Tak po par tydnech zase zpatky do garaze
Resil jsem v jinych tematech, takze jsem postupne prosel pres ztracejici se vodu a trochu se desil vadneho chladice EGR. Ten mozna vadny je, ale zatim se to na kourivosti ani po startu neprojevuje, takze pokud sakne, tak ne moc, presto se mi voda ztracela. V oleji neni (alespon podle vicka), takze jsem hledal dale a paradoxne jsem na to prisel trochu nahodou. Motor nebyl cisty ani pri koupi, cekal jsem, ze budu muset pretesnovat, takze jsem to zatim prilis neresil, ale tak jsem jednou tesne po regeneraci DPF koukam, ze se mi nejak coudi zpod kapoty. Couval jsem zrovna v garazi na parkovaci misto, takze jsem myslel, ze to je z vyfuku z te regenerace, ale otevrel jsem kapotu a koukam, nestacim se divit. Ze zpetneho potrubi dopredu caka voda v malem gejziru. Normalne by to nebylo videt, ale motor byl zrovna trochu prehraty, coz je dalsi problem, na ktery jsem zahy narazil. Jo, jsem trubka, ze jsem si toho nevsiml driv, ze se mi auto zrejme prehriva, nebo spis spatne chladi, zrejme vadny termostat, auto hlasi jenom 75 stupnu max a to hlavne kdyz stoji. Jinak to jde tak max na 67 stupnu (alespon podle auta).
Takze pote, co jsem dnes zaslepil vyrive klapky, opravil podtlakovane hadicky a vycistil par konektoru od oleje (snad funguji), tak to vypada jeste na egr termostat (snad jenom ten)
Kdyz jsme u toho EGRu, chtel jsem overit otevirani podtlakem, ale mel jsem studeny motor, takze ted nevim, jestli se egr pri studenem motoru neotvira, nebo mi to nefunguje. On se v tom aute uz nekdo vrtal, byl zaslepeny potlak k vyrivym klapkam, ktere byly proste porad otevrene, hadicky podtlaku egru byly tak volne, ze netusim, jestli to vubec neco delat mohlo...