Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F10 prvni vaznejsi zavada NETESNA palivova nadrz?
tvl kdy už tady pochopíte, že je ta nádrž plastová? Jako že opravdu plastová! Ta fakt neprorezla, ani se proti korozi nemusí stříkat. 
Jestli je tam prasklina do 20cm, tak to je opravdu zavařený do hodinky i s přípravou. Zase si to nepleťte s plechovym sudem pod okapem.
Přebrousit smirkem, nebo perořízkem, odmastit a extrudérem zavařit.

Jestli je tam prasklina do 20cm, tak to je opravdu zavařený do hodinky i s přípravou. Zase si to nepleťte s plechovym sudem pod okapem.

Přebrousit smirkem, nebo perořízkem, odmastit a extrudérem zavařit.
plastove nadrze maji Bmw uz tak od e28 bych tipnul...
ale kdyz nekoroduje, muze alespon reznout, ne? ja bych to nepodcenil a necim ji vystrikal...
nebo by pomohlo do ni dat veliky plastovy pytel, Dyx by ho vzdy na pumpe nahore rozvazal, fouknul tam trochu fritovacich dobrot a tesne uvazal, to se pak snadno schova pod viko...
sorry ostatnim za tyhle hodnotne rady
ale kdyz nekoroduje, muze alespon reznout, ne? ja bych to nepodcenil a necim ji vystrikal...
nebo by pomohlo do ni dat veliky plastovy pytel, Dyx by ho vzdy na pumpe nahore rozvazal, fouknul tam trochu fritovacich dobrot a tesne uvazal, to se pak snadno schova pod viko...
sorry ostatnim za tyhle hodnotne rady

“Ability is what you're capable of doing.”
hoši aspoň se pobavím. stím korodováním jsem se spletl protože jsem četl o korozi na nádrži a pak se nepodíval zpátky takže toto neřešte
Teddy máš dobrej nápad. Svařování plastu je dneska běžná věc a není v tom žádnej problém. Pro toho kdo to umí je to prostě normální práce.
A asi nejlepší řešení.
Jen mě udivuje jak může prasknout taková nádrž. Mělo by to něco vydržet. Pochopím nějakej náraz nebo extra pnutí materiálu.

Teddy máš dobrej nápad. Svařování plastu je dneska běžná věc a není v tom žádnej problém. Pro toho kdo to umí je to prostě normální práce.
A asi nejlepší řešení.
Jen mě udivuje jak může prasknout taková nádrž. Mělo by to něco vydržet. Pochopím nějakej náraz nebo extra pnutí materiálu.
Přesně z toho důvodu jsem doporučoval koupit novou (jinou). Buď to dostalo ránu (pak to ale bude přístupné pro svaření), nebo je to vada materiálu (pak je lepší koupit jinou), nebo je to konstrukční vada.Filozof píše: Jen mě udivuje jak může prasknout taková nádrž. Mělo by to něco vydržet. Pochopím nějakej náraz nebo extra pnutí materiálu.
P.S. i plasty korodujou!

