Stránka 2 z 2
Napsal: pon 14.04.2014 21:19
od xyron
Tak jsem měl pravdu..

Napsal: pon 14.04.2014 21:39
od BudVlad
Muj manuál doporučuje Super Plus OČ 98. „Čerpejte pouze tento benzin, abyste dosahli jmenovitých hodnot jízdních výkonů“ (strana 123).
Napsal: pon 14.04.2014 21:59
od xyron
Jsem tě musel trochu popíchnout budvlade...

...

Neber to osobně...

Napsal: pon 14.04.2014 22:03
od vita11
xyron: a pod tím vším mám poznáku 335i minimálně N95
budvlad: přesně to tam mám taky, jenom německy a místo OČ je ROZ (Research-Oktanzahl)

a hned pod tím je "Můžete také tankovat: Superbenzin bezolovnatý 95 ROZ"
a "Minimální kvalita: Normalbenzin bezolovnatý 91 ROZ" "Netankovat benzin, pod uvedenou minimální kvalitu, jinak může vzniknout poškození motoru"
Napsal: pon 14.04.2014 22:05
od BudVlad
xyron píše:Jsem tě musel trochu popíchnout budvlade...

...

Neber to osobně...

Osobně to neberu, ale doufám že se mi vždy podaří sehnat lepší benzin než 95 o 91 ani nemluvě.
Napsal: pon 14.04.2014 22:16
od xyron
Ještě by jsi mohl dopadnout hůř a lejt do toho naftičku

Napsal: pon 14.04.2014 22:24
od vita11
jako Rychlý Saze?

Napsal: pon 14.04.2014 22:25
od BudVlad
Nafta?

Napsal: úte 15.04.2014 18:41
od pavproch
tak originál BMW český návod k e91 N53 je velmi vágní, zakazuje pouze E85 a flexifuel....

Napsal: úte 15.04.2014 18:42
od pavproch
BudVlad píše:Nafta?
u zadnice
taktak

Napsal: úte 15.04.2014 18:54
od pavproch
PS: ale musel sem se pro ten návod vrátit do práce....
(kura, jaxa ta nemoc menuje, má to něco společnýho s porculánem nebo sklem či čím....

anebo věkem...

)
Napsal: stř 16.04.2014 00:45
od Mischel
pavproch píše:PS: ale musel sem se pro ten návod vrátit do práce....
(kura, jaxa ta nemoc menuje, má to něco společnýho s porculánem nebo sklem či čím....

anebo věkem...

)
Věkem to určitě nebude, mam s tím taky problémy a to mě je 25

Napsal: sob 25.10.2014 17:27
od zacjetoholoket
pavproch píše:nepravidlený zátah u neprohřátého motoru pozoruju taky (N53B30 200kW) - po nastartování studeného (nevytápěná garáž) ujedu cca 500m a najíždím na hlavní - jedna, dva tři, na půl plynu+ točím enem do 3000-3500 toček, bo studené a při tomto studeném rozjezdu cítím výrazné dvojité zhoupnutí (pokles) v tahu okolo 2300 a 2700 otáček.... jen ale při prvním rozjezdu, při druhém a dalších už je to OK
U N52B25 pozoruju stejný houpání po studeným startu, ale po pár set metrech je to ok. Dá se to nějak vyřešit (resp. má smysl to řešit)?
Jak poznám, že by se měla vyměnit DISA klapka?
