Stránka 2 z 5
Napsal: pát 03.04.2015 21:41
od ACDC
Já chtěl fšechno, ale mám 540i v automatu a nevadí mi to, s docela dobrou výbavou. Celý život jsem vedl řeči, že aut. nikdy. Ale na stará kolena :-))) Pohoda, v tom 4,4l se to tak nějak ztratí. Navíc motor není vylítanej, při padesátce 1000 ot. A spotřeba? V plynu neřeším. Naopak mi nesmí do domu nafta..
Napsal: pát 03.04.2015 21:57
od kim
Jedině E 39 530D 142kW, 7 let a krom provozních věcí jen jezdím. Chce to vedět co kupuješ a potom se jen kochat
Napsal: sob 04.04.2015 21:01
od ACDC
To přejde. Kámoš má servis BMW z 90% to jsou nafty...
Napsal: ned 05.04.2015 00:21
od kurevtor
můžu se jen zeptat - co to znamená, že automat ředí výkon
naopak - automat je narozdíl od manuálu schopen přenášet výkon nepřetržitě takže akcelerace je s hladkým průběhem
manuál je středověk

ale samozřejmě každý ať si má preference jaké jen chce

Napsal: ned 05.04.2015 13:20
od Zdenda530d
Napsal: ned 05.04.2015 20:06
od Butchi
Projeď se s automatem v e39 530d a tohle už nikdy nenapíšeš...
Strašná věc...
Já mám automat, 2 znamí manuál a i když jen 135kw a já 142kw, tak nebe a dudy samozřejmě pro ně do +!
Gm kysna je neintuitivní středověkej vergl doraženej kilometrama, co má za ty roky za sebou...
Moderní automat možná, tady určitě ne
Navíc spotřeba o litr víc
Napsal: ned 05.04.2015 20:41
od ardo
Butchi píše:Projeď se s automatem v e39 530d a tohle už nikdy nenapíšeš...
Strašná věc...
Já mám automat, 2 znamí manuál a i když jen 135kw a já 142kw, tak nebe a dudy samozřejmě pro ně do +!
Gm kysna je neintuitivní středověkej vergl doraženej kilometrama, co má za ty roky za sebou...
Moderní automat možná, tady určitě ne
Navíc spotřeba o litr víc
Tak Ty se spíš projed s automatem který ve 100% stavu a pak posuzuj

Napsal: ned 05.04.2015 21:00
od Lucifer
GM je oproti ZF opravdu dost tupá převodovka co se týče SW, jak ZF dokonale reaguje na plynový pedál a dovede se s ní člověk sžít tak to u GM moc neplatí, najezdil jsem s něma pár KM i třeba v x5 3.0i a i e39 530d a fakt to není žádná sláva.
Sednu do benzínový 39 s ZF a opravdu mi přijde že řídím o dvě možná tři generace novější auto

Napsal: ned 05.04.2015 23:56
od ACDC
Ba. A 4,4 litru k tomu:-))
Napsal: pon 06.04.2015 07:08
od Butchi
To ardo: Mě ale řadí převodovka dobře. Nekope a dělá to co má. Řadí "rychle" jak to jen gm kysna může zvládnout...
Ale nemění to naprosto nic na tom, co jsem napsal
Přesně jak píše kolega. Zf převodovka v benzínech je něco úplně jinýho. Mám možnost porovnat
Napsal: pon 06.04.2015 09:04
od kim
Automat nabo manuál

benzín nebo nafta

nekonečné téma s nekonečným komentářem

Napsal: pon 06.04.2015 11:17
od Zdenda530d
Vytesat to do kamene...
Mě nikdo nepřesvědčí, že je automat v jediném ohledu lepší než manuál a stejně tak, ti co mají automat to vidí obráceně...
(jak už jsem někde psal... jakmile má auto v popisu "kůže + automat" už nemusím číst dál - je to pro mě mrtvá záležitost

)
ale s usměvem to občas pročtu...
Napsal: pon 06.04.2015 12:17
od DaweTDS
Já mám teda manuál, ale automatu se uplně nebojím.. dokonce některé auta mají s automatem lepší zrychlení i spotřebu.. to se ale bavíme o nových autech a né převodovka co je konstruovaná před 15ti lety.
U automatu se mě moc líbí taková volnost... můžeš telefonovat, lízat zmrzlinu a nebo osahávat stopařku

a nic Ti v tom nezabrání.
Na mobile.de 530d E39 2001-2004 v manuálu 171 aut a v automatu 496 i to znamená,že těch automatů vyrobili určitě více a automat tím pádem byl brán jako TOP. Proto jak už jsem psal Automat + kůže + navigace stojí méně než manuál v hadru s rádiem na kazety

je to paradox, ale je to tak.
Napsal: pon 06.04.2015 14:42
od kurevtor
Zdenda530d píše:Vytesat to do kamene...
Mě nikdo nepřesvědčí, že je automat v jediném ohledu lepší než manuál a stejně tak, ti co mají automat to vidí obráceně...
(jak už jsem někde psal... jakmile má auto v popisu "kůže + automat" už nemusím číst dál - je to pro mě mrtvá záležitost

