Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

info o m54b22 v e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Daww
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 06.02.2013 01:00

#21 Příspěvek od Daww »

Přesně tak, mě taky přišla 528i po felicii a 2.0 tdci hrozna raketa a teď po třech letech se mi zda ze to auto je hrozne pomalý :lol: . Asi budu muset udělat upgrade na 540i... Ale o tom motoru 2.2 bych byt tebou ani neuvažoval...
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 3583

#22 Příspěvek od THe_KbK »

Já si po feldě koupil e46 318i M43, a to byla raketa, první tejden, pak už to bylo strašně umřelý mi přišlo, tak šla po 4 měsících z domu. Doufám že s e39 to tak nebude. Ale je fakt, že když kupuješ, tak je lepší jít do toho nejsilnějšího co můžeš.
Uživatelský avatar
mira328
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: sob 12.04.2014 00:00
Bydliště: Kuřim
Klubové ID: 3392

#23 Příspěvek od mira328 »

suchyChmel píše:To se těžko odpovídá..Napsal jsem ti SZ, ale je v nedoručených, tak nevím, jestli se vůbec odeslala...Kdyžtak napišem na FB nebo jinde
Zdarec, SZ došla, ale dostal jsem se k tomu až teď ....zajmal mě spíš ten motor jak je na tom ( výkom, spotřeba atd.. )
pročítám komenty a zvažujeme :) , ale vidim že motor nebude to pravý ořechový 8O
e36 328i coupé
Uživatelský avatar
mira328
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: sob 12.04.2014 00:00
Bydliště: Kuřim
Klubové ID: 3392

#24 Příspěvek od mira328 »

THe_KbK píše:Už se to tu řešilo mockrát. Motor jako takovej je stejnej jako 2.5, akorát je to opravdu špatný s výkonem. Chtěl jsem si to koupit pro sebe, a když jsem se v tom svezl tak jsem to zavrhl.
Takže budeš jezdit za stejný peníze jako s 2.5 nebo s 3.0 a bez výkonu. Takže radši sáhni po silnějším.
A už jsem to tady psal, jestli ses zahleděl na netu na modrou e39 touring, v pardubicích tak tam ani nejezdi.
Dikec za koment, v merku jsem měl modrou 39 ale ne toura :)
e36 328i coupé
Uživatelský avatar
mira328
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: sob 12.04.2014 00:00
Bydliště: Kuřim
Klubové ID: 3392

#25 Příspěvek od mira328 »

Děkuju všem za rady a pomoc :)
e36 328i coupé
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 3583

#26 Příspěvek od THe_KbK »

U toho modrýho touru bys zaplakal. Do roka a dodne by to byl rat style.
Uživatelský avatar
mira328
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: sob 12.04.2014 00:00
Bydliště: Kuřim
Klubové ID: 3392

#27 Příspěvek od mira328 »

e36 328i coupé
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#28 Příspěvek od ACDC »

Pod třílitr nemá cenu uvažovat do E39. Je těžká jak kráva. Takový auta jsou pak pro ostudu, když tě pojede oktávka...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od JaraX »

523i se láme dynamika E39, do 523i je to zdechlý, od 523i už to jede,
pokud to člověk chce na ježdění tak 523i, 525i, nic jinyho bych nevybíral, pokud bych chtěl něco co jede tak bych bral 540i, je to spolehlivější jak 530i
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 3583

#30 Příspěvek od THe_KbK »

a já žiju v domění že 530i je nejlepší volba...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od JaraX »

M54B30 je docela problémový motor, většině lidi žere olej, odchází disa klapky, odchází škrtící klapky, odchází těsnění pod hlavou,
vše to je dáno tím že má ten motor poměrné velký objem na svou malou velikost. často se to pak projevuje tím že musí motor startovat po ránu na 2x (těsnění pod hlavou), dál pak ta spotřeba oleje apod.
nejlepší motor je paradoxně 525i, ta stejná M54 ale se sníženým objemem.
540i je pak idealní volba pro lidi co se rádi svezou, jen až začně klepat vanos tak nad tím musí člověk mávnout rukou, jinak to jde do penez :)
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 3583

#32 Příspěvek od THe_KbK »

Tak to jsem rád že jsem koupil tu 2.5i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od JaraX »

pokud se nehoníš za výkonem tak poměr už to trochu jede/spotřeba/spolehlivost má 525i určitě nejlepší
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 3583

#34 Příspěvek od THe_KbK »

No spíš mi příjde že to už moc nejede :-D
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice
Klubové ID: 3041

#35 Příspěvek od e155 »

To Ti za chvilku přijde u každého motoru :lol:
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 3583

#36 Příspěvek od THe_KbK »

Taky pravda, budu si muset zvyknout :)
Daww
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 06.02.2013 01:00

#37 Příspěvek od Daww »

Me přijde že i m52b28 je synonymum spolehlivosti, nejsem sice mechanik ale nemůžu na ten motor říct půl slova, jen měním olej (a to od výměny do výměny nemusím dolít ani deci) a liju benzín... Ale asi záleží na co člověk narazí. Jinak ikdyž je m52tub28 super tak bych ho hned měnil za V8, takže asi tak :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od JaraX »

ano máš pravdu, m52b28 je taky naprosto bezproblémů
Odpovědět