Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

svět motorů č.15 autobazar bmw e39 hodnocení

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#21 Příspěvek od Filozof »

s co je kvalitní u 5er a 3er at máme info ... e90 a e60 ještě v pohodě ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od JaraX »

e60 kvalitní? to vůbec :)
- zatíkání všude možně (kufr, světla)
- lámající se kabely (sedan i touring)
- zatíkání do modulů ve střeše
a spousta dalších věcí

E90 je sice kvalitní, nikde do ní nezatíká, kabely se nelámou, nebo jen velmi vyjímečně, je to spolehlivé auto, bohužel tam odchází stahovačky, zámky, ložiska, tlumiče.
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#23 Příspěvek od Zdenda530d »

JaraX píše:poslední kvalítní BMW je E65, pak už to šlo z kopce, motory co najížděli 600tkm? to už není in, dneska stačí 50tkm
Ta "předfejsová" ale krásy moc nepobrala...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od JaraX »

no vidíš a mě se třeba líbí předface víc jako face
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 0937_o.jpg

ale každýmu se líbí něco jinýho, navíc vzhled není u auto to bych měl na prvním místě, spíš mě zajímá vzhled interieru když už.
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2611
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

#25 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

JaraX píše:hovada, takový unikáty ty dřeva a vy řeknete že to je plast, je to hliníková lišta, na te je zhruba 7 vrstvev obyč dýhy v prokladu (kvuli tomu aby to nepraskalo), následně je tam ta finální dýha, taková jak to má vypadat, ty dýhy sou u spoustu aut navazující (jedna linka od palubky přes dveře po létech nebo přes léta), a na tom je 5-10 vrstvev epoxidového laku
Jestli je to dřevo, tak to tedy respekt :-) Opravdu... Ale vizuálně jsem přesvedčen, že je to plast za 5 korun a dokud to neuvidím vyndané, shnilé a napadené červotočem, tak neuvěřím, že je to dřevo!! :-D
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od Honza325 »

Taky jsem v koutku hlavy věřil v to,že to neni dřevo. No a když jsem řezal mini frézkou otvor v dekoru na jinej ovladač,tak jsem mrkal na drát :D Je... Opravdu - hliník,aby to drželo tvar + to bylo možný přichytit a neprasklo to, na něm pár vrstev dýhy a na tom moc vrstev laku. Taky to při řezání smrdí lakovanym dřevem... Někde jsem si kousek nechal. Když nebudu línej,tak to můžu vyfotit v řezu :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od JaraX »

Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2611
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

#28 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

JaraX píše:https://www.youtube.com/watch?v=8DuFkZOOssM
Tak už věřim... :-) Výroba musela být dost nákladná...jak jsou na tom ostatní BMW - co e34 ta měla taky dřevo? A co e60 a novější - pořád dělají dřevo nebo už je to plast?
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#29 Příspěvek od Honza325 »

Já to dělal na E61,takže dřevo je. U E39 jsem nic neřezal,ale viděl jsem jednou přelomenoulištu a byla taky.
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#30 Příspěvek od Zdenda530d »

Je to zase o vkusu a ať už to je nebo není dřevo, nevypadá to nic moc, já se přikláním k té světlé hliníkové a nebo té tmavé s perletí.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#31 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Některý dřeva jsou nuda a okoukaný ať už pravé nebo potisk jak v 3er a některý exotický dřevíčka jsou zase super dekorace. Největší trapas jsou bohužel plastové šedé lišty v E90 a E60 ala broušená imitace hliníku. Fuck, za ty prachy? To už je lepší jakékoliv textura dřeva. Ta dražší pravá stříbrná s reliefem už je super.

Ke kvalitám a designu E39 bych přihodil ještě následnou známou srovnávačku ;)
http://www.autorevue.cz/vyplne-dveri-bm ... d-dva-vzad
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#32 Příspěvek od Zdenda530d »

Potěšující... A jak se psalo v článku, u toho když kupujete e39 je velká výhoda, že si prakticky můžete nakonfigurovat výbavu jako u nového auta (beru výběr v germánii). Jak jsem to udělal já - zadal jsem si vše důležité a pak už vybíral "pouze" z desítek kusů, které se lišily právě dekorem a podobnými méně podstatnými doplňky... a samosebou - stavem :)
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#33 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Konečně jsem si na to vzpomněl a časopis si koupil :D Některý názory zajímavý,ale jinak fajn počtení
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#34 Příspěvek od Zdenda530d »

Ještě jedna věc, nevím jak ostatní jsou na tom z korozí, ale já si teda stěžovat nemůžu. když jsem pod to vlezl, tak nikde nic, oddělal jsem špunty na zvedání a pod dvěma z nich - mírná koroze jak to vlezlo pod lak - stačil drátěný kartáč a smírek a bylo po problému. Jediné co asi, tak víko kufru, jinak kastle jako taková - spíše bych řekl nadstandard...
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#35 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Záleží taky na roku výroby,otec měl toura 98 a prahem mu projel hever,paté dvře v prd a na všech dveřích milion puchýřků,snad více pohnilý jak má E34ka :roll:
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
skanzen
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 07.01.2011 01:00
Bydliště: web

#36 Příspěvek od skanzen »

auto mám od leta, preliezol som ho vlastne už skoro celé, po korózií ani stopy ...zatiaľ :)

(1/2001)
Butchi
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Olomoucko

#37 Příspěvek od Butchi »

U mě kapota a zadní kufr, 2 puchýře na prazích a jejich kostkách a chycený jedny dveře.

Dveře a kapoty vyměním za zdravé díly a prahy nechám projistotu udělat. Stejně jsou trochu podřeny a chtěl bych je lakovat.

Jinak dobrý i ze spodu, kastle jako taková netknutá, lemy oukej....
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#38 Příspěvek od e155 »

U mě byly obě přední dveře, dva puchýře na prazích, kufr a ten tenký proužek kovu mezi kufrem a zadním nárazníkem. Teď 100% bez koroze. Co se týče článku, tak před časem byl mnohem lepší v autoojetinách.
Butchi
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Olomoucko

#39 Příspěvek od Butchi »

Škoda že ten už nevychází, super čtení...

A teď jak si to napsal, tak si uvědomuju, že tu tenkou část mezi kufrem a nárazníkem mám taky. Jde to ze vnitř a skrz a puchýř to neni, ale začíná to...
To necham udělat s prahy....
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#40 Příspěvek od Zdenda530d »

Já měl právě jen orezlé na zadním víku kolem zámku - už je vyměněno, jinak kasle jako by vyjela z linky. Je to FL 2001.
Trochu jsem se i děsil co najdu až oddělám plastové podběhy, plasty na podvozku a ty zvedací špunty - ale krom mírného náznaku pod těmi špunty - nic - nosníky, dveře, blatníky, lemy, výlisek na víčko nádrže - vše netknuté. Proto jsem se divil té "průměrné" antikorozní ochraně.

(Je ale fakt, že jsem motoristicky vyšel z éry stodvacítek... kdo ví, tak je mu jasné že pokračovat není třeba...)
Odpovědět