Stránka 2 z 3
Napsal: sob 26.09.2015 16:03
od Teddy
Chápeš to správně.
Navíc to bylo bez keců jakej je to voser, jak tam auto chtěji mít x dnů apod.

Dohodli jsme si den a hodinu, přistavil jsem auto a odpoledne bylo hotovo.
Napsal: pon 28.09.2015 12:54
od tommy_romeo
A jeste dulezita otazka porad to drzi bez problemu?
Napsal: pon 28.09.2015 15:29
od Teddy
kdyby to nedrželo, tak to sem přece ani nepíšu.
Osobně si myslim, že to musí vydržet dýl, než to rovnání hřebene. Jak jsem psal. Střeva jsou nový. Nejsou repasovaný.
Jaká je životnost těch rovnaných hřebenů?
Zkoušel už někdo najít toho výrobce celých převodovek? Ten Polák říkal, že je to někde z jablonecka.
Napsal: úte 29.09.2015 16:26
od raintran
Zdravím pánové, jsem tu nový, vlastním e60 a poslední 2 měsíce se mi ozýva divný zvuky nejspíš z řízení. Dělá to pouze když jedu a otačím volant do leva,je jedno jak moc otáčim stačí trochu a zvuk se ozve takový zzzzzzzz , již jsem udělal vyplach a vyměnil kapalinu v řízení, ale nepomohlo. Když je auto na místě a otáčim volantem tak to neni slyšet, místo toho se mi houpou otáčky. Děkuji všem za ochotu
Napsal: úte 29.09.2015 17:38
od mr_nitroz
Co se tyce hrebenu v rizeni, vzpominam si, ze ten z klimacar mi rikal, ze originalni hreben ma nejakou slabinu, kterou pri repasi odstrani, takze ten problem se jiz neobjevi. Uz si presne nepamatuju co to bylo. Nejsem zrovna technolog, ale myslim ze to bylo snad ze ten material neni kaleny nebo tak nejak...
Napsal: úte 29.09.2015 18:32
od Vlasta
mr_nitroz píše:... neni kaleny nebo tak nejak...
Tak to možná není aní účel, při nějakým zkrutu ho budeš mít na dva kousky
Napsal: úte 29.09.2015 22:00
od Totic
Odstraní tam vnitřní pnutí popouštěním pokud si pamatuju dobře. Ono to po výrobě žeber kováním na bucharu nedělá dobrotu a časem takhle deformuje. Myslím, že povrch je zakalenej aby byl otěruvzdornej.
Napsal: úte 06.10.2015 01:53
od paveld
Tomu druhýmu se obloukem vyhni... řízení jsem sice u nich neměl, ale po delším hovoru s jejich mechanikem z nich mám pocit, že o repas řízení jde jen vzdáleně.
Napsal: úte 06.10.2015 19:22
od dave4x4
Me bylo receno u toho druheho pokud je tam hreben KO ze to neudelaji. Tak vlastne nevim co by chteli repasovat. Moc se jim do toho nechtelo
Napsal: úte 06.10.2015 19:22
od dave4x4
A skladem jiz zrepasovany nemaji. To jen pro ty, ktere zaujala nabidka na jiz zrepasovane
Napsal: stř 07.10.2015 02:02
od paveld
Pokud je vyloženě KO, tak to asi neudělají... pokud je KO jen trochu, aspoň tak jsem pochopil mechanika, tak to jen doseřídí šroubem na řízení. Oni to řízení umí jen přetěsnit a utahnout šroub, nic víc... tohle žádný repas není.
Napsal: stř 07.10.2015 09:03
od Teddy
paveld píše:pokud je KO jen trochu,
tak to mě po ránu rozesmálo.
K věci
Před dotažením varují snad všichni, kteří o převodovkách řízení alespoň vzdáleně slyšeli. Rychle pryč od nich.
Napsal: stř 07.10.2015 11:09
od DaweTDS
A jak se řeší.když je už na straně řidiče radiální vůle,ale olej neteče.
Udělal jsem ramena a vše kolem a tohle je jediné co tam ťuká.
Podle mě tam musí výt nějaký silonový kroužek co to drží... nevím no.
Napsal: stř 07.10.2015 12:07
od dave4x4
Je pak jeste jedna moznost ze by to mohlo delat tycka rizeni, kde mas na konci silon nebo zceho to je. Tam muze byt material vymackany a zpusobovat tukati. Bohuzel se nam nepodarilo identifikovat odkud to jde. Takze stale jsou v roli obe varianty, bud tyc rizeni nebo hreben

Napsal: stř 07.10.2015 12:10
od dave4x4
Bohuzel mam ted jine priority a v tomhle budu pokracovat cca za 14dni tak pak dam vedet hned jak se tohle vyresi
Napsal: stř 07.10.2015 12:12
od Totic
Přílišným dotažením se leda volant přestane vracet a klade větší odpor.
Ještě může být vymletá pravá tyčka řízení ke kolu. Jinak se to řeší opravou vůlí hřebene jak je popsáno výše.
Napsal: stř 07.10.2015 12:58
od Teddy
Je lepší udělat to všechno najednou. Když už se dělá axiální táhlo, tak rovnou i s vnitřním kloubem.
Odchází to všechno najednou.
Napsal: stř 07.10.2015 21:15
od DaweTDS
Tyčka řízení je nová.. Dával jsem nové vše a na straně řidiče je vůle. Po sundání prachovky jde vidět,jak je to z hřebenu, proto se ptám,jak se řeší tohle.
Napsal: stř 07.10.2015 23:27
od paveld
To ťukání při vycentrovanym volantu mi dělali obě řízení co doma mám... po tom repasu je klid. Dělá to vůle na středu hřebenu jak je prohlej, případně může mít i horší zuby.
Napsal: ned 11.10.2015 20:27
od tommy_romeo
Tak me rizeni ted kdyz teplota klesa vzdy rano nevyda ani hlasku a pri postupnem zahrivani se vraci krupani kdyz tocim volantem. To je tim hrebenem?