Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

528i e39 jak má táhnout odspodu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#21 Příspěvek od Perunwit »

vanos jsem dělal, ale u mě zřejmě nebyl v nijak tragickém stavu, jelikož jsem sice vnímal mírné zlepšení, ale nic závratného to nebylo.

jinak měl jsem e34 bez katů... pak jsem je sehnal a s nimi to auto mělo odspoda větší sílu, tak když se jich zbavíš, podle mě nějakej extra nárůst něčeho nečekej... bez nich je teda krásnej zvuk a nižší spotřeba.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3940
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#22 Příspěvek od pavproch »

Filozof píše:
....
Doporučuji špičkové oleje millers oils s NANO a VIF na čistění vstřikovačů a zvyšování oktanů benzínu, kvalitní vzduchovej filtr sportovní KN a samo dobré svíčky NGK je základ.
....
Jinak hodně dělá líné auto ten diferencial. Je prostě brutálně dlouhej
....
U 3er hodně borci dávaj krátkej takže auto jede mnohem svižněji.
....
Pokud máš manuál tak prostě jinak řadit. 2ka a 3ka ještě jede dobře pak už to není nic moc.
....
Ještě jedna věc. Velké kola navíc těžké, zabíjí taky výkon. Prostě 200koní a nějaké 18-19" ALU s velkým rozměrem i váhou hodně žerou výkon auta. Prostě odpor a váha kol dělá svoje. .
MillersOils - souhlas, je to asi vůbec to nejlepší, co lze koupit

VIF - není špatný ale aditiva Millers jou ještě lepší

Filtr vzduchu: taktak, dal sem nedávno M-performance intake a mnohem lépe to dýchá

ref diff: jj, aji 3er ho má dlouhý jak týden před výplatou ditto Z4 e89 - proto ho m4Zlikovi aktuálně zkracuju o skoro 20% a sem strašně zvědaff na výsledek

ref řazení 6MT: taktak, dyž sceš razanci, tak i na dálnici musíš někdy řadit i za tři a opřít rafiku otáčkoměru do červených

ref váha kol: jo, bingo! dyž se na m4Zlika dal OZ Ultraleggera HLT 19" (místo OEM 19", na kždém kole cca 3-4 kila dolů), tak najedou stádo pod kapotou bylo tak o 15-20 hlav početnější.... imho je váha kol daleko víc významná než šířka pneu
Odpovědět