Stránka 2 z 3

Napsal: pon 02.11.2015 00:22
od surfis
Já už se rozepisoval v tématu, kde si měl navázat a ne zbytečně zakládat nové téma.

Měnili mi v BMW úplně vše na rozvodech, včetně všech čtyřech kol, napinaku, lišt. Vana musí dolů, to je jasny. Je tam kovový těsnění. Mám fakturu, ale nejsou tam objednaci čísla, ale jejich skladová. Takže z popisu toho moc nepoznas.

Doporučuji vše koupit přímo v BMW. Třeba ozubená kola v náhradě vůbec nekoupis.

Napsal: pon 02.11.2015 13:28
od xjr
Musí se sundat vana,hlava a prsa motoru - docela ojeb a a drahá sranda.

Napsal: pon 02.11.2015 15:58
od Fx
Všechny potřebné informace a oficiální postupy najdeš v BMW TIS, normohodiny na práci najdeš v BMW KSD. Víc k tomu asi netřeba dodávat...

Napsal: pon 02.11.2015 21:10
od Tomas_Hartge
Nooo. To je jiná. :) Online TIS jsem objevil a už to študuji. Velké díky Fx kolegovi za pomoc. :idea:

Napsal: úte 03.11.2015 00:00
od surfis
Hlava dolů nemusí...

Napsal: úte 10.11.2015 20:48
od Tomas_Hartge
Tak tu jsem zase. Máte jistě všichni radost. :D

Sundával někdy někdo vanu z motoru M57? Pročítal jsem si BMW TIS a tam buď píšou, že se musí sundat celá nápravnice, nebo motor vycuknout ven. Což se mi teda jenom kvůli rozvodům nechce. Ale víme jak to kolikrát v manuálech bývá a třeba je i cesta jiná... Klasicky sundat vanu bez větších demontáží jako u normálního auta. :D

Otázka zní: Jde sundat vanu bez rozebrání celého auta abych udělal rozvody???

Napsal: úte 10.11.2015 21:29
od Tomas_Hartge
Tak tu jsem zase. Máte jistě všichni radost. :D

Sundával někdy někdo vanu z motoru M57? Pročítal jsem si BMW TIS a tam buď píšou, že se musí sundat celá nápravnice, nebo motor vycuknout ven. Což se mi teda jenom kvůli rozvodům nechce. Ale víme jak to kolikrát v manuálech bývá a třeba je i cesta jiná... Klasicky sundat vanu bez větších demontáží jako u normálního auta. :D

Otázka zní: Jde sundat vanu bez rozebrání celého auta abych udělal rozvody???

Napsal: úte 10.11.2015 21:34
od JaraX
když vyhodíš motor ven, dost si vše ulehčíš, ale jde to i bez toho

Napsal: úte 10.11.2015 21:43
od Giovany1971
JaraX píše:když vyhodíš motor ven, dost si vše ulehčíš, ale jde to i bez toho
Když si uvědomím celou anabázi... je jednodušší vyndat motor.. dát jej do přípravku.. a udělat to mimo auto... dá se to udělat s popuštěním nápravnice..ale je to ojeb

Napsal: úte 10.11.2015 21:54
od JaraX
tak tak, člověk se většinou toho motoru ven bojí, ale většinou je to nejlehčí řešení

Napsal: úte 10.11.2015 23:58
od TANN3R
Pravda, u Bmw je motor venku většinou hned. A u 530d je to zrovna dobrá práce.

Napsal: ned 15.11.2015 10:47
od Tomas_Hartge
Nooo hoši, čekal jsem podobné odpovědi, ale radost z toho zrovna nemám... Je to kurva dost práce jen kvůli rozvoďáku. Převodovka (automat) musí taky ven? Asi bych se to dočetl někde v manuálu, ale zkušenější jistě poradí rychleji. Jak řešíte například kompresor klimatizace? Vypustit odpojit od hadic? Nebo ho jen demontujete od bloku motoru a necháte ho připojený?

Trochu se mi zdá jednodušší jít s nápravnicí dolů... I když se toho motoru ven opravdu třeba zbytečně bojim...

Napsal: ned 15.11.2015 11:01
od Fx
Pustit to dolu i prevodovkou a napravnici a tu si pak sundat samostatne mi prijde opravdu jako prijemnejsi prace... Casove to vyjde lip.

Napsal: ned 15.11.2015 13:40
od JaraX
tak jde o to jeslti je to socka bez dynamic drivu nebo to auto má i nějakou výbavu, jelikož u auta s DD zásadně vytahuju motor předem bez napravnice, třeba u E65 nám ve dvou trvá motor ven cca 3-4 hod, to je uplně pohodka.

Napsal: ned 15.11.2015 14:02
od Tomas_Hartge
Vzhledem tomu, že mám sportovní paket a kombi, tak asi dynamic drive mít nebudu. Ani ve výpisu výbavy dle BMW to není. Ale můžu se mýlit. I když bych to asi poznal ne, že se auto v zatáčce naklání... 8)

Napsal: ned 15.11.2015 14:13
od Tomas_Hartge
Takže klasicky sundáš celou chladičovku a motor jde ven předem... To by asi šlo... Jako u Š120L :lol:

Napsal: ned 15.11.2015 16:46
od Tomas_Hartge
Jinak tu někdo v průběhu konverzace psal, že se hlava sundávat nemusí. Celkem by mě tedy zajímalo, jak se poté dá zajistit to, aby pod původním vymačklým kovovým těsněním hlavy nesáknul olej z rozvodů. Těsnění jde totiž až přes víko rozvodů. Stejně jako u vany.... :(

Napsal: pon 16.11.2015 08:31
od JaraX
no vidím že to bude ještě sranda :)

Napsal: pon 16.11.2015 11:03
od Vlasta
Jo jo, je vidět, že odvaha nechybí

Napsal: pon 16.11.2015 12:07
od Tomas_Hartge
Odvaha musí být. :wink: Už vidím, jak u toho budu nadávat. Nechci hanit BMW, ale tomu co vytvořil 530d a jeho odvozeniny bych dal medaili. Kvůli rozvodům rozebrat půl auta a rozhodit 3/4 motoru je fakt síla. A to jsem si před koupí říkal, že to má řetěz a že už rozvody nikdy dělat nebudu :!: Nebo ano, ale po 500000km a né na 250000km...