Stránka 2 z 2

Napsal: stř 03.12.2014 21:09
od Angelos
Myslíš 800 tis. s původní spojkou? :D

Teoreticky pokud budeš auto pořád servisovat, tak by mohlo jezdit téměr do nekonečna, dokud se budou vyrábět díly. :)

Napsal: čtv 04.12.2014 01:38
od Brátn
vyhněte se té jednohmotě velkým obloukem

největší blbost co jsem udělal, přítlačák je výrazně měkčí, je to spojka jak do bláta, navíc nemá tuhost stejnou jako originál a tak jemně prokluzuje (drnčí) při rozjezdech

možná je to jen zrovna chyba tohoto kusu, ale je to katastrofa a zkusím to vyřešit jiným přítlačákem

Napsal: čtv 04.12.2014 12:14
od Teddy
Bratn píše:vyhněte se té jednohmotě velkým obloukem

největší blbost co jsem udělal, přítlačák je výrazně měkčí, je to spojka jak do bláta, navíc nemá tuhost stejnou jako originál a tak jemně prokluzuje (drnčí) při rozjezdech

možná je to jen zrovna chyba tohoto kusu, ale je to katastrofa a zkusím to vyřešit jiným přítlačákem
Tak přesně tohle je ta zkušenost, který jsem se bál. DÍK!!

Napsal: čtv 04.12.2014 12:20
od Teddy
Angelos píše:Myslíš 800 tis. s původní spojkou? :D

Teoreticky pokud budeš auto pořád servisovat, tak by mohlo jezdit téměr do nekonečna, dokud se budou vyrábět díly. :)
Vim, že je tam smajlík, ale kde jsi prosimtě vyčetl něco o 800 tis. na jednu spojku? Přečti si to ještě jednou, pak raději ještě dvakrát a pak uvidíš. :D

Víš jakej je rozdíl mezi teorií a praxí? ..... teoreticky bys mohl nespočetněkrát přefiknout hromadu sexy hereček a modelek, ale prakticky velký nic co? :D

Napsal: čtv 04.12.2014 15:31
od Angelos
To první jsem myslel ve srandě, teď jsem si to přečet 3x a taky nevim, kde jsem přišel na to, že nechceš měnit spojku :D Moje chyba. :)

K tomu druhýmu, možná jsem to napsal špatně, čekal jsem že slovo "teoreticky" vyvolá něco podobnýho :D . Ale pořád nemůžu přijít na to, co by to auto dokázalo zastavit, aby nedalo dalších 300 tis? :) Vždyť milion km, dala i blbá Fóbie, někde o tom byl článek.

Napsal: čtv 04.12.2014 16:26
od Teddy
já jsem to taky myslel s nadsázkou. :)
Spíš jde o to, že časem se to auto dostane do takovýho stavu, že už nebude rozumný ho udržovat v provozu. Bohužel už se to nestaví tak jako dřív. Představ si, že se rozpadne kabeláž. Určitě už to nikdo nebude tahat nový. Samo, že pátý dveře, nebo zadní dveře (kabeláž) si každej snadno opraví. Otázka ale je co bude dál. Je to věcí osobního názoru. Já myslim, že i při velký dávce dobrý vůle to auto tolik nevydrží. Ale rád bych se mýlil. :)
Pravda je, že kdyby se osekaly všechny elektronický fičury, který nejsou nezbytně nutný k chodu motoru a brzd, tak se to opravdu dá provozovat jak se říká neomezeně.

Už jsem jednou takhle po bouři na moři osekal elektroinstalaci lodě. Po uhašení požáru jsem vystříhal nepoškozený dráty a začal zapojovat motor, čerpadla atd na novo. Než jsem se dostal do civilizace, tak už mi zase jely i některý navigační přístroje a dokonce jsem pak stihl i sešít nějaký ty plachty. :D

Napsal: čtv 04.12.2014 17:32
od Angelos
Jasný, v tom s tebou souhlasim ;) .

Já třeba mam takovou vizi do budoucnosti, že třeba za 10 let bude E39 v tý fázi jak popisuješ a místo koupě novějšího auta jí komplet rozeburu a vyměnim co je potřeba za peníze, který by jsem vrazil do novýho auta :D .

Napsal: pát 05.12.2014 06:57
od Perunwit
tak to je teda hustá vize :twisted: jinak řečeno, zní to hezky, ale vážně to asi myslet nelze :roll: :lol: