Stránka 2 z 4
Napsal: pon 25.04.2016 20:37
od zzeli
Mel jsem v oku radu n8000. Kvuli recenzim, ze maji mekke bocnice, jsem koupil radu Nfera RU1, ktere jsou dle stranek vyrobce pro SUV. Mam je 18" na e38 predek. Jizda takova divne plavna, nahodou jsem zkotroloval tlaky a servis mi je prehustil 3,5 ATM. Srazil jsem to na 2,8 a uz dobry, jsem spokojen na suchu i na vode. A jak nekdo psal, vzorek uplne na kraji je melci, vypadaj jak sjety. Ale prostredek gumy ma samozrejme vzorek v poradku. Nebal bych se je koupit znova. Na Wanli apod. jsem odvahu nemel

Napsal: pon 25.04.2016 21:13
od maxmin
Teddy, nápravu mám v perfektním stavu, bez vůlí a geometrii v pořádku.
U geometrie dávám kvůli 19 snížit odklony, mám cca -1,5 stupně místo -2 stupňů.
U předchozích pneu se mi vnitřky sjížděly jen když jsem měl tlaky pod 2,5 baru a to už se sjížděly spíše bočnice než vnitřky, protože ty vnitřky byly hodně zmáčknuté. Proto pneu foukám raději k horní hranici.
Ale čistě teoreticky - čím více nafoukám, tím méně by měly plavat do stran, ne? Opačně mi to nedává smysl. Zkusím ještě trochu ubrat a uvidím. Při normální jízdě to není až tak znát, ale při ostřejším pohybu volantem to je opravdu cítit. S dynamic drive to musí být motokára a ne parník

Napsal: pon 25.04.2016 22:45
od Sweden
Nova pneu si musi taky sednout,takze bych tomu dal jeste delsi cas a najel s nimi nejaky ten kilometr a pak se uvidi.
Ja momentalne prozivam neco podobneho s pneu kumo ecta sport ktera ma jeste narozdil od nexenu vystuzenou bocnici.Pri normalni jizde neni nic poznat,ve vyssich rychlostech a utahlejsich zatackach to lehky plavani moc prijemny neni.Zatim laboruji s tlaky v pneu ale jak pisu nahore,chce to najet nejaky ten km,me osobne se to se 6er posledni dobou moc nedari.
Napsal: pon 25.04.2016 22:50
od zzeli
Kdyz je kolo prefoukly hodne, tak nejen ze se snizuje stycna plocha s podkladem, ale navic to kolo skace jako hopik a sebelepsi tlumic ho v kontaktu s asfaltem neudrzi.
Napsal: pon 25.04.2016 23:04
od maxmin
zzeli, vím co myslíš a vím jak se projevuje odskakování kol a smyk, ale v tomhle případě se auto zhoupne na stranu (řádově o několik centimetrů, ale je to znát) a pak už drží. A dělá to i na úplně rovném povrchu.. Předchozí pneu byly při stejném i nižším tlaku krásně pevné.
Napsal: pát 29.04.2016 14:20
od maxmin
Dnes přezuto na Continental Conti Sport Contact 5P 275/30R19 Z XL FR Rear - rozdíl je jasně patrný, auto je zase krásně pevné.
Mám nějakou šanci ty nexeny reklamovat? A co bych na nich vlastně mohl reklamovat?

Napsal: pát 29.04.2016 17:43
od Teddy
Continentaly mam teď na služebním superbu. Horší gumy jsem na autě ještě neměl. Na mokru to prakticky vůbec nedrží. V pondělí jsem přejel křižovatku, protože jsem to nedobrzdil. Hladkej asfalt ještě podtrhl to jak jsou ty gumy na hovno. Přitom jsem jel celkem na pohodu.
Napsal: pát 29.04.2016 18:20
od Jirke
maxmin píše:Dnes přezuto na Continental Conti Sport Contact 5P 275/30R19 Z XL FR Rear - rozdíl je jasně patrný, auto je zase krásně pevné.
Mám nějakou šanci ty nexeny reklamovat? A co bych na nich vlastně mohl reklamovat?

