Napsal: pát 28.11.2014 17:44
Automat v žádném případě nebere krouťák! Hydroměnič ho právě naopak ještě zvyšuje tím, jak "zabírá" ve vyšších otáčkách.
To že automat méně táhne je spíše jen pocit, nebo je to způsobeno jiným zpřevodováním.
V manuálu máte pevně zařazenou rychlost a např. 1500ot, tak máte výkon motoru, který je v 1500ot.
Kdyby byla v automatu zařazená stejná rychlost, tak místo 1500 ot. můžou být až dejme tomu 3000ot. tudíž cca 2x větší výkon. (jako byste při 1500ot. sešlápli spojku a pustili ji až ve 3000ot. - to by vás pěkně nakoplo)
Proto se prodávají i "high stall torque convertors" které zabírají až ve vyšších otáčkách, tedy při vyšším výkonu.
To že automat méně táhne je spíše jen pocit, nebo je to způsobeno jiným zpřevodováním.
V manuálu máte pevně zařazenou rychlost a např. 1500ot, tak máte výkon motoru, který je v 1500ot.
Kdyby byla v automatu zařazená stejná rychlost, tak místo 1500 ot. můžou být až dejme tomu 3000ot. tudíž cca 2x větší výkon. (jako byste při 1500ot. sešlápli spojku a pustili ji až ve 3000ot. - to by vás pěkně nakoplo)
Proto se prodávají i "high stall torque convertors" které zabírají až ve vyšších otáčkách, tedy při vyšším výkonu.