Napsal: pát 21.08.2015 12:49
Když jsem si před 7lety kupoval E60 řešil jsem stejnou otázku 530 vs 535. Svezl jsem se s objema a zvolil 530d. protože 535 není tak vyvážená jako 530d protože díky druhému turbu je o cca 60kg (jestli si dobře pamatuji) na předku těžší a bylo to v zatáčkách znát. a spotřeba je o cca 2l vyšší což mi nepřišlo jako adekvátní k o něco vyššímu výkonu který pocitově moc nerozeznáš díky tomu že 535 je jen automat a 530 jsem si koupil manuál.
Ohledně ceny se nejčastěji lidé se kterými se o tomto bavím shodují že do 300000,- se prodávají holoty nebo vylítané kusy,což dokazuje že velmi často lidé u tohoto auta řeší problémy které v km které uvádí se u poctivého nájezdu km nevyskytují (osobní zkušennost)
Jinak Mpaket dodělat tak aby to k něčemu vypadalo není uplně jednoduché respektive těch věcí na výměnu je ažaž,pokud to tedy chceš mít poctivě a ne jen na oko vyměněn přední nárazník.
Ze zkušennosti ostatních kdo s těmito auty pracují se ceny zachovalých kusů s rozumnou výbavou reálně pohybují kolem 350000,- z roku 2005-2007.
Ohledně ceny se nejčastěji lidé se kterými se o tomto bavím shodují že do 300000,- se prodávají holoty nebo vylítané kusy,což dokazuje že velmi často lidé u tohoto auta řeší problémy které v km které uvádí se u poctivého nájezdu km nevyskytují (osobní zkušennost)
Jinak Mpaket dodělat tak aby to k něčemu vypadalo není uplně jednoduché respektive těch věcí na výměnu je ažaž,pokud to tedy chceš mít poctivě a ne jen na oko vyměněn přední nárazník.
Ze zkušennosti ostatních kdo s těmito auty pracují se ceny zachovalých kusů s rozumnou výbavou reálně pohybují kolem 350000,- z roku 2005-2007.