Stránka 2 z 3
Napsal: stř 19.02.2014 09:16
od Cisi
Jojo, dělá to jak na benzín, tak na plyn.
Napsal: pon 24.03.2014 14:40
od Cisi
UP:
Máte někdo podobný problém u M52? Přemýšlím, že bych vyčistil volnoběžný ventil, u M52B28 je někde pod škrtící klapkou nebo kde? Když jsem tam koukal, tak jsem ho nikde viditelně nezahlídl.
Napsal: pon 24.03.2014 15:09
od lukepostulka
Je přímo pod sáním. Budeš muset dát celé saní dolů, protože rukou se tam proplétat by bylo asi na pytel, ještě bys mohl víc škody napáchat. K problému mě ještě napadla váha vzduchu a snímač klapky, zkus je odpojit. Pamatuju si, že když jsem zapoměl zapojit poťák na klapce tak mi auto jelo celkem normálně, jen po puštění plynu následovalo škubnutí místo plynulého brždění motorem a otáčky na volnoběh byly kolem 1200 a klesaly hodně pomalu. Zkus to možná to bude tím.
Napsal: pon 24.03.2014 15:09
od odapoz
u m50b25 mi při nastarování taky vylítly otáčky ke 2 tisícům, nějak jsem to neřešil protože mi to u toho auta je jedno a ohřátý to jelo normálně, pak jsem jednou vyndal restriktor ze sání (nejsem si vědom že bych ten den dělal ještě něco jinýho) a od tý doby to při nastartování má lehce nad tisíc a po chvíli to spadne na cca800, takže se to spravilo
kdo neví o co jde tady je obrázek, za zkoušku nic nedáte, je to otázka minuty

Napsal: pon 24.03.2014 15:21
od Cisi
A nezvedla se ti po vyndání toho restriktoru spotřeba? Není tam ten restriktor kvůli nějakému správnému množství vzduchu nebo tak něco? Zkusit to můžu určitě, jen se ptám..
Napsal: pon 24.03.2014 15:30
od odapoz
já nikdy nejezdil na spotřebu takže netušim, radši se svezu s autem co jede normálně a to že žere o půl litru víc mi je jedno
edit: ještě doplnim že internet tvrdí že to nemá E36 euro M3 narozdíl od USA a že víc vzduchu=víc vykonu
http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=112
Napsal: pon 24.03.2014 15:42
od Cisi
Samozřejmě jsem nemyslel zvýšení o 0,2l, spíš nějaké výraznější, já s autem jezdím každý den, takže.. No dneska to každopádně zkusím vyndat a ráno uvidím, jestli se otáčky po nastartování zase vyhoupnou nebo ne, dík za tip

Napsal: pon 24.03.2014 15:56
od Cisi
lukepostulka píše:Je přímo pod sáním. Budeš muset dát celé saní dolů, protože rukou se tam proplétat by bylo asi na pytel, ještě bys mohl víc škody napáchat. K problému mě ještě napadla váha vzduchu a snímač klapky, zkus je odpojit. Pamatuju si, že když jsem zapoměl zapojit poťák na klapce tak mi auto jelo celkem normálně, jen po puštění plynu následovalo škubnutí místo plynulého brždění motorem a otáčky na volnoběh byly kolem 1200 a klesaly hodně pomalu. Zkus to možná to bude tím.
Celé sání dolů? To jako vážně? Hm, tak to je docela operace kvůli ventilu. Už se mi do toho moc nechce

Napsal: pon 24.03.2014 16:32
od Foldas
kvuli volnoběžáku sáni sundavat nemusíš. Stačí flitrbox a hadice ke klapce
Napsal: pon 24.03.2014 16:59
od lukepostulka
No nevím nevím ten ventil je přímo pod sáním, je možné že se tam rukou dá dostat a vyloupnout ho, ale raději vidím na to co dělám, riskuješ že nějaká hadice bude povolená a jak o ní budeš tlačit může rupnout úplně a pak se budeš divit proč ti to hapruje ještě víc.
Napsal: pon 24.03.2014 17:00
od lukepostulka
To sání dolů není zase takový ojeb, kup si rovnou sprej na čištění a rovnou to můžeš celé pořádně pročistit na sezónu, taková údržba nikdy nepříjde nazmar a auto ti poděkuje

