Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Komplet výměna brzdových kotoučů a destiček na E90 320d

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Vojta87
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pát 21.03.2014 01:00

#21 Příspěvek od Vojta87 »

WBAVC31040PS39231

Jeste jednou:
BMW 320d 120kW
Sedan
R.v. 12/2005
Normalni povozek

Tot muj vin. Pokud je tu nekdo sikovny, kdo by mi dokazal nabidnout kvalitni brzdy za zajimave penize, prosim o SZ. Vymenit bych to nechal mistni smouly.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Srovnávat ATE s kvalitou prvovýroby se nedá... je to jiná jakost ;)

Na golfa bych si to dal... ale třícu mám teďka na ATE a ty už tam nesmí, nefungují tak jak bych chtěl :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od matiz »

Ale stoji uplne jine penize ! Sikovnych lidi tu je spousta, ale ty marze jsou u origo dilu male. V podstate to co jsi sem daval z ebay, na to se nikdo nedostane ani kdyby se posral... Asi tak. Pokud jsou to origo dily, super cena. Pokud je to pajcung tak holt smula. A to je ten risk -))))
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

#24 Příspěvek od zlatas »

ahoj,,já teď dával na svou 320D E90 komplet kotouče a desky,hadice,čidla a závodní kapalinu..sehnal jsem si z jiného auta zánovní třmeny(opravdu byly jen špinavé od prachu,po umytí stav nových,lakováno keramikou) jinak vše EBC..kotouče turbo groove,desky red stuff,kapalina 307+,čidla a hadice ebc,obložení ruční brzdy ebc..výměnu provedl specializovaný(né autorizovaný) servis bmw Mach motors.. nemohu zatím hodnotit výdrž ale ihned po namontování to brzdí stejně jako před tím originál prvovýroba..teprve to optrně zajíždím,abych si je hned nezkurvil.. pro tuto alternativu jsem se rozhodl po půlročním bádání,hledání a rozhodování..zatím věřím že to bude ok ale předbíhat nemohu..vyšlo mě to na 32 tis..
Marek-WAR
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: úte 27.12.2011 01:00
Bydliště: Uherský Brod 3

#25 Příspěvek od Marek-WAR »

Tak EBC mám taky, asi 2t km necele a začínají brzdit o poznání líp jako staré. Kotouče byli i desky uplně K.O. Musím ale podotknout ze mam stejne desky červené, ale kotouce mam ultimax blackdash. Všechno zadní náprava. Musí se správně zajet. Všechno montované na zadní nápravu. Na předek půjdou za měsíc. Vyměněna kapalina taky za závodní..... + čidlo.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od matiz »

Ja su blbej jak vrata, ale poradte mi k cemu je dobra ta zavodni kapalina, neverim ze to drtite hlava nehlava a jdete po tech brzdach fakt tvrde a nekompromisne zatacku co zatacku a neverim ani ze by jste uvarili obycejnou. Spis bych mel vetsi obavy aby v zime s tou zavodni spolupracovalo dsc tak jak ma...
Marek-WAR
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: úte 27.12.2011 01:00
Bydliště: Uherský Brod 3

#27 Příspěvek od Marek-WAR »

Já doufám ze to u mne nehrozí, dělal to clovek co tomu rozumí a dělá tyhle auta.
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

#28 Příspěvek od zlatas »

Prý má velký vliv na omezení pocitu vadnutí brzd a pocitu měkkého brzdového pedálu. . To je asi jediný co na tom pozná řidič. .
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#29 Příspěvek od pavproch »

zpět k cenám origo BMW spotřebáku z autorizáku - jak píšu ve vlákně o Z4, m4Zlik má ode dneška komplet nové brzdy: 4x kotouč, 4x desky, 2x čidlo, pružinky.

Díky momentální akci v mém autorizáku tenhle materiál vyšel do 20k českých včetně dépéhá... a to ty přední kotouče sou dvoudílné (hliníkový náboj, litinový kotouč, nýtované, čili výrobně výrazně dražší než jednodílné litinové, jaké má třeba 3er)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#30 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Vojta87 píše:Takže jedinná a nejlepší možnost autorizovaný servis a nechat to na nich... Myslel jsem že se tu najdou lidi, který umí takové věci sehnat i za lepší peníz...
Zkus napsat do Renocaru v Praze. Mně udělali nabídku o 15-25% levnější oproti ceníku, takže jsem desítku ušetřil, ale to ještě bydleli pod Kongresákem (někteří ho ještě známe pod názvem Palác kultury)
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#31 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Renocar už je v Čestlicích
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#32 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Už jsem to opravil
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#33 Příspěvek od vita11 Moderátor »

ještě k ATE: někde jsem slyšel/viděl/četl, že ATE desky v pořádku, ATE kotouče naprd, což můžu částečně potvrdit. Mám napředu ATE desky na OEM kotouči. Subjektivně jsem nepoznal rozdíl proti OEM deskám, co tam byly před tím, na deskách je najeto 23tis, mají za sebou Vys. Mýto, Transfagarasan + Transalpinu kde dostaly řádně za uši. Brzdí pořád stejně jak nové a BC ukazuje ještě 60tis do výměny.
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
xhans
Registrovaný
Příspěvky: 207
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: ČB

#34 Příspěvek od xhans »

vita11 píše:ještě k ATE: někde jsem slyšel/viděl/četl, že ATE desky v pořádku, ATE kotouče naprd, což můžu částečně potvrdit. Mám napředu ATE desky na OEM kotouči. Subjektivně jsem nepoznal rozdíl proti OEM deskám, co tam byly před tím, na deskách je najeto 23tis, mají za sebou Vys. Mýto, Transfagarasan + Transalpinu kde dostaly řádně za uši. Brzdí pořád stejně jak nové a BC ukazuje ještě 60tis do výměny.
A mas ATE ceramic nebo normal? U predeslych aut(Toyoty) mi vzdy rikali ze, kotouce orig a s deskama laborovat :)
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#35 Příspěvek od vita11 Moderátor »

normální
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Odpovědět