Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Neklesají otáčky e36 M52

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od Cisi »

Jojo, dělá to jak na benzín, tak na plyn.
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od Cisi »

UP:
Máte někdo podobný problém u M52? Přemýšlím, že bych vyčistil volnoběžný ventil, u M52B28 je někde pod škrtící klapkou nebo kde? Když jsem tam koukal, tak jsem ho nikde viditelně nezahlídl.
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#23 Příspěvek od lukepostulka »

Je přímo pod sáním. Budeš muset dát celé saní dolů, protože rukou se tam proplétat by bylo asi na pytel, ještě bys mohl víc škody napáchat. K problému mě ještě napadla váha vzduchu a snímač klapky, zkus je odpojit. Pamatuju si, že když jsem zapoměl zapojit poťák na klapce tak mi auto jelo celkem normálně, jen po puštění plynu následovalo škubnutí místo plynulého brždění motorem a otáčky na volnoběh byly kolem 1200 a klesaly hodně pomalu. Zkus to možná to bude tím.
odapoz
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 31.08.2012 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#24 Příspěvek od odapoz »

u m50b25 mi při nastarování taky vylítly otáčky ke 2 tisícům, nějak jsem to neřešil protože mi to u toho auta je jedno a ohřátý to jelo normálně, pak jsem jednou vyndal restriktor ze sání (nejsem si vědom že bych ten den dělal ještě něco jinýho) a od tý doby to při nastartování má lehce nad tisíc a po chvíli to spadne na cca800, takže se to spravilo

kdo neví o co jde tady je obrázek, za zkoušku nic nedáte, je to otázka minuty
Obrázek
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#25 Příspěvek od Cisi »

A nezvedla se ti po vyndání toho restriktoru spotřeba? Není tam ten restriktor kvůli nějakému správnému množství vzduchu nebo tak něco? Zkusit to můžu určitě, jen se ptám..
odapoz
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 31.08.2012 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#26 Příspěvek od odapoz »

já nikdy nejezdil na spotřebu takže netušim, radši se svezu s autem co jede normálně a to že žere o půl litru víc mi je jedno

edit: ještě doplnim že internet tvrdí že to nemá E36 euro M3 narozdíl od USA a že víc vzduchu=víc vykonu
http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=112
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od Cisi »

Samozřejmě jsem nemyslel zvýšení o 0,2l, spíš nějaké výraznější, já s autem jezdím každý den, takže.. No dneska to každopádně zkusím vyndat a ráno uvidím, jestli se otáčky po nastartování zase vyhoupnou nebo ne, dík za tip ;-)
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#28 Příspěvek od Cisi »

lukepostulka píše:Je přímo pod sáním. Budeš muset dát celé saní dolů, protože rukou se tam proplétat by bylo asi na pytel, ještě bys mohl víc škody napáchat. K problému mě ještě napadla váha vzduchu a snímač klapky, zkus je odpojit. Pamatuju si, že když jsem zapoměl zapojit poťák na klapce tak mi auto jelo celkem normálně, jen po puštění plynu následovalo škubnutí místo plynulého brždění motorem a otáčky na volnoběh byly kolem 1200 a klesaly hodně pomalu. Zkus to možná to bude tím.
Celé sání dolů? To jako vážně? Hm, tak to je docela operace kvůli ventilu. Už se mi do toho moc nechce :-)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#29 Příspěvek od Foldas »

kvuli volnoběžáku sáni sundavat nemusíš. Stačí flitrbox a hadice ke klapce
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#30 Příspěvek od lukepostulka »

No nevím nevím ten ventil je přímo pod sáním, je možné že se tam rukou dá dostat a vyloupnout ho, ale raději vidím na to co dělám, riskuješ že nějaká hadice bude povolená a jak o ní budeš tlačit může rupnout úplně a pak se budeš divit proč ti to hapruje ještě víc.
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#31 Příspěvek od lukepostulka »

