Stránka 2 z 2

Napsal: pát 13.03.2015 10:30
od Teddy
Nepsal jsem o tom, jestli bych to svýmu autu udělal, nebo ne. Spíš mi šlo o to, jestli náhodou kolem těch olejů není ta hysterie trochu zbytečná. Neříkám, že je OK ten olej nějak přejíždět, ale zase mi přijde nesmysl říkat, že posledních 5 tis. už ten motor dostává na prdel apod.
Prostě ty oleje vydrží násobek toho, co je doporučený. Je to dáno tim, že každej motor je v jiný kondici, každej s tim jezdí jinak, tak se výrobci sychrujou.
Hlavní je, aby tam toho oleje byl dostatek a hlavně, aby tam byl olej se správnou specifikací!!! Rozhodně bych nedoporučoval např. dávat "řidší", než doporučuje výrobce. Nevim jak u aut, ale pár majitelů lodí co znam už kvůli tomu dělalo generálku. Ty 30 let starý ameriky prostě řídkou syntetiku nesnesou. Jsou stavěný s velkou vůlí, kde má bejt nalepenej hustej minerální olej. Chlapi tomu chtěli přilepšit a přidřeli to.

Napsal: pát 13.03.2015 10:32
od Teddy
Vloni jsem se byl podívat na jednoho Pažouta. Víčko od oleje bylo tak zalepený, že nešlo povolit. Nakonec z majitele vylezlo, že za ty 4 roky, co auto má ještě olej neměnil.