Napsal: pon 22.06.2015 12:03
Tak právě že člověk nezná detaily co jsi vypsal,a o tom to je.Dost majitelů prská už jenom při nutnosti vyměnit pár věcí na přední nápravě,jinej začne prskat až přitom když mu udělá automat pápá,je to různý co člověk to unikát.V Čechách se prodává 80% stočených aut,90%procent čecháčku kouká na stav km který je pro většinu lidí to nejdůležitější,a pak se diví že se jim to rozpadá pod rukama a částky za náhradní díly jdou do mnoha tisíců.Ale tak to prostě je,jak praví to starý pořekadlo,když chceš opici tak musíš mít na babány
,a to tom to je.
Jinak M57 je myslím nejspolehlivější naftový motor co se udělal,myslím že se opravdu povedl,v klasické e39 byl myslím nejspolehlivější,postupem doby se začali dávat různý euro kurvítka která na spolehlivosti moc nepřidala.Pokud půjdeš do 160Kw nebo poface motoru tak si myslím že je to úplně jedno,všechny tyhle auta maj už něco za sebou,takže je to pouze a jenom o tom jak se staral předchozí majitel a jak autu dopřával.Je to prostě loterie.Kluci nahoře už vyjmenovali podstatnou část klasických závad co se M57 v e 60/61 týče,svody,sání,klapky,relé žhavení,kompresor,měchy,diversi anténa,ccc,kabely 5.dveří,řemenice... to je prostě klasika,k tomu připočítej běžné problémy jako u ostatních naftáků jako je turbo,vstřiky a máš předběžně představu o e60/61 s motorem M57.
Naopak pokud se časem podaří tyto problémy vyřešit auto se ti odmění výbornými jízdními vlastnostni(pro danou třídu),ve verzi e61 jako skvělé rodinné auto s dostačujícím výkonem a velmi slušnými provozními náklady,pokud je v paketu tak i hezkým atraktivním vzhledem(věc názoru každého),pokud přitvrdíš podvozek a necháš motor lehce poladit za pár korun jsi schopen leckterému masírkovi vytřít zrak.

Jinak M57 je myslím nejspolehlivější naftový motor co se udělal,myslím že se opravdu povedl,v klasické e39 byl myslím nejspolehlivější,postupem doby se začali dávat různý euro kurvítka která na spolehlivosti moc nepřidala.Pokud půjdeš do 160Kw nebo poface motoru tak si myslím že je to úplně jedno,všechny tyhle auta maj už něco za sebou,takže je to pouze a jenom o tom jak se staral předchozí majitel a jak autu dopřával.Je to prostě loterie.Kluci nahoře už vyjmenovali podstatnou část klasických závad co se M57 v e 60/61 týče,svody,sání,klapky,relé žhavení,kompresor,měchy,diversi anténa,ccc,kabely 5.dveří,řemenice... to je prostě klasika,k tomu připočítej běžné problémy jako u ostatních naftáků jako je turbo,vstřiky a máš předběžně představu o e60/61 s motorem M57.
Naopak pokud se časem podaří tyto problémy vyřešit auto se ti odmění výbornými jízdními vlastnostni(pro danou třídu),ve verzi e61 jako skvělé rodinné auto s dostačujícím výkonem a velmi slušnými provozními náklady,pokud je v paketu tak i hezkým atraktivním vzhledem(věc názoru každého),pokud přitvrdíš podvozek a necháš motor lehce poladit za pár korun jsi schopen leckterému masírkovi vytřít zrak.