To sání dolů není zase takový ojeb, kup si rovnou sprej na čištění a rovnou to můžeš celé pořádně pročistit na sezónu, taková údržba nikdy nepříjde nazmar a auto ti poděkuje 8)
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#32 Příspěvek od Cisi »

Copak já bych to i rád udělal, ale trochu se bojim toho sundavání vstřiků, lišty + tam mam LPG :(
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od Cisi »

Restriktor vyndán, žádné rozdíly nepociťuji.
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#34 Příspěvek od lukepostulka »

Tak s LPG vstřiky ti neporadím, ale normální vstřiky povolíš 2 šroubky a vstřiky dáš na stranu a vytáhneš celé sání, žádný ojeb :)

Hele přidej si na FB stránku BMW MSK, zrovna včera tam začali řešit že pomalu padají otáčky na 325i, třeba ti to nějak pomůže, nevím jestli to vyřešili už.
Mesa
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 15.01.2009 01:00
Bydliště: Kolín/Praha
Klubové ID: 3417
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Mesa »

Ten post uz nemuzu najit. Ale koukal jsem na to video, a to co mu to dela mi prijde normalni. Nebo teda mne to pada uplne stejne u M52b28 a pred tim na dvoulitru nevanos taky. Anebo mame vsichni problem? :)
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#36 Příspěvek od lukepostulka »

Dneska jsem natočil můj studený start a jak pak padají otáčky (auto stálo víc než den venku, 15 st. cca).

Nevím jestli takhle mají padat ale řekl bych že je to normální stav, motor M50B25

https://www.youtube.com/watch?v=xUocwcPgOrE

PS: Po startu jdou trochu slyšet klepat zdvihátka než vylítne tlak oleje, začlo to dělat v zimě, nevím čím to je...
Mesa
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 15.01.2009 01:00
Bydliště: Kolín/Praha
Klubové ID: 3417
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Mesa »

Ty me taky klepou pri startu, hlavne kdyz auto dlouho stoji. Padaji mi asi stejne. Akorat si nejsem jistej, ze se mi to takhle zastavi na 1tis. a potom spadne do rovnovazny polohy, to si nejsem jistej, ale tohle dela pouze za studena ne? To by mohlo bejt normal. Vyzkousim to.

Obcas se mi stava (hlavne teda kdyz je velka zima), ze pri nastartovani jdou otacky dost vysoko, az okolo 2tis., taky nevim, jestli je to normal.
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#38 Příspěvek od lukepostulka »

Tohle dělá jen za studena, jinak to klesne na cca 750 a pak pomalu se zhoupne 650 a tam už zůstane.

S tím vyletěním otáček je to podle mě normál, že tam máš bohatší směs a pak to vylítne, mi se to občas taky stane.
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#39 Příspěvek od Cisi »

Tak dal jsem novou váhu vzduchu a při studených startech je motor klidnější, otáčky vyletí někam k 1100 a pak klesají až k volnoběhu, jak se sluší a patří :) Auto celkově ožilo a táhne mnohem lineárněji :Pohar:
Mesa
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 15.01.2009 01:00
Bydliště: Kolín/Praha
Klubové ID: 3417
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Mesa »

A mel jsi to pred tim na diagnostice? Vaha ti nehazela zadnou chybu.

Potreboval bych radu. Mam problem s tim, ze nekdy, kdyz seslapnu spojku a treba dobrzduji do krizovatky, tak otacky spadnou az treba k 200rpm pak se dvakrat motor zhoupne,nez spravne nastavi volnobezne otacky. Stalo se mi parkrat, ze i motor chcipl. Ted o vikendu jsme delali repasi Vanosu a pri te prilezitosti jsem vycistil i skrtici klapku a volnobezny ventil, byl docela zaneseny. Ale problem bohuzel pretrvava. Jeste me tedy napada separator oleje, po kolika km by se mel menit? Diagnostika zadnou chybu nehlasi. Napada vas jeste, co by to mohlo byt? Diky za kazdy tip, jo a je to M52B28.
Odpovědět