Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 22.10.2015 09:44
od jawamaniak22
výrobce bosch, no kouknout se na ně můžu a popř. i vyměnit, zase taková investice to není ale nevím proč by to dělalo u mě a u bráchové oktávky na lpg nebo tatovýho berlinga na lpg který stojí přímo vedle mojeho auta před barákem by to nedělalo když podmínky mají stejný...
upřímně jsem myslel že první podněty od vás budou na účet rozladěnýho lpg který třeba "drbe" do korekcí benzínu ale až tak tomu nerozumím takže si rád nechám poradit od zkušenějších a jsem za každou radu rád takže se na svíčky podívám, případně vyměním...
Napsal: čtv 22.10.2015 10:00
od Francis
Na korekce LPG je jednoduchý trik: Jedeš po rovině ustálenou rychlostí a sleduješ ukazatel okamžité spotřeby ve chvíli, kdy přepínáš benzín-plyn a nebo naopak. Ukazatel se nesmí pohnout.
Vyšší level jsou živá data v diagnostice, sledovat lambdakorekce (lambdaintegrator) při přepínání benzín-plyn a nebo naopak, opět by se hodnota neměla při přepínání měnit.
Napsal: čtv 22.10.2015 10:29
od jawamaniak22
ok, chápu, neska cestou z práce vyzkouším to s tím ekonoměrem, o víkendu mrknu na svíčky a pak se uvidí, zatím díky
Napsal: čtv 22.10.2015 13:33
od Foldas
ty vstřiky bych zkusil přehodit protože hodně lidem začnou po nějaké době vlivem lpg špatně rozprašovat a tvůj problém se projevuje za studena kdy jedeš na benzín
Napsal: čtv 22.10.2015 15:47
od Francis
Benzínovým vstřikům pomůže spotřebování jedné-dvou nádrží Verva100 benzínu.
Pochybuju, že by byly špatně průtočné všechny stejně, a pokud ne pak by byl volnoběh neklidný a motor šel nepravidelně.
Napsal: čtv 22.10.2015 21:11
od Foldas
ještě máme odzkoušené aditiva vif a aspoň 250 km jenom na benzín
Napsal: pát 23.10.2015 07:03
od jawamaniak22
Tak mi to nedalo a včera jsem se na to podíval. Vyčistil jsem škrtící klapku, skoro nebyla špinavá ale něco tam bylo. Dál jsem prostříkl konektory k váze vzduchu, snímači natočení klapky a čidlu teploty v hlavě. Na Svíčky jsem se zatím nedíval protože bych musel rozpojit plynový hadice a oddělat vstřiky a nato sem už včera neměl čas...
Ráno jsem nastartoval a auto vyrazilo hned, prostě vše bylo v pohodě tak jak má být, uvidíme jestli to tak vydrží nebo to byl jen nějakej záchvěv a nebo bylo tepleji.
Každopádně jak jde vidět na přiložené foto zevnitř sání když jsem čistil klapku jsem si všiml že vnitřní stěny jsou komplet mastný, né že by to tam šplouchalo ale prostě mastnej povlak všude. Říkám si že to asi nebude ok když to auto má separátor a né jako jiný auta odvětrání rovnou do sání. na druhou stranu to může být památka po starým separátoru který už nepremával???
PS: při ustálené rychlosti při přepínaní LPG a benzin rafička ekonoměru nereaguje takže tohle by mělo být ok
Napsal: stř 20.01.2016 13:32
od jawamaniak22
vyřešeno, po vyjetí nádrže s čističem vstříků a po tankování lepšího benzínu se již problém neprojevil..........