Jestli chceš, dam ti kontakt na firmu se kterou rád spolupracuju. Je to dodavatel firmy, kde jsem kdysi pracoval. Dělaji na profi úrovni (např. i pro Lotus), ale pořád jsou ochotní udělat malou zakázku.
Mě svařovali plastový nádrže na vodu a odpad do lodě.
Otázkou zůstává z čeho je to vyfouknutý a jak dobře to teda jde svařovat (jestli vůbec).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ve chvili kdy starsi nadrz koupim okolo 100€ mi prijde svarovani jako neekonomicke. Koupim jetou nadrz, jenom se prehodi, kratsi cas na opravu, odpada srani se svarovanim. Navic nikdy u toho svaru nebude obsolutni jistota ze nepovoli casem znovu a dalsi oprava. Muj postoj je jasny, druha nadrz a jen demontaz a montaz.
pochybuju ze sezenu v CR jetou nadrz na F10 ... a i kdyz.. tak to muze byt to same..matiz píše:Ve chvili kdy starsi nadrz koupim okolo 100€ mi prijde svarovani jako neekonomicke. Koupim jetou nadrz, jenom se prehodi, kratsi cas na opravu, odpada srani se svarovanim. Navic nikdy u toho svaru nebude obsolutni jistota ze nepovoli casem znovu a dalsi oprava. Muj postoj je jasny, druha nadrz a jen demontaz a montaz.
kdyz uz bych menil nadrz za jinou tak bych chtel s vetsim objemem aspon....
a co sehnat nádrž z M5 nebo 550D ta bude jistě větší.
Chtělo by to zjistit příčinu proč to prasklo. Pokud bude venku bude to jistě vidět a snad by šla prozkoumat vnitřní kamerou se světlem případně zjistit zda to nebylo nějak moc zeslabené.
Pokud je hodně slabá už z výroby tak pak je to zmetek jak stará tak nová.
Na to se snad přijde.
Chtělo by to zjistit příčinu proč to prasklo. Pokud bude venku bude to jistě vidět a snad by šla prozkoumat vnitřní kamerou se světlem případně zjistit zda to nebylo nějak moc zeslabené.
Pokud je hodně slabá už z výroby tak pak je to zmetek jak stará tak nová.
Na to se snad přijde.
Zadnym narazem praskle tedy mininalne po celou dobu co auto mam to urcite nebude o tom bych vedel...Filozof píše:a co sehnat nádrž z M5 nebo 550D ta bude jistě větší.
Chtělo by to zjistit příčinu proč to prasklo. Pokud bude venku bude to jistě vidět a snad by šla prozkoumat vnitřní kamerou se světlem případně zjistit zda to nebylo nějak moc zeslabené.
Pokud je hodně slabá už z výroby tak pak je to zmetek jak stará tak nová.
Na to se snad přijde.
aha nadrz z M5 nebo 550D to mne nenapadlo..
ale stejne je to trochu logisticky problem...
Co je vlastne s nadrzi jestli a kde je praskla nebo jen nekde tesneni v cudu a jestli se to vyplati-nevyplati opravit se jak pises zjisti az kdyz se nadrz vynda.. No a az se nadrz vynda a zjistim ze je lepsi ji vymenit.. tak muze trvat klidne mesic nez sezenu jinou (VETSI) nadrz za rozumnou cenu
na odkaze je par fotek nadrze z dneska kde jsem autem najel na jamu u jinyho mechose..
Co je zajimave ze podle DNESNICH foto to vypada ze by to MOHLO tect z pripojky do nadrze v miste modra-cerna.
Ovsem z drivejsich foto asi pred 1-2 tydny.. naopak presne toto misto jako jedine bylo suche a mokre to bylo v miste drzaku.. az najdu ty puvodni foto tak je sem muzu hodit..¨bohuzel se mi zda ze to zacina tect o dost vic nez pred 2 tydny..... (namisto aby to prestalo tect a samo se to opravilo

Takze ted osobne odhaduji:
a) vyrobni vada material nadrze
b) vyrobni vada nekvalitni material tesneni pripojek.
I kdyz poslednich 15-20 roku se pouzivaji materialy na nadrze i vedeni odolne B100 tak stale nemuzu vyloucit, ze v ramci uspor nekdo u BMW od psaciho stolu rozhodl, pojdme sem dat levnejsi tesneni na naftu to vydrzi a usetrime na tom 10 centu krat X aut .... dneska je mozne VSECHNO...
Schvalne napisu dotaz dealerovi znacky do Nemecka kde jsem to auto koupil, ovsem 3 mesice po zaruce se se mnou asi bavit nebude....
Asi se nachystam na variantu ze nekde netesni nejake tesneni z duvodu nekvalitniho materialu a snad se mi podari zjistit presne rozmery original tesnicich okrouzku.
Nasledne si tyto objednam u dodavatele tesneni v totoznem rozmeru ovsem z kvalitnejsiho materialu EPDM/FPM apod. co mi doporuci napr. tady: http://www.gufero.cz
totiz abych to nezacal shanet az kdyz to bude cele rozebrane....
je to jak naschval no....
dnesni fotky nadrze zde (aby si zas nahodou nekdo nemyslel ze jsem si to cele jen vymyslel

