Stránka 2 z 2

Napsal: úte 21.01.2014 01:43
od Totic
Ano KYB Excel-G jsem měl předtím, ty jsou v poho. I na 16" (v zimě) na takovým profilu je cokoliv komfort. :) Oblastní technik pro ČR říká, že jsou všechny jejich tlumiče v druhovýrobě naladěny kapánek tužší než odpovídající origo, aby to dohnalo celkovou oslabenou tuhost u letitých ojetin. Z konkurentů Sachs, Bilstein, Koni, Weitec vychází nejlevněji.

Napsal: úte 21.01.2014 10:45
od Thomeeno23
jen pro info co ti nalítaly když jsi ty kyb měl? a mohl bys napsat subjektivní pocit na tech bilsteinech oproti kyb?bilsteiny taky casem zvazuju ale nemam zkusenost :D

Napsal: úte 21.01.2014 18:28
od MX-5_10AE
Hehe, náhodou jsem tu na to narazil. Tu slátaninu jsem psal já.

Ano, je to nedotáčivé. A ano kor na mokru, kde to zhoršují relativně široká kola. To že k nedotáčivosti nemusí dojít, pokud nepřekonám určitou rychlost a pošlu to bokem pomocí plynu nebo přesunu hmoty, na tom nic nemění. Účelem toho odstavce spíš bylo poukázat na to, že obyčejná E36 není žádný sporťák, jak je mnohými vnímána a leckterý soudoý hot hatch zatáčí líp (snad mě tu nikdo neukřižuje).

A jak bylo zmíněno, mám obyč podvozek, věřím, že M-sport bude jiný..

Obuto to má samo 225/45/17, byla tam chyba. A relativně pohodlné to je. Za tím si stojím :) Možná jsem moc zblblý moderními mainstreamovými kompakty, které jsou z velké části udrcané...

Napsal: úte 21.01.2014 21:27
od paveld
Totic píše:...
Jako záda cítit jdou to je pravda, spíš ze sedadel. Na denní dojíždění třeba do 40km v poho, ale dávat s tím 200 km denně na 17" sport podvozku bych taky nechtěl.. :) Je to holt ///Motokára.
Já s E36 na sport podvozku a 18" kolech už několik let jezdim kolem 150-200km a nevidim problém. Podle mě ideál kompromis mezi pohodlím a sport. svezením.. každý má ale jiný priority. Samozřejmě neni problém, komu by vadila tvrdost, nechat podvozek trochu "změknout".

Napsal: stř 22.01.2014 15:17
od Thomeeno23
no nevím nevím, 18" určitě nejsou kompromis mezi sport svezením a pohodlím. To je spíš kompromis mezi vzhledem a tím co tam ještě vůbec jde narvat :D tuším že větší kola už tam jen tak nenarveš(aspoň legálně). Pohodlí jde do kšá (výšku profilu prostě neochčije nikdo)a je to o tvém zvyku jak sám píšeš(o těch prioritách). Sportovní svezení stojí na našich cestách s takovým kolem taky docela za kulový, nehledě na akceleraci a ůdržbu podvozku. Každopádně chápu že tobě to vyhovuje ale kompromis to není..spíš extrém

Napsal: stř 22.01.2014 15:26
od lukepostulka
Nechápu jak můžete řešit tak subjektivní vlastnost jako pohodlí svezení. Vždyť každému vyhovuje něco jiného, někdo má rád když se auto houpe jak vodní postel, někdo má rád pevný podvozek na 17" kolech, to nemusí znamenat, že si to jeden užije míň než druhý a že by na tom nemohl jezdit 100km denně.