Stránka 2 z 2

Napsal: sob 12.03.2016 12:42
od MedWedCZ
Jasny, ale budem muset obetovat intensiv...

Napsal: sob 12.03.2016 12:43
od Fx
Když je systém, všechno jde :-)
https://www.youtube.com/watch?v=4jgII-ZY3AQ

Já intensiv nemám, tak to řešit nemusím.

Napsal: sob 12.03.2016 12:56
od MedWedCZ
jj, obe tyhle videa znam... tusim, ze to se zamenou z E60 jsem i linkoval...

Intensiv mam, tak ho resit musim...

Napsal: ned 13.03.2016 23:34
od Batler
Na kapotě sedí takhle. Mám už je skoro rok a perfektní :thumbsup:
Vzal jsem na test bez vyhřívání za 200kč co kdyby to tam nevlezlo žee :D
A ani při -18°c to nezamrzlo :) řikal jsem že pokud budou sedět tak při prvním zamrznutí kupuji vyhřívané. Zatím nebylo potřeba.
Jsou ty z toho videa C-Max.

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56E769E1

Napsal: ned 13.03.2016 23:43
od Batler
A i když to má pouze jeden vývod lze ten intenzivní ostřik zapojit. Použije se rozdvojka ve tvaru Y ... a použijí se zpětné ventily. Takže i když na to bude připojené 2 hadice (ostřik normální a intenzivní) bude to fungovat, ten zpětný ventil zabrání tomu aby třeba ten intenzivní ostřik tlačil vodu do normálního ostřiku a opačně.

Napsal: pon 14.03.2016 06:14
od MedWedCZ
Kde jsi kupoval Y a ten zpětný ventil?

Napsal: pon 14.03.2016 13:52
od Kelvin
MedWedCZ píše:Kde jsi kupoval Y a ten zpětný ventil?
Treba tady a usetris i za postovny kdyz si z Olomouce.Zpetny ventily delame taky, ale ne tak maly prumer, to musis pohledat jinde.

http://www.tafimex.cz/spojky-normaplast/

Napsal: pon 14.03.2016 15:35
od STR8
Pošli mě VIN mrknu jestli ti budou sedět podle kodu.
Perunwit píše:Mj. se teda intensiv alespon u mě spouští vždy s prvním ostříknutím okna a potom při každém 5. ostříknutí automaticky. Intensiv nicméně proklínám, neboť moje e39 není první, kde vidím, že to neustálé ostřikování agresivní kapalinou nechává stopy na růžku kapoty.

kolik za ten motorek straight?

Napsal: pon 14.03.2016 18:42
od Batler
Jak to je s čerpadlama ostřikovaču ?
Jedno je čelní sklo, druhé je ostřik světel.
Mě tak napadlo. Není náhodou na ostřik světel silnější s větším tlakem ?
Pač já dal čerpadlo nové a stejně to nestříká nijak extra brutálně moc :D

Napsal: pon 14.03.2016 21:09
od STR8
1, čerpadlo na intenziv
2, čerpadlo čelní sklo
3, čerpadlo světla

takže celkem máš v autě 3 čerpadla. Vše se samozřejmě liší podle výbavy.

Napsal: úte 15.03.2016 00:15
od Angelos
4) čerpadlo pro zadní ostřik

Ano na světla je větší se silnějším tlakem, také k němu vedou větší hadice

Napsal: úte 15.03.2016 15:00
od STR8
Kombi jsem nikdy neměl zapomněl jsem že by mohl být další motorek. :oops:

Napsal: úte 15.03.2016 21:40
od Batler
Uvažuji že bych sehnal fuknční čerpadlo na světla a použil ho na sklo :)
Moje je na světla K.O

Napsal: úte 15.03.2016 22:47
od STR8
Nejde zaměnit

Napsal: stř 16.03.2016 10:29
od Batler
Ani když předělám konektor a hadici ?

Napsal: stř 16.03.2016 22:35
od STR8
Pak ano