Mám tu nějaké výsledky.
Dnes jsem měl chvíli a tak jsem si prověřil kabelové vedení od snímače.
Co se týče konektoru snímače Jsou tam 3 piny.
Pin 1 = kostra která je propojena s jednotkou PIN C21 (nejvetší konektor ř.j motoru.)
Pin 2 = halovo napětí neboli signál a je propojen s jednotkou PIN C8 (největší konektor ř.j. motoru)
Pin 3 = napájení snímače +12 a je veden na pojistku v motorovém prostoru za jednotkou motoru. myslím že to byla 7mička
Co jsem si dohledal tak :
- senzor kliky¨
- senzor vaček
- ještě něco je napájeno právě z pojistky 7
Nicméně moje situace :
Kabely OK, odpory v normě. Musím si vzít ten osciloskop a mrknout na ten signál jak vypadá.
CO se týče jednotky zkusil jsem dneska oprášit INPU a je tam chyba která
-segment timing true running disturbed
jerlikož ten senzor kliky snímá nějakou magnetickou část přímo v klice tak nepředpokládam že by se tam něco posralo.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw e39 530i ztráta výkonu,dlouhé starty
Ještě by to mohl být díl č 8
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1547
a to mě asi jebne
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1547
a to mě asi jebne
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Hallovka na klice funguje jen při dostatečně rychlých změnách, nefunguje staticky jako ta na vačkách. Výstup je typu "open-collector", v řídící jednotce je na něj přivedeno měkkých 5V přes odpor. Když je před čidlem něco feromagnetického (jakékoliv železo), čidlo sepne výstup a stáhne to 5V napětí na nulu. Bez toho vnějšího napětí na výstupu nic nenaměříte.
To zubaté kolečko není magnetické, magnetické je samotné čidlo. Magnetické pole čidla se změní už tím že k němu přiblížíte něco feromagnetického. Funguje to už na vzdálenost 2mm.
Stav toho impulzního kola by šel prohlédnout i otvorem po čidle, vyžadovalo by to opravdu akrobatický výkon, nebo minikameru na tyčce (boroskop?). Nenapadá mě, co by to impulzní kolo mohlo poškodit.
To zubaté kolečko není magnetické, magnetické je samotné čidlo. Magnetické pole čidla se změní už tím že k němu přiblížíte něco feromagnetického. Funguje to už na vzdálenost 2mm.
Stav toho impulzního kola by šel prohlédnout i otvorem po čidle, vyžadovalo by to opravdu akrobatický výkon, nebo minikameru na tyčce (boroskop?). Nenapadá mě, co by to impulzní kolo mohlo poškodit.
Zdarec kluci a holky.
Zase jsem po bigu chytil trochu chute abych se mrknul na to proč mi jede e39 jako favorit bez dvou válců....
Dneska jsme přepočítali zuby na ozubeném kole kliky a všecky jsou na míste.
Dále se zaaretovala klika u setvráku a zkontrolovaly se rozvody tak je taky vše OK.
Tzn asi to brzo rozjebu kladivem . Auto pořád vykazuje chyby viz níže a jede jakoby na 30 % vykonu, a startuje dlouho
Prosím a opravdu prosím sypte sem svoje poznatky napadá někoho něco? ?????????????????
Tady jsem Vám dat kody z inpy a taky hodnoty na volnoběh , já tam prostě nic nevidím .................
Máte někdo kontakt na dobrý servis/ servismana i kdyby to mělo byt na druhem konci republiky, tak to tam zavezu .................




Zase jsem po bigu chytil trochu chute abych se mrknul na to proč mi jede e39 jako favorit bez dvou válců....
Dneska jsme přepočítali zuby na ozubeném kole kliky a všecky jsou na míste.
Dále se zaaretovala klika u setvráku a zkontrolovaly se rozvody tak je taky vše OK.
Tzn asi to brzo rozjebu kladivem . Auto pořád vykazuje chyby viz níže a jede jakoby na 30 % vykonu, a startuje dlouho
Prosím a opravdu prosím sypte sem svoje poznatky napadá někoho něco? ?????????????????
Tady jsem Vám dat kody z inpy a taky hodnoty na volnoběh , já tam prostě nic nevidím .................
Máte někdo kontakt na dobrý servis/ servismana i kdyby to mělo byt na druhem konci republiky, tak to tam zavezu .................



