Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Neklesají otáčky e36 M52
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Je přímo pod sáním. Budeš muset dát celé saní dolů, protože rukou se tam proplétat by bylo asi na pytel, ještě bys mohl víc škody napáchat. K problému mě ještě napadla váha vzduchu a snímač klapky, zkus je odpojit. Pamatuju si, že když jsem zapoměl zapojit poťák na klapce tak mi auto jelo celkem normálně, jen po puštění plynu následovalo škubnutí místo plynulého brždění motorem a otáčky na volnoběh byly kolem 1200 a klesaly hodně pomalu. Zkus to možná to bude tím.
u m50b25 mi při nastarování taky vylítly otáčky ke 2 tisícům, nějak jsem to neřešil protože mi to u toho auta je jedno a ohřátý to jelo normálně, pak jsem jednou vyndal restriktor ze sání (nejsem si vědom že bych ten den dělal ještě něco jinýho) a od tý doby to při nastartování má lehce nad tisíc a po chvíli to spadne na cca800, takže se to spravilo
kdo neví o co jde tady je obrázek, za zkoušku nic nedáte, je to otázka minuty

kdo neví o co jde tady je obrázek, za zkoušku nic nedáte, je to otázka minuty

já nikdy nejezdil na spotřebu takže netušim, radši se svezu s autem co jede normálně a to že žere o půl litru víc mi je jedno
edit: ještě doplnim že internet tvrdí že to nemá E36 euro M3 narozdíl od USA a že víc vzduchu=víc vykonu
http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=112
edit: ještě doplnim že internet tvrdí že to nemá E36 euro M3 narozdíl od USA a že víc vzduchu=víc vykonu
http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=112
Celé sání dolů? To jako vážně? Hm, tak to je docela operace kvůli ventilu. Už se mi do toho moc nechcelukepostulka píše:Je přímo pod sáním. Budeš muset dát celé saní dolů, protože rukou se tam proplétat by bylo asi na pytel, ještě bys mohl víc škody napáchat. K problému mě ještě napadla váha vzduchu a snímač klapky, zkus je odpojit. Pamatuju si, že když jsem zapoměl zapojit poťák na klapce tak mi auto jelo celkem normálně, jen po puštění plynu následovalo škubnutí místo plynulého brždění motorem a otáčky na volnoběh byly kolem 1200 a klesaly hodně pomalu. Zkus to možná to bude tím.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Dneska jsem natočil můj studený start a jak pak padají otáčky (auto stálo víc než den venku, 15 st. cca).
Nevím jestli takhle mají padat ale řekl bych že je to normální stav, motor M50B25
https://www.youtube.com/watch?v=xUocwcPgOrE
PS: Po startu jdou trochu slyšet klepat zdvihátka než vylítne tlak oleje, začlo to dělat v zimě, nevím čím to je...
Nevím jestli takhle mají padat ale řekl bych že je to normální stav, motor M50B25
https://www.youtube.com/watch?v=xUocwcPgOrE
PS: Po startu jdou trochu slyšet klepat zdvihátka než vylítne tlak oleje, začlo to dělat v zimě, nevím čím to je...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: čtv 15.01.2009 01:00
- Bydliště: Kolín/Praha
- Klubové ID: 3417
- Kontaktovat uživatele:
Ty me taky klepou pri startu, hlavne kdyz auto dlouho stoji. Padaji mi asi stejne. Akorat si nejsem jistej, ze se mi to takhle zastavi na 1tis. a potom spadne do rovnovazny polohy, to si nejsem jistej, ale tohle dela pouze za studena ne? To by mohlo bejt normal. Vyzkousim to.
Obcas se mi stava (hlavne teda kdyz je velka zima), ze pri nastartovani jdou otacky dost vysoko, az okolo 2tis., taky nevim, jestli je to normal.
Obcas se mi stava (hlavne teda kdyz je velka zima), ze pri nastartovani jdou otacky dost vysoko, az okolo 2tis., taky nevim, jestli je to normal.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: čtv 15.01.2009 01:00
- Bydliště: Kolín/Praha
- Klubové ID: 3417
- Kontaktovat uživatele:
A mel jsi to pred tim na diagnostice? Vaha ti nehazela zadnou chybu.
Potreboval bych radu. Mam problem s tim, ze nekdy, kdyz seslapnu spojku a treba dobrzduji do krizovatky, tak otacky spadnou az treba k 200rpm pak se dvakrat motor zhoupne,nez spravne nastavi volnobezne otacky. Stalo se mi parkrat, ze i motor chcipl. Ted o vikendu jsme delali repasi Vanosu a pri te prilezitosti jsem vycistil i skrtici klapku a volnobezny ventil, byl docela zaneseny. Ale problem bohuzel pretrvava. Jeste me tedy napada separator oleje, po kolika km by se mel menit? Diagnostika zadnou chybu nehlasi. Napada vas jeste, co by to mohlo byt? Diky za kazdy tip, jo a je to M52B28.
Potreboval bych radu. Mam problem s tim, ze nekdy, kdyz seslapnu spojku a treba dobrzduji do krizovatky, tak otacky spadnou az treba k 200rpm pak se dvakrat motor zhoupne,nez spravne nastavi volnobezne otacky. Stalo se mi parkrat, ze i motor chcipl. Ted o vikendu jsme delali repasi Vanosu a pri te prilezitosti jsem vycistil i skrtici klapku a volnobezny ventil, byl docela zaneseny. Ale problem bohuzel pretrvava. Jeste me tedy napada separator oleje, po kolika km by se mel menit? Diagnostika zadnou chybu nehlasi. Napada vas jeste, co by to mohlo byt? Diky za kazdy tip, jo a je to M52B28.