Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 16.04.2015 15:40
od Daww
Přesně tak, mě taky přišla 528i po felicii a 2.0 tdci hrozna raketa a teď po třech letech se mi zda ze to auto je hrozne pomalý

. Asi budu muset udělat upgrade na 540i... Ale o tom motoru 2.2 bych byt tebou ani neuvažoval...
Napsal: čtv 16.04.2015 16:08
od THe_KbK
Já si po feldě koupil e46 318i M43, a to byla raketa, první tejden, pak už to bylo strašně umřelý mi přišlo, tak šla po 4 měsících z domu. Doufám že s e39 to tak nebude. Ale je fakt, že když kupuješ, tak je lepší jít do toho nejsilnějšího co můžeš.
Napsal: sob 18.04.2015 10:46
od mira328
suchyChmel píše:To se těžko odpovídá..Napsal jsem ti SZ, ale je v nedoručených, tak nevím, jestli se vůbec odeslala...Kdyžtak napišem na FB nebo jinde
Zdarec, SZ došla, ale dostal jsem se k tomu až teď ....zajmal mě spíš ten motor jak je na tom ( výkom, spotřeba atd.. )
pročítám komenty a zvažujeme

, ale vidim že motor nebude to pravý ořechový

Napsal: sob 18.04.2015 10:48
od mira328
THe_KbK píše:Už se to tu řešilo mockrát. Motor jako takovej je stejnej jako 2.5, akorát je to opravdu špatný s výkonem. Chtěl jsem si to koupit pro sebe, a když jsem se v tom svezl tak jsem to zavrhl.
Takže budeš jezdit za stejný peníze jako s 2.5 nebo s 3.0 a bez výkonu. Takže radši sáhni po silnějším.
A už jsem to tady psal, jestli ses zahleděl na netu na modrou e39 touring, v pardubicích tak tam ani nejezdi.
Dikec za koment, v merku jsem měl modrou 39 ale ne toura

Napsal: sob 18.04.2015 10:51
od mira328
Děkuju všem za rady a pomoc

Napsal: sob 18.04.2015 14:21
od THe_KbK
U toho modrýho touru bys zaplakal. Do roka a dodne by to byl rat style.
Napsal: sob 18.04.2015 14:30
od mira328
Napsal: sob 18.04.2015 21:49
od ACDC
Pod třílitr nemá cenu uvažovat do E39. Je těžká jak kráva. Takový auta jsou pak pro ostudu, když tě pojede oktávka...
Napsal: ned 19.04.2015 07:20
od JaraX
523i se láme dynamika E39, do 523i je to zdechlý, od 523i už to jede,
pokud to člověk chce na ježdění tak 523i, 525i, nic jinyho bych nevybíral, pokud bych chtěl něco co jede tak bych bral 540i, je to spolehlivější jak 530i
Napsal: pon 20.04.2015 08:03
od THe_KbK
a já žiju v domění že 530i je nejlepší volba...
Napsal: pon 20.04.2015 08:26
od JaraX
M54B30 je docela problémový motor, většině lidi žere olej, odchází disa klapky, odchází škrtící klapky, odchází těsnění pod hlavou,
vše to je dáno tím že má ten motor poměrné velký objem na svou malou velikost. často se to pak projevuje tím že musí motor startovat po ránu na 2x (těsnění pod hlavou), dál pak ta spotřeba oleje apod.
nejlepší motor je paradoxně 525i, ta stejná M54 ale se sníženým objemem.
540i je pak idealní volba pro lidi co se rádi svezou, jen až začně klepat vanos tak nad tím musí člověk mávnout rukou, jinak to jde do penez

Napsal: pon 20.04.2015 08:55
od THe_KbK
Tak to jsem rád že jsem koupil tu 2.5i
Napsal: pon 20.04.2015 09:03
od JaraX
pokud se nehoníš za výkonem tak poměr už to trochu jede/spotřeba/spolehlivost má 525i určitě nejlepší
Napsal: pon 20.04.2015 09:12
od THe_KbK
No spíš mi příjde že to už moc nejede

Napsal: pon 20.04.2015 12:17
od e155
To Ti za chvilku přijde u každého motoru

Napsal: pon 20.04.2015 12:18
od THe_KbK
Taky pravda, budu si muset zvyknout

Napsal: pon 20.04.2015 18:13
od Daww
Me přijde že i m52b28 je synonymum spolehlivosti, nejsem sice mechanik ale nemůžu na ten motor říct půl slova, jen měním olej (a to od výměny do výměny nemusím dolít ani deci) a liju benzín... Ale asi záleží na co člověk narazí. Jinak ikdyž je m52tub28 super tak bych ho hned měnil za V8, takže asi tak

Napsal: pon 20.04.2015 18:17
od JaraX
ano máš pravdu, m52b28 je taky naprosto bezproblémů