Stránka 2 z 3
Napsal: pát 13.02.2015 22:04
od Pitris
Jak to tedy dopadlo vyřešil jsi to něják?? A které to relé to je prosím teda ??Díky
Napsal: sob 14.02.2015 09:00
od Foldas
jsem to psal o 2 posty dříve. Podle barvy drátu to je jisté i kdyby někdo přehodil relátka
Napsal: sob 14.02.2015 14:29
od Brody
Relátka jsem prohodil a stále nic. Zatim nemám náladu se v tom hrabat.
Občas to chytne, ale hned zdechne, pak už nic, pumpa slyšet není. Až seženu někoho se zkoušečkou, tak zkusim poměřit jestli do čerpadla jde proud.
Pokud tam proud nepůjde, tak auto hodim ze skály, protože na ten křáp nemám nervy
Apropo ten drát od čerpadla moc silnej není. Jde tam do tý svorkovnice k relátku ještě silnější červenej pokud se nepletu

Napsal: sob 14.02.2015 19:02
od Foldas
Není jednoduší si koupit obyč multimetr za 150 kč v nějakém obchodě než shánět někoho s měřákem?
Napsal: sob 14.02.2015 22:21
od Brody
Je, ale já na to se..

To auto mě nebaví, nepotřebuju ho, takže mě teď ani nebaví se v tom hrabat. Proto si klidně i počkám den, dva, 14dní..
Bohužel, tohle je křáp největšího kalibru a mrzí mě to, že jsem do něj šel

Jelikož dvě bmw před ním jsem měl top

Napsal: ned 15.02.2015 17:10
od Brody
Tak poměřeno jen obyč žárovkovou zkoušečkou a vypadá to, že jsem bez proudu
Toho jsem se obával, takže ten křáp nejspíš pude do šrotu. Nemám na to náladu a nervy zjišťovat v drátkách problém. Fialovo zelenej silnej kabel nevidím pod svorkovnicema relátek, takže nejspíš budu muset celou tu pojistkovou krabici vyndat nějak a otočit, abych viděl na dráty. Klump zas..
Zkoušel jsem jen na rozsvícený kontrolky.
Jinak jedná se o stranu spolujzdce jsou tam v něm dva konektory?
To nikdo neví přesně jaký je to relátko v tý krabici u e36ky?
Napsal: ned 15.02.2015 21:52
od SvitaE36
Já mám na palivovou pumpu to modré

Jsem si tím jistý.
Jinak mě pumpa občas nenatlačí když otočím do druhé polohy,sepne až když začnu startovat.
Takž at' ti někdo zatočí a proměř to,nebo jak psali předemnou,propoj to natvrdo a uvidíš jestli auto poběží.
Napsal: ned 15.02.2015 21:59
od SvitaE36
Ještě tady
Napsal: ned 15.02.2015 22:01
od Brody
jj Díky, už jsem zjistil. Zítra se pokusim domluvit s kámošem, protože já už s tim nic nesvedu. Do el. systému se hrabat já s mejma znalostma nechci..

Napsal: čtv 19.02.2015 16:13
od Brody
Dnes je krásně, teplo, auto celej den na slunku, baterka nandaná do auta z nabíječky. Sednu start a na drc to chytlo. Půl minuty běželo a zase zdechlo a už ani prd opět. Přesně takto se to chovalo, když se mi to stalo v létě v lijáku. Po dvou dnech na slunku to také chytlo takto a další den už to chytlo a nechcíplo až do toho ledna. Takže předpokládám spojitost s vlhkostí.
Kde přesně je hlavní ukostření motoru? Nebo zkrátka hlavní kostra? Měl jsem venku i řídící jednotku, kastlík suchej.
Je možný, kdyby byla baterka KO a nedobíjel alternátor aby to i za chodu chcíplo???
Napsal: čtv 19.02.2015 17:00
od Foldas
Pokud ti nejde altík a baterka je mrtvá tak odkud bude brát auto elektriku pro chod motoru?
Napsal: čtv 19.02.2015 17:26
od Brody
No to právě nevím jestli je altík mrtvej, jen další z hypotéz.
Teď mi baterka točí, je nabitá. Ale otázka je, jestli má potřebný napětí. Zítra budu mít jinou baterku na zkoušku.
Každopádně kde přesně je to ukostření motoru? Nebo nějaký to hlavní ukostření?
Napsal: čtv 19.02.2015 17:51
od surfis
Na plně nabitou baterku se dá ujet v pohodě několik desítek kilometrů. Když to nastartuješ, tak i kdyby ti auto nedobíjelo, tak motor poběží dokud se baterie nevybije.
Co takhle odpojit přívod benzínu na vstřikovací lištu. Strč jí do nějaký pet lahve a otoč klíčkem do poslední polohy. Musí začít čerpat.
Napsal: čtv 19.02.2015 18:03
od Brody
Zítra se do toho pustim, budu tu mít konečně svého mechoše, tak snad se zjistí. Každopádně se vyzkouší i čerpadlo napojit přímo na baterku. Pak se bude postupovat dál. Ale na kontrolkách klíči na kontrolkách do čerpadla nešla žádná šťáva. Ještě zkusim při startu..
Pak se podívám na kostru, s tou tu měli lidi taky problémy. No musí se to už zprovoznit

Napsal: čtv 19.02.2015 19:17
od johnyfly1
ta vstrekovacia lista ma hore ventil tam pripoj manomenter klucik do polohy dva...cerpadlo by malo natlacit tusim okolo 3bar

Napsal: čtv 19.02.2015 19:26
od Brody
No to by to čerpadlo muselo být slyšet. Na poloze dva je ticho a proud tam nešel..
Napsal: čtv 19.02.2015 20:06
od 3llf
čerpadlo začne tlačit až při startování

Napsal: čtv 19.02.2015 20:09
od Brody
No tak někdo říká před, někdo při. člověk aby se v tom vyznal. já si právě myslím, že jsem slyšel čerpadlo i na druhé poloze klíčku. každopádně zítra snad budu chytřejší. Modlim se ať je to to čerpadlo a né nic v el.
Napsal: čtv 19.02.2015 22:05
od Foldas
Čerpadlo jde až při roztočení motoru
Napsal: pát 20.02.2015 10:43
od johnyfly1
ja si myslim ze cerpadlo sa spusti uz po otoceni kluciku do polohy 2 a ked natlaci 3bar tak sa vypne
