Stránka 2 z 3

Napsal: pát 27.03.2015 22:14
od lukas535d
Vi nekdo znacku hlavniho termostatu ktera dodava pro original?? Ze pry Gates, je to pravda?? A termostat EGR pry dodava BEHR??? Porad spekuluji od jakych znacek objednat abych koupil tu nejlepsi znacku z druhovyroby. :-( Jinak zhavice od NGK D-POWER 47 a zhavici jednotka Beru, je to dobry vyber??

Napsal: ned 29.03.2015 15:50
od PeqpeK
starML píše:Díky PeqpeK za upřesnění, nemohl jsem to rychle najít, tak jsem to napsal odhadem, ale na jistotu. Jen tu teplotu výfukových plynů asi neovlivníš. :D
BTW: Co myslíš pod pojmem "znulovat adaptacie nie len vahy ale aj mass", respektive rozdíl mezi váhou vzduchu a mass?
zle som sa vyjadril, treba vymazat adaptaciu vahy vzduchu aj lambdy
takze este raz zhrniem fakty...
podmienky na regeneraciu DPF su:
- teplota chladiacej kvapaliny minimalne 75C (teda zle termostaty prerusia funkcnost regeneracie)
- teplota vyfukovych plynov pred katom aspon 240C
- mnozstvo paliva v nadrzi aspon 10l
- nezalezi na otackach ani rychlosti, ale odporuca sa ist co najkonstantnejsou rychlostou aspon 60kmh (teda idealne dialnica)
- v pripade nekonstantnej jazdy sa regeneracia prerusi a potom znovu pokracuje
- v RJ motora by nemali byt ziadne chyby, avsak v praxi som videl regeneraciu prebiehat aj pri 2 zlych zhavicoch, vraj ked su zle 3 a viac, tak prestane prebiehat (netusim vsak aku funkciu zohrava zhavenie pri regeneracii)
- pripchany DPF sa nemusi nijako prejavovat, prejavi sa az ked je prilis upchany, takisto som videl upchaty DPF bez toho aby vyslovene vypisovalo nejaku chybu, avsak cez diagnostiku bolo chybu jasne vidiet

Napsal: ned 29.03.2015 16:01
od mi00wa
lukas535d píše:Vi nekdo znacku hlavniho termostatu ktera dodava pro original?? Ze pry Gates, je to pravda?? A termostat EGR pry dodava BEHR??? Porad spekuluji od jakych znacek objednat abych koupil tu nejlepsi znacku z druhovyroby. :-( Jinak zhavice od NGK D-POWER 47 a zhavici jednotka Beru, je to dobry vyber??
Termostat GATES, ale bacha na EGR termostat, i nový může bejt vadný.
Žhavicí svíčky mám NGK D-power 47 zimní starty bez problému.
Jednotka žhavení vyrábí pouze BEHR.

Napsal: pát 03.04.2015 19:26
od SpookyKT
starML píše: K automatickému spuštění musí být splněno několik podmínek, které neznám přesně:
- teplota motoru nad 80 stupňů Celsia
- funkční žhavení
- otáčky nad 3.000 rpm, rychlost vozu nad 80km/hod, tj. např. na 4-ku na dálnici
- více než polovina paliva v nádrži
Prosím tě, nevíš náhodou jak dlouho ten cyklus trvá a je nějaká možnost poznat že probíhá a že byl úspěšně dokončen?

Napsal: pát 03.04.2015 19:56
od starML
SpookyKT píše:Prosím tě, nevíš náhodou jak dlouho ten cyklus trvá a je nějaká možnost poznat že probíhá a že byl úspěšně dokončen?
Délku trvání není možno paušálně stanovit, protože záleží na stupni zanesení DPF a dosažené teplotě, kterou ovlivňuje režim motoru. Tuto průchodnost vyhodnocují čidla tlaku před a za DPF. Začátek regenerace poznáš celkem snadno - zvuk motoru se změní, jde jakoby líněji do otáček a zvýší se spotřeba podle ukazatele na přístrojovce. Pokud mám ten čas opět odhadnout, tak to trvá 15-20 minut nebo 20-30 kilometrů při jízdě po dálnici. V jiném režimu to může trvat ještě déle nebo se regenerace dokonce může přerušit, protože poklesne teplota, která je pro vypálení potřebná. Ale jak už jsem dříve napsal je snaha, aby se to vypálení provedlo mimo obydlenou oblast - proto i ten požadavek vyšší rychlosti, kterou PeqpeK nepotvrdil. Po dokončení se zvuk motoru opět změní na obvyklý a okamžitá spotřeba klesne. Úspěšné dokončení může potvrdit pouze diagnostika, barva vnitřku koncovky výfuku nebývá směrodatná.

