Stránka 2 z 2

Napsal: pát 07.11.2014 16:11
od paca
tak jde i kombinace kotouče Zimmermann a desky Ferodo, ale fakt to chce pohlídat od koho to je :wink:

Napsal: pát 07.11.2014 22:19
od gsicbr
jj přesně tak. Psal jsem si tady na fóru s jedním klubákem, kterej má shop a on má děrovaný Zimmermanny za super cenu z Německa.
http://eshop.autorozvody.cz/
Už jsme od něj brali a super.

Napsal: pát 07.11.2014 22:28
od pavproch
něgde, ale zaboha si nevzpomenu gde (žeby bmwdivize na AF.cz ?) byl zveřejněný podrobný porovnávací "návod" na nejrůznější kombinace desek a kotoučů a jejich zajíždění a provozování... akurváth to fčíl nemožu najít...

Napsal: pát 07.11.2014 22:30
od pavproch
už!

sem to našel... teda sem si napřed zpoměl a pak to našel...

tady, asi čtvrtý příspěvek odshora...

Napsal: sob 08.11.2014 01:26
od MattyX
paca píše:osobně nevím, ale co si kluci pochvalují tak kotouče a desky od Feroda DS Performance
Za ty peníze koupíš lepší desky... HAWK HPS, žlutý EBC, Nižší řadu pagidů případně atd. ;) Kamarád na E46 330i jako trochu sklamání, jelikož jsme s ferodo byly docela spokojení (2500 nebo 3000). Ale už několik let nepřišli s ničím novým, což jiní neusnuli na vavřínech...


Tvl, kdy už se lidi odnaučí platit za navrtaný zimmermany ty nekřesťanský peníze :D fungují stejně jako hladký - není jiná směs a ještě k tomu nejsou stranově rozdělené...

Napsal: sob 08.11.2014 09:53
od Francis
Kde je problém s "nesměrovým" vrtáním Zimmermannových neM kotoučů, když větrací kanály jsou nezakřivené, rovně radiální? Je to jen věc vzhledu, na funkci "směr" vrtání vliv nemá.
M-kové kotouče se zakřivenými větracími kanály stranové jsou, kanály jsou správně i u Zimmermannových výrobků.

Napsal: sob 08.11.2014 12:21
od matiz
gsicbr píše:
paca píše:na 320D dávat nějaké větší kotouče? dle mě zbytečnost :wink: radši bych koupil lepší kotouče a desky ve stejném rozměru
Za mě taky. Měl jsem 330d, 545i a jiné, a teď mám 320d s orig. komplet brzdama a neřekl bych že tam je v účinnosti nějaký rozdíl. Já jsem s nimi spokojen. Takže taky bych nechal origo rozměr.
Pokud to jezdi na nejakych 16" nema smysl delat nic, i 17" jsou mozna na povazenou. Pokud to ale jezdi na 19" kolech jako moje, jsou ty 300mm brzdy nevyhovujici. Auto sice lip nejede, ale dramaticky se lepe ovlada a drzi stopu a razem zjistite ze najizdite uplne jinou rychlosti. Navic ty kola maji mnohem vyssi trakci pri brzdeni a dovolite si na brzdovy pedal slapnout s vetsi duraznosti a vyzadujete mnohem vyssi ucinnost. Vysledkem jsou modre kotouce a spalene desky... Aby zareagovalo ABS, je treba se na takovych kolech a 300mm brzdach do toho pedalu pomerne fest oprit, a to fest myslim doslova, jinak nevyvinou tlak na to, aby se kolo zablokovalo, samozrejme na dobrem povrchu.

Napsal: sob 08.11.2014 12:28
od pavproch
taktak, po upgrade na 348/336mm (oem desky, brembo kotouče - ale až je sjedu, pudou tam oem i kotouče, brembo je šit) nemám vůbec problém donutit ABS k činnosti i jen poměrně středním šlápnutím na pedál.... a tak to má byť....

(myslím na letních na suchu a kvalitním asfaltu....)

Napsal: sob 08.11.2014 13:31
od matiz
O brembu at si udela obrazek kazdy sam, vsechny kotouce alespon z tech lepsich jsou lakovane na castech kde nedochazi k oteru. U bremba mi ten lak vydrzel asi tri tydny a zacal se loupat a kotouc reznout. Mam z toho kurevskou radost, protoze mam na kolech jen 5 uzkych paprsku a hodne volneho prostoru mezi nema, takze to jde krasne videt jak je to rezave a olezle. Pochopil bych to u tri letych kotoucu, ale ne po 1500km, vic to nenajelo...

Napsal: ned 09.11.2014 08:39
od xhans
Ad zimmermany, powerdisk,brembo max. Vsude na zahranicnich forech od tehle kotoucu odrazujou, vlastne nejen na zahranicnich. Ze v miste upraveni kotouce ~ drazka, dira dochazi ke zvysenemu oteru o ostre hrany, dale k zarezavani a tvoreni ostrych prekazek. Tudiz narocnejsi udrzba, snizena zivotnost desky i kotouce a to vse za "teoreticky" lepsi odvod tepla a malicko vetsi pritazlivost. Takze za me urcite nejaky plny kvalitni kotouc.