Stránka 2 z 2

Napsal: pát 17.04.2015 08:03
od DKx
Chlapi měl bych otázku na někoho znalého.
Dokážu tu E90 řemenici vyměnit sám doma v garáži s průměrnými schopnostmi a nástroji?

U mě stejný problém, vyměnil jsem řemeny a kladky, na to stará řemenice je už ošmajdaná a s novými řemeny prokluzuje při startu. Není to nijak na závadu při provozu, ale pískající BMW je :oops:...

Co jsem lehce hledal, vypadá to, že to není vůbec jednoduché. Za prvé je třeba nástroj na uchycení, aby se neprotáčela (to by se teoreticky dalo nějak vyrobit), za druhé to povolit bude děs. Ale za třetí jsem někde četl něco na způsob, že musí být zajištěný setrvák/převodovka, jinak se to při povolení protočí a zničím motor. Možná je to nějaká blbost, ale faktem je, že i BMW TIS repair manual zajišťování převodovky uvádí.

Napsal: sob 18.04.2015 23:25
od MiraCZ
Také jsem měnil (m47 120kw e90)..a fakt paráda.
To rozhodně nebylo utažený na 400nm ale o něco víc .) za boha to povolit nešlo..nicméně šroub vydržel a po dvoudením úsilí různými způsoby povolil.
Přípravek dělat nemusíš... chce to metr a půl páku a dole držet setrvák něčím pevným co to udrží a neodštípne se (malá montpáka či tak něco třeba).
No je to fakt o nervy... jeden den sme to vzdali (vždy po práci chvíli) ale druhej den to pak šlo.
zn. Corteco a vše ok.