Napsal: sob 04.04.2015 14:59
od SpookyKT
Hmm, :? takže v reálném provozu "naprosto" nedosažitelné.

Napsal: sob 04.04.2015 15:20
od starML
Pro diesel je provoz typu Garáž - Domov - Kaufland - Lídl a zurück nevhodný, tady opravdu k regeneraci nemá kdy dojít. Jenže to nikomu prodejce při pořízení dieselu neřekne. S bývalou 530d byl můj denní provoz cca 11km denně a 7-11x jsem startoval, naštěstí tam ještě nebyl DPF.

Napsal: sob 04.04.2015 15:43
od SpookyKT
2x týdně jezdím Klatovy - Regensburg... A ani na téhle "trase" těch podmínek nejsem schopnej dosáhnout. Maximálně tak ve dvě ráno, a to normální lidi spí.

Ale to už to tu zbytečně kolegovi "zasírám".

Napsal: sob 04.04.2015 20:53
od dejvidek
Dokážete mi někdo poradit, jaký senzor je špatný? Potřebuji ho vyměnit, myslím, že mi neprobíhá regenerace DPF, protože diagnostika občas napíše Ful filter. Děkuji

Napsal: sob 04.04.2015 20:54
od dejvidek
foto

Napsal: sob 04.04.2015 21:36
od starML
Zkontroluj teplotní sensory před DPF, díl č. 1 zde http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 ,
jsou tam dva, na každé větvi jeden.

Napsal: ned 05.04.2015 11:00
od mr_nitroz
Pokud ta chyba po smazani zmizi a objevi se jenom nekdy, na regeneraci ma vliv myslim jenom kdy je chyba aktivni. Cidlo jsem taky menil a neni drahe, platil jsem ho myslim 2500kc v bmw. Jakou mas provozni teplotu? Videl bych spis problem tady.

Napsal: ned 05.04.2015 11:22
od dejvidek
Chyba je to trvala takze musim kouknout jestli je vubec zapojene. Provozni teplota se pohybuje 78-95 stupnu, zalezi jak je venku. Musim to udelat, v aute to smrdi a zere to jako tank.

Napsal: ned 05.04.2015 12:13
od mr_nitroz
Jestli to v aute smrdi muzes mit i praskle svody.

Napsal: ned 05.04.2015 13:06
od lukas535d
Smrdi to v aute stale??? Kdyby jen kdyz stojis tak by to mohl byt treba praskly vlnovec.

Napsal: ned 05.04.2015 13:34
od dejvidek
Smrdi to hlavne kdyz auto stoji, pak uz je ti v pohode, stejne mam v planu svody udelat. Ted musim hlavne docilit regenerace DPF, kuchat ho nechci.

Napsal: ned 05.04.2015 14:23
od mr_nitroz
Jestli mas praskle svody nepujde regenerace naplno. U BMW vsechno souvisi se vsim a doporucuju udelat vse najednou. Vlnovec by podle me slysel ze to brumla. Taky dpf muze byt uz v p..i, za tu dobu na diagnostice jde zjistit jak dlouho to uz neregeruje.

Napsal: ned 05.04.2015 19:32
od dejvidek
TK sem pod to lehnul, nejdriv sem myslel ze to pujde spodem, vse sem oddekloval a pristup celkem na nic, zkusil zem to pak zase horem, ale popravde sani se mi sundavat nechce. Kudy se tam da elegantne dostat? Cidlo nahmatam, konektor je hned nahore, a cidlo je nasroubovane ve filtru? Mluvil sem s predchozim majitelem - cidlo pry odeslo, kdyz bylo spatne turbo a auto zralo olej, je to mozne? Diky za rady

Napsal: stř 08.04.2015 12:15
od lukas535d
Muze s regeneraci souviset i skrtici klapka??? Nevite nekdo???

Napsal: stř 08.04.2015 13:18
od mr_nitroz
Ano pokud visi v jednotce jeji chyba a po smazani naskoci hned znova tak regenerace nejde. A navic ti to spatne chcipa motor.