Stránka 2 z 3
Napsal: pát 17.04.2015 17:28
od Filozof
s co je kvalitní u 5er a 3er at máme info ... e90 a e60 ještě v pohodě ?
Napsal: pát 17.04.2015 18:55
od JaraX
e60 kvalitní? to vůbec

- zatíkání všude možně (kufr, světla)
- lámající se kabely (sedan i touring)
- zatíkání do modulů ve střeše
a spousta dalších věcí
E90 je sice kvalitní, nikde do ní nezatíká, kabely se nelámou, nebo jen velmi vyjímečně, je to spolehlivé auto, bohužel tam odchází stahovačky, zámky, ložiska, tlumiče.
Napsal: pát 17.04.2015 20:45
od Zdenda530d
JaraX píše:poslední kvalítní BMW je E65, pak už to šlo z kopce, motory co najížděli 600tkm? to už není in, dneska stačí 50tkm
Ta "předfejsová" ale krásy moc nepobrala...
Napsal: pát 17.04.2015 21:03
od JaraX
no vidíš a mě se třeba líbí předface víc jako face
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 0937_o.jpg
ale každýmu se líbí něco jinýho, navíc vzhled není u auto to bych měl na prvním místě, spíš mě zajímá vzhled interieru když už.
Napsal: pát 17.04.2015 21:06
od Gerchan
JaraX píše:hovada, takový unikáty ty dřeva a vy řeknete že to je plast, je to hliníková lišta, na te je zhruba 7 vrstvev obyč dýhy v prokladu (kvuli tomu aby to nepraskalo), následně je tam ta finální dýha, taková jak to má vypadat, ty dýhy sou u spoustu aut navazující (jedna linka od palubky přes dveře po létech nebo přes léta), a na tom je 5-10 vrstvev epoxidového laku
Jestli je to dřevo, tak to tedy respekt

Opravdu... Ale vizuálně jsem přesvedčen, že je to plast za 5 korun a dokud to neuvidím vyndané, shnilé a napadené červotočem, tak neuvěřím, že je to dřevo!!

Napsal: pát 17.04.2015 21:37
od Honza325
Taky jsem v koutku hlavy věřil v to,že to neni dřevo. No a když jsem řezal mini frézkou otvor v dekoru na jinej ovladač,tak jsem mrkal na drát

Je... Opravdu - hliník,aby to drželo tvar + to bylo možný přichytit a neprasklo to, na něm pár vrstev dýhy a na tom moc vrstev laku. Taky to při řezání smrdí lakovanym dřevem... Někde jsem si kousek nechal. Když nebudu línej,tak to můžu vyfotit v řezu

Napsal: pát 17.04.2015 21:41
od JaraX
Napsal: pát 17.04.2015 23:34
od Gerchan
JaraX píše:https://www.youtube.com/watch?v=8DuFkZOOssM
Tak už věřim...

Výroba musela být dost nákladná...jak jsou na tom ostatní BMW - co e34 ta měla taky dřevo? A co e60 a novější - pořád dělají dřevo nebo už je to plast?
Napsal: sob 18.04.2015 08:23
od Honza325
Já to dělal na E61,takže dřevo je. U E39 jsem nic neřezal,ale viděl jsem jednou přelomenoulištu a byla taky.
Napsal: sob 18.04.2015 10:11
od Zdenda530d
Je to zase o vkusu a ať už to je nebo není dřevo, nevypadá to nic moc, já se přikláním k té světlé hliníkové a nebo té tmavé s perletí.
Napsal: sob 18.04.2015 12:34
od Totic
Některý dřeva jsou nuda a okoukaný ať už pravé nebo potisk jak v 3er a některý exotický dřevíčka jsou zase super dekorace. Největší trapas jsou bohužel plastové šedé lišty v E90 a E60 ala broušená imitace hliníku. Fuck, za ty prachy? To už je lepší jakékoliv textura dřeva. Ta dražší pravá stříbrná s reliefem už je super.
Ke kvalitám a designu E39 bych přihodil ještě následnou známou srovnávačku
http://www.autorevue.cz/vyplne-dveri-bm ... d-dva-vzad
Napsal: sob 18.04.2015 14:31
od Zdenda530d
Potěšující... A jak se psalo v článku, u toho když kupujete e39 je velká výhoda, že si prakticky můžete nakonfigurovat výbavu jako u nového auta (beru výběr v germánii). Jak jsem to udělal já - zadal jsem si vše důležité a pak už vybíral "pouze" z desítek kusů, které se lišily právě dekorem a podobnými méně podstatnými doplňky... a samosebou - stavem

Napsal: sob 18.04.2015 19:26
od Blackie
Konečně jsem si na to vzpomněl a časopis si koupil

Některý názory zajímavý,ale jinak fajn počtení
Napsal: ned 19.04.2015 13:16
od Zdenda530d
Ještě jedna věc, nevím jak ostatní jsou na tom z korozí, ale já si teda stěžovat nemůžu. když jsem pod to vlezl, tak nikde nic, oddělal jsem špunty na zvedání a pod dvěma z nich - mírná koroze jak to vlezlo pod lak - stačil drátěný kartáč a smírek a bylo po problému. Jediné co asi, tak víko kufru, jinak kastle jako taková - spíše bych řekl nadstandard...
Napsal: ned 19.04.2015 13:32
od Blackie
Záleží taky na roku výroby,otec měl toura 98 a prahem mu projel hever,paté dvře v prd a na všech dveřích milion puchýřků,snad více pohnilý jak má E34ka

Napsal: ned 19.04.2015 17:47
od skanzen
auto mám od leta, preliezol som ho vlastne už skoro celé, po korózií ani stopy ...zatiaľ
(1/2001)
Napsal: ned 19.04.2015 20:30
od Butchi
U mě kapota a zadní kufr, 2 puchýře na prazích a jejich kostkách a chycený jedny dveře.
Dveře a kapoty vyměním za zdravé díly a prahy nechám projistotu udělat. Stejně jsou trochu podřeny a chtěl bych je lakovat.
Jinak dobrý i ze spodu, kastle jako taková netknutá, lemy oukej....
Napsal: ned 19.04.2015 20:40
od e155
U mě byly obě přední dveře, dva puchýře na prazích, kufr a ten tenký proužek kovu mezi kufrem a zadním nárazníkem. Teď 100% bez koroze. Co se týče článku, tak před časem byl mnohem lepší v autoojetinách.
Napsal: ned 19.04.2015 22:46
od Butchi
Škoda že ten už nevychází, super čtení...
A teď jak si to napsal, tak si uvědomuju, že tu tenkou část mezi kufrem a nárazníkem mám taky. Jde to ze vnitř a skrz a puchýř to neni, ale začíná to...
To necham udělat s prahy....
Napsal: pon 20.04.2015 17:47
od Zdenda530d
Já měl právě jen orezlé na zadním víku kolem zámku - už je vyměněno, jinak kasle jako by vyjela z linky. Je to FL 2001.
Trochu jsem se i děsil co najdu až oddělám plastové podběhy, plasty na podvozku a ty zvedací špunty - ale krom mírného náznaku pod těmi špunty - nic - nosníky, dveře, blatníky, lemy, výlisek na víčko nádrže - vše netknuté. Proto jsem se divil té "průměrné" antikorozní ochraně.
(Je ale fakt, že jsem motoristicky vyšel z éry stodvacítek... kdo ví, tak je mu jasné že pokračovat není třeba...)