Stránka 2 z 2

Napsal: sob 13.12.2014 16:43
od Perunwit
vanos jsem dělal, ale u mě zřejmě nebyl v nijak tragickém stavu, jelikož jsem sice vnímal mírné zlepšení, ale nic závratného to nebylo.

jinak měl jsem e34 bez katů... pak jsem je sehnal a s nimi to auto mělo odspoda větší sílu, tak když se jich zbavíš, podle mě nějakej extra nárůst něčeho nečekej... bez nich je teda krásnej zvuk a nižší spotřeba.

Napsal: sob 13.12.2014 18:13
od pavproch
Filozof píše:
....
Doporučuji špičkové oleje millers oils s NANO a VIF na čistění vstřikovačů a zvyšování oktanů benzínu, kvalitní vzduchovej filtr sportovní KN a samo dobré svíčky NGK je základ.
....
Jinak hodně dělá líné auto ten diferencial. Je prostě brutálně dlouhej
....
U 3er hodně borci dávaj krátkej takže auto jede mnohem svižněji.
....
Pokud máš manuál tak prostě jinak řadit. 2ka a 3ka ještě jede dobře pak už to není nic moc.
....
Ještě jedna věc. Velké kola navíc těžké, zabíjí taky výkon. Prostě 200koní a nějaké 18-19" ALU s velkým rozměrem i váhou hodně žerou výkon auta. Prostě odpor a váha kol dělá svoje. .
MillersOils - souhlas, je to asi vůbec to nejlepší, co lze koupit

VIF - není špatný ale aditiva Millers jou ještě lepší

Filtr vzduchu: taktak, dal sem nedávno M-performance intake a mnohem lépe to dýchá

ref diff: jj, aji 3er ho má dlouhý jak týden před výplatou ditto Z4 e89 - proto ho m4Zlikovi aktuálně zkracuju o skoro 20% a sem strašně zvědaff na výsledek

ref řazení 6MT: taktak, dyž sceš razanci, tak i na dálnici musíš někdy řadit i za tři a opřít rafiku otáčkoměru do červených

ref váha kol: jo, bingo! dyž se na m4Zlika dal OZ Ultraleggera HLT 19" (místo OEM 19", na kždém kole cca 3-4 kila dolů), tak najedou stádo pod kapotou bylo tak o 15-20 hlav početnější.... imho je váha kol daleko víc významná než šířka pneu