ono v čr je problém co jsem se bavil se známým je bazarník s autama a říkal že jsme vrakoviště ...že si lidi pískaj jak mají 2kila či 150k na budíku a ty auta mají často 500-600k a často i bouračky všelijaké jsou pak vyděšení co je čeká za servis ...
Pak se člověk strašně diví když si doveze 5leté auto z němec či po prvním majiteli nestočené a má to jen 250tis km REALNYCH že to auto je v pohodě aq proč ostatní při stejných KM řeší spousty problémů co ostatní čekají až při 500 či později ...no protože 90procent vozového parku má 2-3x tolik co svítí na budících....
To je zásadní problém u všech aut v ČR.
Otec jezdí v 530xd touring hodně vysoké výbavě a moc to auto pochvaluje krom drátů v kufru a jednou zatečeném 3tím brzdovém světle a dvd mechanice co odešel laser to chtělo jen běžnou udržbu jako jsou tlumiče a kotouče ramena prostě klasika...
Protože má auto od prvního majite když mělo auto skoro 5let. a má reálné km na budíku. Kdežto tady po čr jezdí spousty aut po bouračkách a mají mnohem více pak se nedivme těch problémů co lidi mají a co řeší i u e60-61
a nechme bejt on i servis e65 je velice nákladný ...spousty jednotek co odchází a trubka je to taky docela ranec když čtu že někteří do toho dají kilo jak nic ....
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M54B30 vs N62B44
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
filozofe, u E65 je to hodně o tom jakou koupíš, 90 procent E65 v ČR sou pojízdné pasti, jednu takovou tu mám, pán koupil za 115tisic a za rok do toho dal 100k a dalších 100k by to auto ještě chtělo, a to pořád nemá ani stav ani výbavu,
pak mám spoustu zákazníků kteří jen jezdí, udělají základní servis a jezdí, já třeba se svojí najel 60tkm a za tu dobu mi "jen" odešel CD changer, udělal jsem olej v automatu, X krat oleje v motoru a dodělal nějakou výbavu a takových zákazníků mám víc, ale samozřejmě i topka se muže vysrat, jen se to moc často nestává.
a o trubce bych zrovna moc nemluvil, to řešilo všeho všudy 10 lidí,
pak mám spoustu zákazníků kteří jen jezdí, udělají základní servis a jezdí, já třeba se svojí najel 60tkm a za tu dobu mi "jen" odešel CD changer, udělal jsem olej v automatu, X krat oleje v motoru a dodělal nějakou výbavu a takových zákazníků mám víc, ale samozřejmě i topka se muže vysrat, jen se to moc často nestává.
a o trubce bych zrovna moc nemluvil, to řešilo všeho všudy 10 lidí,
Problém E65 je, že je to docela dost hnusný auto. Na LCI už se dá koukat. Docela lidi může štvát, že s tím nejde normálně zaparkovat nebo aspoň najít místo.
Druhá věc je klikatější cesta. Ono s E60 (s DD) už to není žádný hit lítat do zatáček, nechá si líbit hodně ale fyzika je fyzika. E65 je prostě těžší.
Dál 7er nemá HUD, to by mě taky štvalo.
Uznávám že E60 je auto dost nákladný na provoz a dost mě někdy sere a uznávám, že E65 je kvalitnější.
Ale srovnávat tyhle auta moc nejde. Každý je o něčem jiným.
Up pro další téma 5er vs 7er
Druhá věc je klikatější cesta. Ono s E60 (s DD) už to není žádný hit lítat do zatáček, nechá si líbit hodně ale fyzika je fyzika. E65 je prostě těžší.
Dál 7er nemá HUD, to by mě taky štvalo.
Uznávám že E60 je auto dost nákladný na provoz a dost mě někdy sere a uznávám, že E65 je kvalitnější.
Ale srovnávat tyhle auta moc nejde. Každý je o něčem jiným.
Up pro další téma 5er vs 7er

E60 545i Blacksapphire
Musíte na ty auta koukat z jiného úhlu
. Mně se už nelíbí ani E46, jedině M-paket a facelift. A to jsem měl 330tku před facelift. Čím víc s tím jezdím, tím víc se mně začínaj líbit. Je potřeba jít s dobou a zvyknout si. nic jiného ani nejde. Mně se třeba líbí nový Renault Tlisman a nekoupil bych si ho. Protože uvnitř je to hnus a kvalita asi taky nic moc. E65tka před facelift se zase některým nelíbí z venku, ale uvnitř většinou jo. E60tka se mně nelíbí bez Mpaketu a na hnusných kolech. Já konkrétně raději budu jezdit v né pro někoho zajímavém autě z venku, ale uvnitř to je bez chyb. Včera vedle mě zastavil soused s E60tkou a když jsem koukl okýnkem ke mně a k němu, tak jsem si řekl (hmm ten vnitřek v E66 nemá chybu)
. E60tku 550i bych bral jedině v Mpaketu, individuálu s DD a komfortama. Zase V8sma v E60tce musí být napasovaná.


HUD by nebyl špatný, aspoň ve faceliftu. Fka ho už mají. Máš tam sice multifunkční budíky, ale ....M4we píše:Problém E65 je, že je to docela dost hnusný auto. Na LCI už se dá koukat. Docela lidi může štvát, že s tím nejde normálně zaparkovat nebo aspoň najít místo.
Druhá věc je klikatější cesta. Ono s E60 (s DD) už to není žádný hit lítat do zatáček, nechá si líbit hodně ale fyzika je fyzika. E65 je prostě těžší.
Dál 7er nemá HUD, to by mě taky štvalo.
Uznávám že E60 je auto dost nákladný na provoz a dost mě někdy sere a uznávám, že E65 je kvalitnější.
Ale srovnávat tyhle auta moc nejde. Každý je o něčem jiným.
Up pro další téma 5er vs 7er
Mě se E60 líbí. Dokonce víc bez M-Paketu než s ním. Hlavně bez MPaketu to na 17 nebo 18" alu vypadá divně. Jinak Fka se mi líbí hodně jak 3er a 5er tak i 7er. Ale podle toho, co jsem trochu viděl a slyšel tak prý kvalitou šly dolů. Ale sám nemám tak nemůžu soudit.
Moc nevím co po 545 budu shánět. Upřímně doufám že mi vydrží ještě hodně dlouho protože nevím co pak. Co jsem tak koukal tak smysl by měla snad jen F10 535i ale netuším jak je na tom N55 proti N54. A F10 s N54 se myslím koupit nedala. Max snad 530i některý první modely??
Nelíbí se mi kam to spěje...
Nebo jít do 540i E34...malej sen, ale jednou bych ji rád měl...tak snad to ještě stihnu, než nás ekoteroristi zničí..
Moc nevím co po 545 budu shánět. Upřímně doufám že mi vydrží ještě hodně dlouho protože nevím co pak. Co jsem tak koukal tak smysl by měla snad jen F10 535i ale netuším jak je na tom N55 proti N54. A F10 s N54 se myslím koupit nedala. Max snad 530i některý první modely??
Nelíbí se mi kam to spěje...
Nebo jít do 540i E34...malej sen, ale jednou bych ji rád měl...tak snad to ještě stihnu, než nás ekoteroristi zničí..
E60 545i Blacksapphire