Stránka 2 z 2

Napsal: stř 25.11.2015 22:15
od rades
Jestli myslíš tu zadní membránu,tak tu jsem měnil ca před 3týdnama a hodne se to zlepšilo.co se týče těsnosti hadic,prohlížel jsem to a nikde nic jsem nenašel.
Jak jsem psal dříve,při průběhu válců na diag mi bylo dost divný ten obrovskej rozdíl hodnot na jednotlivejch válcích-někde 300,na jiném nula. Při jízdě na všech nula a při odstavení plynu se zase hodnoty objevily,je to normál?

Napsal: čtv 26.11.2015 08:31
od TANN3R
Jestli jsem to pochopil správně, tak si měnil pouze membránu bez sundání sání, takže těsnění ani trubku jdoucí z hlavy k membráně si neměnil. Vyzkoušej za chodu motoru těsnost sání start sprejem (ne čističem brzd).

Napsal: čtv 26.11.2015 08:52
od JaraX
on skoro každej mění jen membránu, ale na autě to ani dobře udělat nejde, chce to sání ven, novou trubku co vede v sání, plus tu vývodní s těsněním, a kontrola všech podtlakových hadic.
nejhůř to má vyřešeny asi X5 s M62, jelikož tam je hadic a hadic a všecko po letech na kaši, a olej se do vany vrací přes holendr což je jasny že se ucpe.

Napsal: čtv 26.11.2015 09:02
od Fx
Ad vracení oleje do vany...

Napsal: čtv 26.11.2015 09:28
od JaraX
todle třeba při výměně mebrány vždy čistíme, u každyho auta to chce vždy zkusit jeslti se olej vrací do vany