)
ale s usměvem to občas pročtu...
no, já myslím, že by ti stačilo pár set km s automatem a nikdo by tě přesvědčovat nemusel, protože by tě přesvědčilo to auto

Výhoda automatu se pozná zejména ve městě. Proti manuálu nemam nic, ale dnes už je to podle mě záležitost buď aut se social edition packetem, nebo naopak čistě sportovních kár. I ty ale už mají většinou čistě sekvenční řazení. Třeba moje audi má tiptronic a nedám na to dopustit, řadí sametově, můžeš si samozřejmě řadit sekvenčně pákou a nebo čudlíkama na volantu, takhle to má většina automatů. Zažil jsem moc a moc lidí, kteří byli přesně jako ty apriori proti automatu, většinou proto, že v něm nikdy nejeli. Vždycky stejné argumenty o tom jak je to pro ženský, zbytečný, nefunkční, drahý na opravu apod. Pak většinou koupili automat manželce.....a pak sobě... a pak se z nich stali zastánci automatů
Co se týče kůže, tam záleží na kvalitě. Já to spíš vnímám tak, že BMW bez kůže je trošku chyba v matrixu

Napsal: pon 06.04.2015 16:49
od JaraX
existují dva typy lidí, jedni mají automat a druzí s ním nemají moc zkušenosti tak mají manual
ale je pravda že ty GM automaty sou strašné a řadí to jak ožralé, jenže to je takové blbé kolo
chci E39 530D v manualu, jenže ten automat je takovej divnej, takže musím najít E39 v dobrým automatem, aha ZF, takže benzín, no a rázem z toho máme 540i, ale 540i už něco sežere, takže potřebujem jezdit levně, tak dáme LPG, jenže o E39 se vleze malá nádrž kolem 70litrů, takže půjdeme jinam a končí to E65 745i se 103l nádrží misto rezervy za cenu hezčí E39 540i, ta už totiž taky stojí 150k.
a ted zpět k tématu, tvrdit jak je automat naprd je nesmysl, a furt je to prvek výbavy, je to něco navíc, stejně jako navigace nebo tempomat, kdo má pětku na víkendové ježdění preferuje manual, ale kdo to auto má na práci a velké ježdění si dneska těžkou koupí manual. já jezdím poměrně hodně, do toho mi volaj zákazníci, potřebuju se za jízdy najíst, řešit spoustu věcí a prostě manual mě neskutečně omezuje, navíc pětka bez mpaketu nabízí přece jen trochu komfortu a člověk si ho nechce kazit tím že musí řadit. nejhorší auto co jsem v manualu zažil byla GT5, auto si jelo jen tak samo a do toho jsem musel řadit, no fuj.
a náklady nejsou výmluva, jelikož druhej automat stojí vždy mín jak dvouhmota se spojkou, automat žere mín na dalnici, naopak víc všude jinde, takže cenově je plus minus nastejno.
Napsal: pon 06.04.2015 16:53
od Kail
Auto bez kůže a automatu mi přijde...tak nějak...zbytečný .

Napsal: pon 06.04.2015 16:55
od JaraX
a z tou kuží je to taky relativní, když si někdo koupí černý auto s černou kůží, která je navíc špatně udržovaná, tak je jasné že se v tom potí jako prase.
ale dneska v době odvětrávaných sedaček není nic lepšího.
já třeba kuži preferuji a mnohem radši si sáhnu přitelkyni na holej zadek než na rifle, ale každý ma jinou uchylku, někoho vzrušují ty rifle

Napsal: pon 06.04.2015 18:15
od Zdenda530d
Nikdy jsem tu nenapsal, že automat je pro ženský atp. je to každýho věc... Najezdil jsem s ním dost ale ničím mě nenadchnul - naopak. Navíc mám rád řízení a nesnáším být řízen.
Prostě jsem z těch, kteří když se podívají na auto, tak nevidí lesklou kastli a elektrony, ale prvně vidím slabá místa a jedním z nich je i ona aut. převodovka - věc která podléhá zkáze (dáno principem činnosti) bez ohledu na zacházení a schpnostech řidiče. Ale to už jsme zase u bezpředmětné debaty proč mít/nemít automat - je to každýho věc. (škoda, že neexistují automatické blinkry - ty bych u nových aut ocenil mnohem víc)
Napsal: pon 06.04.2015 20:16
od petr3141
Zdenda530d píše:(škoda, že neexistují automatické blinkry - ty bych u nových aut ocenil mnohem víc)
Jako že by auto samo poznalo, že se chystáš změnit směr jízdy?

Napsal: pon 06.04.2015 21:16
od Zdenda530d
Myslel jsem to jen jako vtip, protože se mi hodně stává, že čím novější a dražší auto, tím blbější šofér sedí za volantem... (head-up dispaly, kamery, samo to parkuje, drží se v pruhu, samo to řadí, udržuje to vzdálenost, hlídá tlak v pneu a milion dalších zbytečných hovadin a to vemeno za volantem není ani schopný ukázat kam jede!!!) až si někdy myslím, že se snad už ani blinkry nemontují.