Ja sem vedle sebe postavil nexen a goodyear, polozil jsem na ne vodovahu a vyfotil. Poslal prodejci anapsal k tomu dopis co to dela a tak. Takto podlozeny a nebyl peoblem s reklamaci (rajpneu.cz).
Napsal: pát 29.04.2016 18:32
od m.deejay
Záleží kolik km bylo na těch nexenech najeto. Všeobecně gumaři říkají, že nová pneu tzv. trochu "klouže" a že se musí zajet...
Napsal: pát 29.04.2016 20:56
od Jirke
Jo, ja mel najeto 500km
Napsal: pát 29.04.2016 22:28
od matiz
Teddy píše:Continentaly mam teď na služebním superbu. Horší gumy jsem na autě ještě neměl. Na mokru to prakticky vůbec nedrží. V pondělí jsem přejel křižovatku, protože jsem to nedobrzdil. Hladkej asfalt ještě podtrhl to jak jsou ty gumy na hovno. Přitom jsem jel celkem na pohodu.
Jen jestli to nebude autem, Cintinentaly jsou pravidelne na prednich mistech. Mam zimaky TS850 a musim napsat ze spickova pneu.
Napsal: sob 30.04.2016 08:24
od Teddy
Tak auto na tom má samozřejmě taky svůj díl. Ten podvozek je úplně tupej. Na dírách to odskakuje do stran, v zatáčkách to nedrží. Houpe se to ze strany na stranu a je to děsně těžký na čumák.
Vždycky říkám, že to je jak řídit cihlu na ledě.
Nicméně zimáky takhle neklouzaly. Vzpomněl jsem si hned na to jak jsem na ty gumy nadával vloni. Nejen že nedrží na mokru, ale jsou i náchylný na aquaplaining. Jednou v rakousku na dálnici začalo pršet. Sundal jsem nohu z plynu, že uberu. Chvilku na to začalo auto nekontrolovaně přejíždět z levýho pruhu do pravýho. Na pravý krajnici jsem maličko přidal plyn, tak se to chytlo. Všichni okolo na mě blikali a troubili. Asi si mysleli, že jsem usnul a vesele to valili dál. Já už jen max. stovkou. To měly ty gumy cca 6 tis. najeto.
Napsal: sob 30.04.2016 11:37
od kmplx
Taky poslední dobou teploty byly kolem 0°C po ránu a i já jsem to trochu v chování auta poznal (jezdím Nankangy NS-2), ale jakmile je teplota vyšší tak nemám problém).
Napsal: sob 30.04.2016 12:22
od Teddy
Až na to, že bylo 15 nad nulou.

Prostě to na mokru nedrží. Stojej za hovno. Na bawu jsem kdysi míval taky nějaký super gumy. koupil jsem je tehdy s diskama na dojetí. Když mi to na mokru na šestku prohráblo, tak dojely rovnou do sběrny.

Prostě některý gumy na mokrym nedrží.
Napsal: sob 30.04.2016 13:01
od Vanessa_CZ
Continental SP5 na mrkru drží jako stará kxrva za velikoho deště to drželo až do nějakych 220km/h. Testovano loni cela nova sada 245/40/18. Akorát vydrzej do 10tis.km
Napsal: ned 01.05.2016 10:17
od SpookyKT

To s těma 10tkm neříkej ani ve srandě... Teď jsem kupoval.

Napsal: ned 01.05.2016 11:03
od Jirke
Mel sem jedn nokiany na zadokolce 165kw a 515Nm a sjel sem je za 15.000km. Jinymu by vydrzely 30.000...
Napsal: ned 01.05.2016 22:32
od Totic
Kolik tam je hodnota treadwear natištěná na pneu Nexen vs. Conti5? Podle toho se dá očekávat výdrž a nájezd. Co jsem na němky sahal byly měkký jak žvýkačky.
Jinak podle štítku by ani Korejky neměly být na mokru nejhorší "C", ale spíš hlučné.. No realita je asi různá taky podle rozměru:
http://www.rajpneu.cz/pneumatika/245-40 ... -MFS-NEXEN
Napsal: pon 02.05.2016 08:17
od Birkoff
Tyhle N6000 jsem měl v 17" 235/45 ZR17 na E39. Je to kopie vzoru Dunlop SP Sport Maxx, tak proto jsem je bral. Oproti těm Dunlopám vůbec nehučely a sjely se na rysky za cca 25tis km. TW maj 300. Je to dayli car - takže jezdím normálně na předpis - já jsem byl spokojenej za ty prachy.
Napsal: úte 03.05.2016 22:05
od SpookyKT
Jsem koukal na ty Contíky, Treadwear 280. No uvidíme co daj, jezdím "normálně" až na německej autobahn...