Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
svět motorů č.15 autobazar bmw e39 hodnocení
e60 kvalitní? to vůbec 
- zatíkání všude možně (kufr, světla)
- lámající se kabely (sedan i touring)
- zatíkání do modulů ve střeše
a spousta dalších věcí
E90 je sice kvalitní, nikde do ní nezatíká, kabely se nelámou, nebo jen velmi vyjímečně, je to spolehlivé auto, bohužel tam odchází stahovačky, zámky, ložiska, tlumiče.

- zatíkání všude možně (kufr, světla)
- lámající se kabely (sedan i touring)
- zatíkání do modulů ve střeše
a spousta dalších věcí
E90 je sice kvalitní, nikde do ní nezatíká, kabely se nelámou, nebo jen velmi vyjímečně, je to spolehlivé auto, bohužel tam odchází stahovačky, zámky, ložiska, tlumiče.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
no vidíš a mě se třeba líbí předface víc jako face
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 0937_o.jpg
ale každýmu se líbí něco jinýho, navíc vzhled není u auto to bych měl na prvním místě, spíš mě zajímá vzhled interieru když už.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 0937_o.jpg
ale každýmu se líbí něco jinýho, navíc vzhled není u auto to bych měl na prvním místě, spíš mě zajímá vzhled interieru když už.
Jestli je to dřevo, tak to tedy respektJaraX píše:hovada, takový unikáty ty dřeva a vy řeknete že to je plast, je to hliníková lišta, na te je zhruba 7 vrstvev obyč dýhy v prokladu (kvuli tomu aby to nepraskalo), následně je tam ta finální dýha, taková jak to má vypadat, ty dýhy sou u spoustu aut navazující (jedna linka od palubky přes dveře po létech nebo přes léta), a na tom je 5-10 vrstvev epoxidového laku


Taky jsem v koutku hlavy věřil v to,že to neni dřevo. No a když jsem řezal mini frézkou otvor v dekoru na jinej ovladač,tak jsem mrkal na drát
Je... Opravdu - hliník,aby to drželo tvar + to bylo možný přichytit a neprasklo to, na něm pár vrstev dýhy a na tom moc vrstev laku. Taky to při řezání smrdí lakovanym dřevem... Někde jsem si kousek nechal. Když nebudu línej,tak to můžu vyfotit v řezu 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Některý dřeva jsou nuda a okoukaný ať už pravé nebo potisk jak v 3er a některý exotický dřevíčka jsou zase super dekorace. Největší trapas jsou bohužel plastové šedé lišty v E90 a E60 ala broušená imitace hliníku. Fuck, za ty prachy? To už je lepší jakékoliv textura dřeva. Ta dražší pravá stříbrná s reliefem už je super.
Ke kvalitám a designu E39 bych přihodil ještě následnou známou srovnávačku
http://www.autorevue.cz/vyplne-dveri-bm ... d-dva-vzad
Ke kvalitám a designu E39 bych přihodil ještě následnou známou srovnávačku

http://www.autorevue.cz/vyplne-dveri-bm ... d-dva-vzad
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Potěšující... A jak se psalo v článku, u toho když kupujete e39 je velká výhoda, že si prakticky můžete nakonfigurovat výbavu jako u nového auta (beru výběr v germánii). Jak jsem to udělal já - zadal jsem si vše důležité a pak už vybíral "pouze" z desítek kusů, které se lišily právě dekorem a podobnými méně podstatnými doplňky... a samosebou - stavem 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Ještě jedna věc, nevím jak ostatní jsou na tom z korozí, ale já si teda stěžovat nemůžu. když jsem pod to vlezl, tak nikde nic, oddělal jsem špunty na zvedání a pod dvěma z nich - mírná koroze jak to vlezlo pod lak - stačil drátěný kartáč a smírek a bylo po problému. Jediné co asi, tak víko kufru, jinak kastle jako taková - spíše bych řekl nadstandard...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Já měl právě jen orezlé na zadním víku kolem zámku - už je vyměněno, jinak kasle jako by vyjela z linky. Je to FL 2001.
Trochu jsem se i děsil co najdu až oddělám plastové podběhy, plasty na podvozku a ty zvedací špunty - ale krom mírného náznaku pod těmi špunty - nic - nosníky, dveře, blatníky, lemy, výlisek na víčko nádrže - vše netknuté. Proto jsem se divil té "průměrné" antikorozní ochraně.
(Je ale fakt, že jsem motoristicky vyšel z éry stodvacítek... kdo ví, tak je mu jasné že pokračovat není třeba...)
Trochu jsem se i děsil co najdu až oddělám plastové podběhy, plasty na podvozku a ty zvedací špunty - ale krom mírného náznaku pod těmi špunty - nic - nosníky, dveře, blatníky, lemy, výlisek na víčko nádrže - vše netknuté. Proto jsem se divil té "průměrné" antikorozní ochraně.
(Je ale fakt, že jsem motoristicky vyšel z éry stodvacítek... kdo ví, tak je mu jasné že pokračovat není třeba...)