na e-bay ale chce to vedet presny typ, pak uz je to hracka to prehodit.
Pri otaceni v zime piska volant, spodek jsem namazal, ale zrejme to dela nahore ve volantu nejaky krouzek, tohle mne vytaci

.
Rucni brzda moc nebrzdi, ma velmi dlouhy tah, serizeni na kolech nepomaha, chtelo by to vymenit lanovody, protoze se lanka nedaji zkratit.
Kdyz vytocim motor do otacek a spadne na volnobeh, poklesne napeti na maly okamzik na 12V a pak houpne zpet na 13.5-14V ( podle palubniho computeru )
Nevim jestli je to normalni, vzhledem k slozitosti elektroniky dobijeni u tohodle auta.
Podle palubniho computeru za jizdy neustale kolisa teplota vody od 70 do 95 stupnu pri stejne jizde na dalnici napr.
Podle dokumentace - v klidnem rezimu ma byt teplota vysoka, 110 stupnu, pri agresivnejsi jizde nizka, 88 stupnu ale tak se to nechova. mozna je v haji termostat, ale auto se zahriva rychle a topi krasne. tak nevim.