Napsal: pon 24.03.2014 21:17
od Cisi
Copak já bych to i rád udělal, ale trochu se bojim toho sundavání vstřiků, lišty + tam mam LPG

Napsal: pon 31.03.2014 10:09
od Cisi
Restriktor vyndán, žádné rozdíly nepociťuji.
Napsal: pon 31.03.2014 10:42
od lukepostulka
Tak s LPG vstřiky ti neporadím, ale normální vstřiky povolíš 2 šroubky a vstřiky dáš na stranu a vytáhneš celé sání, žádný ojeb
Hele přidej si na FB stránku BMW MSK, zrovna včera tam začali řešit že pomalu padají otáčky na 325i, třeba ti to nějak pomůže, nevím jestli to vyřešili už.
Napsal: úte 01.04.2014 22:12
od Mesa
Ten post uz nemuzu najit. Ale koukal jsem na to video, a to co mu to dela mi prijde normalni. Nebo teda mne to pada uplne stejne u M52b28 a pred tim na dvoulitru nevanos taky. Anebo mame vsichni problem?

Napsal: úte 01.04.2014 22:31
od lukepostulka
Dneska jsem natočil můj studený start a jak pak padají otáčky (auto stálo víc než den venku, 15 st. cca).
Nevím jestli takhle mají padat ale řekl bych že je to normální stav, motor M50B25
https://www.youtube.com/watch?v=xUocwcPgOrE
PS: Po startu jdou trochu slyšet klepat zdvihátka než vylítne tlak oleje, začlo to dělat v zimě, nevím čím to je...
Napsal: úte 01.04.2014 22:51
od Mesa
Ty me taky klepou pri startu, hlavne kdyz auto dlouho stoji. Padaji mi asi stejne. Akorat si nejsem jistej, ze se mi to takhle zastavi na 1tis. a potom spadne do rovnovazny polohy, to si nejsem jistej, ale tohle dela pouze za studena ne? To by mohlo bejt normal. Vyzkousim to.
Obcas se mi stava (hlavne teda kdyz je velka zima), ze pri nastartovani jdou otacky dost vysoko, az okolo 2tis., taky nevim, jestli je to normal.
Napsal: úte 01.04.2014 23:06
od lukepostulka
Tohle dělá jen za studena, jinak to klesne na cca 750 a pak pomalu se zhoupne 650 a tam už zůstane.
S tím vyletěním otáček je to podle mě normál, že tam máš bohatší směs a pak to vylítne, mi se to občas taky stane.
Napsal: úte 15.04.2014 12:30
od Cisi
Tak dal jsem novou váhu vzduchu a při studených startech je motor klidnější, otáčky vyletí někam k 1100 a pak klesají až k volnoběhu, jak se sluší a patří

Auto celkově ožilo a táhne mnohem lineárněji

Napsal: ned 11.05.2014 19:23
od Mesa
A mel jsi to pred tim na diagnostice? Vaha ti nehazela zadnou chybu.
Potreboval bych radu. Mam problem s tim, ze nekdy, kdyz seslapnu spojku a treba dobrzduji do krizovatky, tak otacky spadnou az treba k 200rpm pak se dvakrat motor zhoupne,nez spravne nastavi volnobezne otacky. Stalo se mi parkrat, ze i motor chcipl. Ted o vikendu jsme delali repasi Vanosu a pri te prilezitosti jsem vycistil i skrtici klapku a volnobezny ventil, byl docela zaneseny. Ale problem bohuzel pretrvava. Jeste me tedy napada separator oleje, po kolika km by se mel menit? Diagnostika zadnou chybu nehlasi. Napada vas jeste, co by to mohlo byt? Diky za kazdy tip, jo a je to M52B28.