Stránka 2 z 3
Napsal: ned 28.12.2014 18:55
od vita11
pavproch: když už jsme tady tak lehce OT

zaslepoval si ten EGR? Čeká mě začátkem příštího roku servis (konečně tam dám Millers Nano

), tak jestli se o to mám vůbec snažit

Napsal: ned 28.12.2014 18:59
od pavproch
ešče ni.... quli xdrive je k němu blbý přístup.... ale na jaře budu dělat (konečně) ten podvozek KW, tak přitem to zablinduju.... akorát ešče furt nevím, esli s dírkou nebo bez dírky...
BudVlad to zaslepit natvrdo a OK, na US webech se ale většinou doporučuje tam nechat malou dírku....
Napsal: ned 28.12.2014 19:07
od vita11
Tak já se tentokrát pokusím mojeho mechoša spacifikovat, aby se do toho pustil. Minule na to neměl čas ... nebo se mu nechtělo
BudVlad má modifikovaný SW, což může mýt zásadní vliv
Napsal: ned 28.12.2014 19:10
od pavproch
myslím, že EGR zablindoval už před úpravou v DS motorsport...
Napsal: ned 28.12.2014 19:48
od matiz
Napsal: ned 28.12.2014 19:57
od pavproch
Soudružko, vy ste na mně neska nějaká Vostrá.....
(pro mladší: v totalitní ČsTV existoval pořad "Nad dopisy diváků" který vedla nějaká soudružka Vostrá)
Napsal: ned 28.12.2014 20:32
od vita11
matiz ještě že v tom Mnichově nejsi
Občas jde jen o to, dostát tabulkovým regulím. A pokud auto opravdu nenadává, když se EGR zaslepí, tak se koza nažer a vlk zůstane celý
Napsal: ned 28.12.2014 20:37
od JaraX
pod to bych se podepsal, ja dělat v mnichově tak je v tom autě namontovaný liskátko

Napsal: ned 28.12.2014 21:09
od matiz
Ve volantu -)))))
Napsal: ned 28.12.2014 21:14
od pavproch
no vy dva ste se dlůůůho hledali...

Napsal: ned 28.12.2014 21:21
od matiz
No, mozna to bude tim ze nemame radi ty individualni upravy, protože nam to ztrpcuje život a hlavne se k tomu nikdo neprizna co tomu kdy vyved, co tam vylepsil a pak je to práce navíc a ztrata casu. Kdyby někdo nekdy napsal preventivne jsem si to vycistil sani, egr, chladic výfukových spalin, ale to neeeeeee, to se tady nenosi, to je same zaslepit, vykuchat, skube, netopi -))))))))))))))
Napsal: ned 28.12.2014 21:57
od vita11
Na EGR jsem si vzpomněl kvůli čištění sání

Leží mě v kufru valve cleaner (zatím jenom leží, protože neumím zároveň stát na plynu a zároveň stříkat do sání

) a říkám si, jestli ten spray bude stačit nebo by to chtělo vyčistit pořádně...
btw. zrovna pavproch preventivně vyměnil půlku auta..

Napsal: ned 28.12.2014 22:56
od JaraX
mě prostě štve že je tady každej chytrej jak radio, všecí tu ví že když zaslepí EGR, zruší DPF, namontujou nejlépe konusovej vzducháč v motorovym prostoru, vykuchaj katy, obspoilerujou auto a nasadí tuningový nárazníky tak se dostanou uplně do novyho levelu a pak taková E39 je auto který je lepší než F01
Napsal: ned 28.12.2014 23:08
od vita11
Řekl bych, že zrovna tady se takových lidí moc nepohyboje.
Zeslepit EGR nechcu kvůli tomu, abych z toho udělal vzducholoď (za volantem asi ani nepoznám rozdíl), ale protože to autu prospěje. Oprav mě, jestli se mýlím
Napsal: ned 28.12.2014 23:12
od JaraX
to auto je vymyšleny jako celek, nejlepší zpusob zaslepení EGRu je koupě benzína.
zaslepený EGR nebude nikdy tak dobře fungovat jak auto které EGR z výroby nemá. po nocích studuju PDFka určené pro školení mechaniků v BMW, a musím říct že ty auta sou vymyšlený do detailu, hlavně sedmičky, ty mě nepřestanou fascinovat co vše s čím komunikuje apod, pak si člověk říká že když udělá nějaký zásah proti tomu, tak se ta pyramida rychle hroutí.
myslím že tu nikdo neví přesné dusledky zaslepení EGRu, já to nevím, co vše pak čeká DPF Apod, já ve svém servisu si nemužu dovolit dělat opravy neprověřené odborníky, tudíž jakákoliv oprava v rozporu s postupem BMW mi může velmi rychle pokazit jméno a radši se tomu vyhýbám. proto radši každému vyměním separator i s hadicema než abych pak řešil proč proč proč, ve výsledku to pak člověk rozdělá místo 1x 3x a opět mu to kazí jméno. začal jsem praktikovat teorii že u nás není nic "dobrý" vše je bud udělané perfketně a nebo vůbec. udělat něco "to je dobrý, to stačí" tak to člověku jen kazí jméno.
Napsal: ned 28.12.2014 23:14
od vita11
já ale mám benzína

Napsal: ned 28.12.2014 23:23
od JaraX
a co by to mělo u benzína přinést?
Napsal: pon 29.12.2014 00:02
od vita11
nemuselo by se tolik zanášet sání a hlavně ventyly
Napsal: pon 29.12.2014 10:39
od stene91
cau borci kdyz tu tak ctu tu debatu nevi nekdo kdo ma diagnostiku o okresu Uherskeho Hradiste nebo okoli Zlin atd.potrebuji odblokovat gong nezapliho pasu pokut to teda jde dik za info
Napsal: pon 29.12.2014 11:40
od Velvetek
Tak já i po výměně termostatů jsem stále kolem přes 9 se spíše lehkou nohou. Je pravda, že ta zima tomu asi bude přidávat a jezdim spíše okresky, samé vesnice a tak.
Uvidíme, jak to bude v létě, ale 7 se mi prostě nezdá jako reálné při běžném ježdění...