Stránka 2 z 2
Napsal: ned 07.12.2014 20:57
od ACDC
Jsou to dva válečky, pod nimi čerpadlo. Bacha, bez napětí jsou otevřeny!
Napsal: pon 08.12.2014 21:22
od Asmodeus
Když to tak čtu - píšete, že se mi neotevírá okruh k řidiči. Mi to ale za jízdy v otáčkách topí, takže ten okruh být otevřený musí, ne? Může mi to někdo vysvětlit podrobněji?
Díky.
Napsal: pon 08.12.2014 23:10
od Foldas
Ventil je zasraný a proto má menší průtok. jakmile zvedneš otáčky začne vodní pumpa víc honit vodu a protlačí vodu do výměníku
Napsal: úte 09.12.2014 15:51
od Birkoff
Nebo pomocné čerpadýlko. Vrtulka je unášená jen přes magnet, takže čerpadlo může být zaseklé a vodní pumpa přetlačí vodu. Když vypneš ohřátej motor a zmáčneš tlačítko REST (předface E39) tak by auto mělo topit. Pokud ti během chvíle (řádově do minuty) fouká studenej vzduch tak je to pomocné čerpadlo (je pod těma ventilama).
Napsal: úte 09.12.2014 22:07
od Foldas
Všechny e39 nemají ventily s čerpadlem
Napsal: stř 10.12.2014 20:24
od Asmodeus
Díky, kluci!

A ventil se dá vyčistit nebo musím shánět nový?

Napsal: stř 10.12.2014 21:35
od bmwe36fans
tak ježek došel dostal jsem se k němu ale nemužu ho vytahnout je tam naká pacička nebo něco? nebo jak ho vytahujete vy? at dělam co dělam zaboha nejde ven a navic je na něm přilepeny cosi oranžovým lepidlem tak nevim jestli to tam nedrží skrz to lepidlo? je tam nahovno přistup tak co to vzit kleštěma v nejhoršim?
Napsal: čtv 11.12.2014 19:54
od bmwe36fans
Tak ježek vyměněn odvzušněno a topí krásně co mě ale zas trápí panel digiklimy když k němu dam hlavu tak slyšim šumění a cvakání-něco ztoho bere proud myslel jsem že to je vadnym ježkem ale po výměně to dělá to samý stim rozdílem že předtím netopilo ted topí krásně ale pořád bere proud do rána baterka mrtvá tak to vždycky odpojím,myslíte že muže brat proud ten samotným panelem digiklimy? Může ten sám osobě být vadný a brát proud? když ho odpojím tak to nic nežere.
Napsal: ned 28.12.2014 15:01
od leon46
kuci, teď jsem s autem 2 dny nejezdil. Dnes máme -8C, tak to jdu projet a zjistím, že nefouká ventilátor topení do kabiny.. I když dám naplno otáčky, tak nic.. Ale když zapnu jen ofuk okna, tak začne ventilátor valit naplno.. Motor má sice po 20 km 50C, ale dva dny zpátky všechno fungovalo.
e92
Napsal: pon 29.12.2014 09:09
od mika_hakkinen
Zkus vymenit jezka (regulator otacek). Diagnostika IHKA taky neco napovi.