Stránka 2 z 3

Napsal: pon 17.11.2014 00:13
od elCHe
ted si nejsem jist co by se jim tam ukázalo :?:

Napsal: pon 17.11.2014 09:03
od Vlasta
Zjistí absenci DPF

Napsal: pon 17.11.2014 12:39
od geforce
přesně jak píše Vlasta....a nedejbože aby to zjistili v nějaké městské emisní zóně...potom nejen,že auto není technicky způsobilé provozu díky absenci DPF,ale zároveň nesplňuje danou emisní normu...to je potom opravdu drahá sranda a jsou v tom dost nekompromisní

Napsal: pon 17.11.2014 12:39
od gsicbr
hodnoty plynů nebudou určitě stejný, protože DPF má za úkol zachytit pevné částice spalin a snížit emise. Samozřejmě se bavíme o budoucnosti.
A v tom Německu mají pojízdné STK, kde ti změří klidně i hodnoty spalin a jak si napsal, zjistí to i ze softwaru.

Napsal: pon 17.11.2014 13:15
od matiz
Jakykoliv zasah do emisniho systemu znamena ze uvedene vozidlo je automaticky NEZPUSOBILE k provozu na pozemnich komunikacich. Zkus si zavolat na pojistovnu jestli se tve POV vztahuje i na takoveto vozidlo, budes mozna nemile prekvapen.

Nehlede na fakt, ze vsichni okolo budou dychat ty jemne castecky z toho tveho auta. Koupil sis ropu, tak ted budou nejake ty naklady. Zavedl bych to i u nas. V sobotu byl v Opave zatah na ridice, staveli mne trikrat za prujez mestem, schvaluju to, zablokovane vyjezdy z mesta a pojdme, prohlednout auto, test na chalst, nekterym mladism spoluobcanum nevalneho vzhledu i kontrola kufru na nejake to nacini ci drogy a soucasti by mohla byt i kontrola pres OBD na pritomnost filtru, u baworackych benzinu i pomerne jednoduse na pritomnost katu, jine auta nevim kolik maji sond. Jelikoz je ten protokol standartizovany, je to pomerne jednoduche a hlavne levne vyrobit pro policajty jednoucelove zarizeni. Takova ctecka nebude vyrobne drahsi nez 100€ a klidne bych ji pro nase pomahace vyrobil a za 500€ jim jich 1000ks prodal. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jenze nemam nikoho na tech spravnych mistech aby ji koupili zrovna ode mne...

Napsal: úte 18.11.2014 21:13
od gsicbr
Tak DPF je venku a je plněj nálevu.

Napsal: stř 19.11.2014 14:01
od kubicek106
co jsi koupil za chemii? a dej vědět kolik toho z DPFka vyteklo (svinstva) :D

Napsal: stř 19.11.2014 22:15
od gsicbr
DPF flushing liquid od firmy PRO-TEC. Bordelu moc nebylo. Měl jsem na něj jenom servis, nebyl ucpanej. Takže prevence :D

Napsal: čtv 20.11.2014 02:08
od kubicek106
jakou velikost balení? 1litr stačí? ředí se to nějak? jak dlouho se má nechat pusobit a jak dlouho si to nechal pusobit ? :D :D

Napsal: pát 21.11.2014 00:22
od gsicbr
koupil jsem 5l, ale vejde se tam tak 4l. Necháš působit 24h na obalu je 10h, ale já jsem to nechal přes noc a druhej den jsem to vypustil, vapka, vzduch, vapka, vzduch dokud to není čistý a bez pěny, pak do druhýho dne vysušit a namontovat. Namontovaný to ještě nemám, čekal jsem na novou objímku na přírubu mezi turbo a DPF. Zítra namontuju, smáznu interval a jenom jezdit.

Napsal: pát 21.11.2014 13:37
od matiz
Na svem nebo si to nekdo nechal dobrovolne udelat??? Protoze ja mam spis zkusenosti ze majitele tech chrochtavych chteji spis kuchat nez cistit -))) Uz aby to mereni na velikost castic bylo i u nas...

Napsal: pát 21.11.2014 22:38
od gsicbr
Dělal jsem to na svým. Je to tam z výroby tak to tam prostě patří. Nedávno jsem to probíral s klukama na STK a zatím se nic neřeší a v nejbližší době řešit nebude. Jinak mi ještě říkali, že když je naftovej motor v dobrý kondici, tak se někdy i bez DPF dostane na hodnoty jako kdyby tam byl. Přesně mi říkal ty čísla sazí, ale nějak si to nepamatuju.
V každým případě za mě pokud jde DPF zachránit, tak je to ta nejlepší varianta.

Napsal: sob 22.11.2014 00:02
od elCHe
jestli si to dělal na e60 tak to je radost práce :wink: filtr je solo :Ehm: za chvilec venku..já mám xd a fltr s katem dohromady trochu jinej level..to chápu jen tak preventivně :smile2:

Napsal: sob 22.11.2014 00:38
od gsicbr
jj taky to mám dohromady, a že by tam bylo zrovna hodně místa, se říct nedá. Hlavně ta horní objímku a pak i to samotný čištění jde znatelně hůř než když je to zvlášť.

Napsal: sob 22.11.2014 09:55
od matiz
gsicbr - oni uz maji meridlo ktere meri i velikost castic? Protoze pokud jen na kourivost, tak to proleze bez obtizi, to neni problem.

Napsal: sob 22.11.2014 12:21
od gsicbr
ne měří množství částic tuším v mg a s DPF je hodnota cca do 0,8 a bez do 1,6.

Napsal: sob 22.11.2014 15:18
od Vlasta
To máš asi nějaký popletený. To množství sazí se zjišťuje diagnostikou přímo ve filtru, mimo jiné na základě porovnání tlaku před a za filtrem

Napsal: ned 23.11.2014 00:15
od gsicbr
jedna věc jsou údaje z diagnostiky(teplota, otáčky atd.) a druhá věc jsou naměřené hodnoty.
Jenom jsem napsal, že některé naftové motory mají po vyndání DPF hodnotu emisí limitní a s filtrem s přehledem splní, a že motor ve slušném stavu projde emisemi, i když papírový hodnoty jsou dvacetkrát menší, protože se do normy vejde.

Napsal: ned 23.11.2014 00:34
od Vlasta
To je sice hezký, ale stanice měření emisí u nás ani v jinde nedokážou zplodiny u nafťáka vyhodnotit, proto se u nás měří pouze kouřivost opacimetrem a třeba v Německu se zjišťuje stav emisní soustavy diagnostikou. Proto u nás můžou projít i auta bez DPF, které by v Německu neprošly

Napsal: ned 23.11.2014 10:27
od gsicbr
v tom případě by se u nás musela změnit celá legislativa, protože ani policajt, ani na STK nemají právo bez tvýho souhlasu připojovat jakýkoliv zařízení, kromě čtení tachografu pomocí kontrolní karty. Takže zdiagnostikovat ti auto je pro ně nemožný. V každým případě pokud budeš chtít udělat emise na další dva roky, tak je to rád necháš připojit.