Stránka 2 z 2

Napsal: pát 19.06.2015 10:55
od matiz
Nesouhlasim, pokud vezme stejny typ motoru, bude pasovat uplne fsecko -))) A nic jineho bych ja osobne nebral, protoze potom velky problem s evidencni kontrolou a stk.

Napsal: sob 20.06.2015 19:41
od tradgidek
ja mám cestu jasnou. za píst sem dal 3tis, za blok s klikou dam 8tis. vše se rozdělá překontroluje šály a podobně.
za práci bude dost to vím. se vstřikama po repasu sranda za 50tis.
na blití z toho.
ale budu mít jistotu že je vše ok. stejně všechny písty byli nejaký zajebaný připečený.
a ještě dotaz kde dělají repas za 4?? s dobrejma referencema??

Napsal: sob 20.06.2015 20:55
od TANN3R
Samozřejmě pokud to bude dělat někdo, kdo se vyzná (jako že snad jo..), nevidím v opravě problém.

S tím repasem. Není repas jako repas. Pokud se mění "vše" - tryska, tyčky, termopodložky, těžko to někdo udělá do 4tis. Většina dobrých firem si bere za takto repasovaný vstřik 5tis. Samozřejmě pokud to má někdo po známosti nebo bez daně, je cena jiná..

Každopádně ti přeji ať oprava proběhne bez dalších komplikací a doufám, že sem potom napíšeš jak to dopadlo a co tě to vše stálo.

Napsal: ned 21.06.2015 11:23
od tradgidek
Ano dělá to zkušený člověk a hlavně kouká do dat, aby přesně věděl kde jaká vůle může být a co lze zkombinovat za šály a písty.
Pak dám vědet ale asi to rovnou udělám se spojkou a setrvákem tak že to nějaký měsíc potrvá a to z finančního hlediska.
Nepočítal sem že po 2000 tis km po koupi bude takový výdaj.

Napsal: ned 21.06.2015 12:18
od de-nitro
vsechny pisty pripeceny? psals ze to je chiply,nemuze tam bejt naka dementni mapa?

Napsal: ned 21.06.2015 21:28
od tradgidek
Nn mapa je oki sic vykonostne vice nez standart, ale s tim vozem se jezdili kousky a hudlalo se spise, ale to neni muj pripad,ja si to koupil pro vyuziti vykonu obcas. A delala to firma co umi.

Napsal: ned 21.06.2015 22:09
od starML
tradgidek píše:... dotaz kde dělají repas za 4?? s dobrejma referencema??
Zeptej se Rudy alias sedyvlk6 tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 5&start=60

Napsal: stř 12.08.2015 15:12
od FilipVasko
Jak to tedy dopadlo ? Já jsem nyní na stejném problému.

Napsal: sob 29.08.2015 13:21
od tradgidek
tak to trochu oživíme.... začnem asi tím že BMW = Budeš Mít Wýdaje!! :evil:
motor se tedy opravoval. motor běží hezky, jen ho zajíždím tak nevím ani jak jede zatím.

díly v mé režii:
starší blok+píst origo 8.000
komplet repas všech vstřikovačů 24.000

nové díly:
komplet šály klika+silentblok motoru+hardy spojka+olej 7.000
komplet spojka se setrvákem Sachs 14.500

práce+díly v režii mechanika:
zjištení závady,měření tlaků rozebírání motoru, potom motor ven,komplet rozebrat vyčistit,vyměmit blok a poskládat,broušení hlavy a bloku + výměna dílů uvedených výše, těsnění hlavy ,vany, šrouby, nějaký další drobnosti. 23.000

Tak že komplet takhle 76.500!!

Kdo má jeté vsřiky 200tis a více tak ven s nima a na stolici nebo dopadnete jak já s utaveným pístem a poškozeným blokem!!!

Napsal: sob 29.08.2015 18:41
od starML
tradgidek píše:... komplet takhle 76.500!!
To byla pěkná investice do motoru, která nestála pár korun. Zkus to porovnat s řešením, které jsem Ti nabízel 18-06-2015 23:30:02 v tomto vláknu výše. Já osobně jsem radši "bezvadnou" e39/530dA/135kW/1999 při tacho 178tkm před 3 lety prodal, abych takovou opravu řešit nemusel. :oops:

Napsal: sob 29.08.2015 20:01
od tradgidek
Stálo to více,ale vše se videlo,zkontrolovalo a pripadne menilo viz saly na klice,krajni lehce ojete z duvodu horsiho setrvaku. A koupit motor kterej ma nahrkano 4kila a podobne a riskovat zda to vydrzi... to vazne ne.
Posledni vuz na ropu proste!!