http://uloz.to/x8gNChuS/f10-nadrz-zip
heslo: f10
Vím že to není fabie ale co prostě nej zjistit unik a očistit a zalepit spešl lepidlem něco jako lodě které se lepí aby nepronikla voda na řece. Prostě se to zalepí a další roky bude klid a náklady jsou v řádů desetikorun.
Vím že to někomu leze přes prsty ale pokud je něco šmejd z výroby tak si tam dát jinej šmejd kterej vydrží pár let a zase praskne za drahé peníze to moc nepotěší.
Vím že to někomu leze přes prsty ale pokud je něco šmejd z výroby tak si tam dát jinej šmejd kterej vydrží pár let a zase praskne za drahé peníze to moc nepotěší.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
[quote="Filozof"]Vím že to není fabie ale co prostě nej zjistit unik a očistit a zalepit spešl lepidlem něco jako lodě které se lepí aby nepronikla voda na řece. Prostě se to zalepí a další roky bude klid a náklady jsou v řádů desetikorun.
Vím že to někomu leze přes prsty ale pokud je něco šmejd z výroby tak si tam dát jinej šmejd kterej vydrží pár let a zase praskne za drahé peníze to moc nepotěší.[/quote
No vsak ano vzdy se snazim o reseni 1. oprava az potom za 2. vymena..
Navic obecne plati ze kvalita resp. zivotnost vsech novych vyrobku v ramci uspor a maximalizace zisku akcionaru spis klesa a nezvysuje se.
Co se tyka opravy tak podle toho zda se jedna o prasklinu a nebo zpuchrele nekvalitni gumove tesneni nejake propojky-privodu nadrze (material levny nekvalitni NBR namisto FKM ci EPDM apod.) se to budu snazit resit nejdriv moznosti svareni .. az potom slepeni pokud svarit nepujde... a v pripade tesneni pak vymenu za kvalitnejsi material (FKM, FPM, Viton ci EPDM).
Ano uznavam ze pokud to bude tesneni, tak pokud by se tam nedavala B100 ale klasicka fosilni sracka
tak by nadrz pravdepodobne zacla tect az o 1-2 roky pozdeji .... v kazdem pripade kdybych to byl byval zjistil do 2/2015 tak to vyrobci muzu omlatit o hlavu...
Co se tyka velikosti.. tak podle mych dosavadnich zjisteni jsou na F10 vsechny nadrze stejne velke a lisi se jen dojezdem pri vyssi spotrebe..
jeste jedna vec.. pokud auto stoji napr. POUZE 7-8 hodin tak se pod nadrzi zadna louzicka neobjevi... pokud stoji napriklad pres vikend (doma v garazi) tak uz par kapek na zemi najdu...
mimochodem asi nikdo nemate presne rozmery vsech tesneni a okrouzku souvisejicich s nadrzi F10 ??
Vím že to někomu leze přes prsty ale pokud je něco šmejd z výroby tak si tam dát jinej šmejd kterej vydrží pár let a zase praskne za drahé peníze to moc nepotěší.[/quote
No vsak ano vzdy se snazim o reseni 1. oprava az potom za 2. vymena..
Navic obecne plati ze kvalita resp. zivotnost vsech novych vyrobku v ramci uspor a maximalizace zisku akcionaru spis klesa a nezvysuje se.
Co se tyka opravy tak podle toho zda se jedna o prasklinu a nebo zpuchrele nekvalitni gumove tesneni nejake propojky-privodu nadrze (material levny nekvalitni NBR namisto FKM ci EPDM apod.) se to budu snazit resit nejdriv moznosti svareni .. az potom slepeni pokud svarit nepujde... a v pripade tesneni pak vymenu za kvalitnejsi material (FKM, FPM, Viton ci EPDM).
Ano uznavam ze pokud to bude tesneni, tak pokud by se tam nedavala B100 ale klasicka fosilni sracka


Co se tyka velikosti.. tak podle mych dosavadnich zjisteni jsou na F10 vsechny nadrze stejne velke a lisi se jen dojezdem pri vyssi spotrebe..
jeste jedna vec.. pokud auto stoji napr. POUZE 7-8 hodin tak se pod nadrzi zadna louzicka neobjevi... pokud stoji napriklad pres vikend (doma v garazi) tak uz par kapek na zemi najdu...
mimochodem asi nikdo nemate presne rozmery vsech tesneni a okrouzku souvisejicich s nadrzi F10 ??

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Při jízdě proudící vzduch sfoukne ty kapičky dozadu tj. =>proti směru jízdy. Při stání vozidla to palivo zůstane na nejnižším místě. Na foto je vidět krásná žluťoučká kapka paliva na té přípojce modrá-černá. Kdyby to teklo od toho držáku, tak si to palivo najde jinou cestu a bude se hromadit na vnějším dně nádrže. Pochopitelně záleží na množství paliva v nádrži. Ale dovedu si i představit, že to teče (šplouchá) na horní, na foto neviditelné straně, a po nějaké hraně to stéká nejsnažší cestou.Dyx píše:....Co je zajimave ze podle DNESNICH foto to vypada ze by to MOHLO tect z pripojky do nadrze v miste modra-cerna.
Ovsem z drivejsich foto asi pred 1-2 tydny.. naopak presne toto misto jako jedine bylo suche a mokre to bylo v miste drzaku..
Vyndej zadní sedačku a podívej se na nádrž shora včetně připojení hadiček. Potom bych asi zkusil vyměnit ty díly modrá-černá č. 6 a 7 http://bmwfans.info/parts-catalog/F10/E ... ing_parts/ za 131,- a 54,- CZK a pro jistotu i novou páskovou sponu 37-43.