Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 07.08.2014 12:24
od Vojta87
WBAVC31040PS39231

Jeste jednou:
BMW 320d 120kW
Sedan
R.v. 12/2005
Normalni povozek

Tot muj vin. Pokud je tu nekdo sikovny, kdo by mi dokazal nabidnout kvalitni brzdy za zajimave penize, prosim o SZ. Vymenit bych to nechal mistni smouly.

Napsal: čtv 07.08.2014 12:55
od MattyX
Srovnávat ATE s kvalitou prvovýroby se nedá... je to jiná jakost ;)

Na golfa bych si to dal... ale třícu mám teďka na ATE a ty už tam nesmí, nefungují tak jak bych chtěl :)

Napsal: čtv 07.08.2014 13:02
od matiz
Ale stoji uplne jine penize ! Sikovnych lidi tu je spousta, ale ty marze jsou u origo dilu male. V podstate to co jsi sem daval z ebay, na to se nikdo nedostane ani kdyby se posral... Asi tak. Pokud jsou to origo dily, super cena. Pokud je to pajcung tak holt smula. A to je ten risk -))))

Napsal: ned 10.08.2014 21:43
od zlatas
ahoj,,já teď dával na svou 320D E90 komplet kotouče a desky,hadice,čidla a závodní kapalinu..sehnal jsem si z jiného auta zánovní třmeny(opravdu byly jen špinavé od prachu,po umytí stav nových,lakováno keramikou) jinak vše EBC..kotouče turbo groove,desky red stuff,kapalina 307+,čidla a hadice ebc,obložení ruční brzdy ebc..výměnu provedl specializovaný(né autorizovaný) servis bmw Mach motors.. nemohu zatím hodnotit výdrž ale ihned po namontování to brzdí stejně jako před tím originál prvovýroba..teprve to optrně zajíždím,abych si je hned nezkurvil.. pro tuto alternativu jsem se rozhodl po půlročním bádání,hledání a rozhodování..zatím věřím že to bude ok ale předbíhat nemohu..vyšlo mě to na 32 tis..

Napsal: ned 10.08.2014 22:41
od Marek-WAR
Tak EBC mám taky, asi 2t km necele a začínají brzdit o poznání líp jako staré. Kotouče byli i desky uplně K.O. Musím ale podotknout ze mam stejne desky červené, ale kotouce mam ultimax blackdash. Všechno zadní náprava. Musí se správně zajet. Všechno montované na zadní nápravu. Na předek půjdou za měsíc. Vyměněna kapalina taky za závodní..... + čidlo.

Napsal: pon 11.08.2014 09:33
od matiz
Ja su blbej jak vrata, ale poradte mi k cemu je dobra ta zavodni kapalina, neverim ze to drtite hlava nehlava a jdete po tech brzdach fakt tvrde a nekompromisne zatacku co zatacku a neverim ani ze by jste uvarili obycejnou. Spis bych mel vetsi obavy aby v zime s tou zavodni spolupracovalo dsc tak jak ma...

Napsal: pon 11.08.2014 10:18
od Marek-WAR
Já doufám ze to u mne nehrozí, dělal to clovek co tomu rozumí a dělá tyhle auta.

Napsal: pon 11.08.2014 10:51
od zlatas
Prý má velký vliv na omezení pocitu vadnutí brzd a pocitu měkkého brzdového pedálu. . To je asi jediný co na tom pozná řidič. .

Napsal: pon 11.08.2014 15:15
od pavproch
zpět k cenám origo BMW spotřebáku z autorizáku - jak píšu ve vlákně o Z4, m4Zlik má ode dneška komplet nové brzdy: 4x kotouč, 4x desky, 2x čidlo, pružinky.

Díky momentální akci v mém autorizáku tenhle materiál vyšel do 20k českých včetně dépéhá... a to ty přední kotouče sou dvoudílné (hliníkový náboj, litinový kotouč, nýtované, čili výrobně výrazně dražší než jednodílné litinové, jaké má třeba 3er)

Napsal: pon 11.08.2014 15:41
od Vlasta
Vojta87 píše:Takže jedinná a nejlepší možnost autorizovaný servis a nechat to na nich... Myslel jsem že se tu najdou lidi, který umí takové věci sehnat i za lepší peníz...
Zkus napsat do Renocaru v Praze. Mně udělali nabídku o 15-25% levnější oproti ceníku, takže jsem desítku ušetřil, ale to ještě bydleli pod Kongresákem (někteří ho ještě známe pod názvem Palác kultury)

Napsal: pon 11.08.2014 15:44
od vita11
Renocar už je v Čestlicích

Napsal: pon 11.08.2014 15:55
od Vlasta
Už jsem to opravil

Napsal: pon 11.08.2014 18:34
od vita11
ještě k ATE: někde jsem slyšel/viděl/četl, že ATE desky v pořádku, ATE kotouče naprd, což můžu částečně potvrdit. Mám napředu ATE desky na OEM kotouči. Subjektivně jsem nepoznal rozdíl proti OEM deskám, co tam byly před tím, na deskách je najeto 23tis, mají za sebou Vys. Mýto, Transfagarasan + Transalpinu kde dostaly řádně za uši. Brzdí pořád stejně jak nové a BC ukazuje ještě 60tis do výměny.

Napsal: ned 17.08.2014 23:51
od xhans
vita11 píše:ještě k ATE: někde jsem slyšel/viděl/četl, že ATE desky v pořádku, ATE kotouče naprd, což můžu částečně potvrdit. Mám napředu ATE desky na OEM kotouči. Subjektivně jsem nepoznal rozdíl proti OEM deskám, co tam byly před tím, na deskách je najeto 23tis, mají za sebou Vys. Mýto, Transfagarasan + Transalpinu kde dostaly řádně za uši. Brzdí pořád stejně jak nové a BC ukazuje ještě 60tis do výměny.
A mas ATE ceramic nebo normal? U predeslych aut(Toyoty) mi vzdy rikali ze, kotouce orig a s deskama laborovat :)

Napsal: ned 17.08.2014 23:58
od vita11
normální