Stránka 2 z 2

Napsal: ned 05.04.2015 14:40
od nuny
.........."540ítky vídám vždycky spíš víc přiblížený k zemi i ve předu - těžším motorem.".................

Tak ještě jednou, tlumiče na světlou výšku nemají žádný vliv!!
Že V8 "sedí" níže, (bez měchů) tak je to určitě únavou pružin, jelikož "naše" BMW nejsou nejnovější 8)

Napsal: úte 14.04.2015 17:28
od HansE34
Od kdy je M60B40 (44) těžkej motor? :D

Napsal: úte 14.04.2015 23:17
od TANN3R
Obecne zazita lez, ze v8 je tezky motor oproti r6. Realita ja takova, ze vazi +- stejne, ale r6 ma vic hmotnosti pred napravou takze nakonec rozlozeni hmotnosti mluvi pro v8..

Napsal: stř 15.04.2015 15:31
od RomanM3
váha je vcelku srovnatelná - klasický 6R je litinový blok. jestli je srovnatelně těžký i R6 co už jsou hliníkové bloky nevím a celkem pochybuju. myslím si že ten hliníkový R6 už bude cosi lehčí než hliníkový V8.
co se týče uložení V8 myslím si že by mohla být více vzadu. když porovnám M3 e36 co jsem měl pár let a e39 4,4 co mám ted, tak za tou V8 je hrooooozně místa. ale clkově auto je celkem hezky vyvážené. předek se někdy trošku hrna když to člověk přežene do zatáčky. ale jen do momentu než duplneš po plynu....to pak jedeš dveřma napřed.... :lol:
mám to auto asi rád :oops: