Stránka 2 z 2

Napsal: stř 03.02.2016 16:28
od soukupadam
to se omlouvam,

budu dbát Vašich rad a za dva týdny zkusim zase diag.

Napsal: stř 03.02.2016 17:12
od starML
To Misanek:
Já se ve svých příspěvcích snažím vysvětlit hloubku problému a vyextrahovat možné příčiny nesprávné činnosti, pokud je z čeho čerpat. A když k tomu přidám nějaké schéma, obrázek nebo citaci z WDS, vzniká z toho román, jehož zpracování nějakou dobu zabere. Že si moje příspěvky čte hodně lidí vím. Jeden kolega na Slovensku si to ukládá do nějakého textového souboru jako almanach - mám skoro strach, až si někdo přečte, co jsem za 10 let vypublikoval. Osobní přínos ten příspěvek pro mne měl v tom, že z těch diagnostických protokolů jsem jasně vydedukoval chybu toho brzdového spínače a majitel to následně potvrdil.

To soukupadam:
Jáký je současný stav? Už to brzdí normálně a posilovač posiluje? Nebo stále brzdí špatně a motor netáhne?

Porucha toho spínače brzdového světla způsobila nejednoznačnost v elektronice motoru, protože nevěděla, jestli chceš jet nebo brzdit. Po sešlápnutí pedálu tato nejednoznačnost zmizela (auto se rozjelo) a brzdilo až při pořádným sešlápnutí brzdy (takže neposiluje?). Takže podtlak (vakuum) ze sacího potrubí, který se používá pro posilovač vzduchu někde saje falešný vzduch a ten únik se uzavře až při stlačení brzdového pedálu - rozumím tomu dobře?

:D

Napsal: stř 03.02.2016 17:14
od soukupadam
Tohle všechno se stalo asi mesíc po výměně toho brzdového spínače,

Teď to funguje všechno normálně, auto jede i brzdí, žádný kontrolky nesvítí.
Samo od sebe

Napsal: stř 03.02.2016 18:46
od starML
soukupadam píše:Teď to funguje všechno normálně, auto jede i brzdí, žádný kontrolky nesvítí. Samo od sebe
OK, beru na vědomí, i když nemám rád závady, která se samy odstraňují. Z důvodů v příspěvcích výše uvedených se odhlašuji ze sledování tohoto tématu, v případě problémů se ozvi přes SZ. Pokud je tímto vlákno ukončeno, bylo by dobré do předmětu tohoto příspěvku uvést "- VYŘEŠENO". To může udělat jen jeho autor "soukupadam".

Napsal: úte 09.02.2016 14:17
od soukupadam
Je tam díra v sání, před klapkou v tom koleni.

Napsal: úte 09.02.2016 14:28
od Fx
Díra v sání za váhou vzduchu = příliš chudá směs = chyby 227 a 228. Možná to nebude jen tam, ale určitě bych tím začal. Jestli můžu radit, tak koleno koupit nové a originál. S neoriginály mám špatné zkušenosti s pevností - podtlakem se bortí a přiškrcují průtok vzduchu.