Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Už nevím!!! E61 530d 160kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

řidič termostaty nepozná, pokud nepoužije skryté menu, ja dělam svým zakazníkům s naftovyma autama pravidelný kontroly těchdle věcí 2x ročně
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#22 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

JaraX píše:
Vlasta píše:Ono to bude ale spíš hlavně tím, že ty nafťáky mají najeto v Německu 300 tis. km, pak se to stočí na půlku a tady se všichni diví
a myslíš že benzíny se jako nestačejí?
To jo, ale do fleetu si benzín koupí málokdo a i ti, co hodně jezdí, dají přednost naftě
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#23 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

mates5 píše:Takže pokud jezdim 90%dalnice po Německu ve svižnem tempu tak se nemusi spusit aktivni regenerace v podstatě nikdy?
Je otázka, čemu říkáš svižný tempo. Na svižný tempo jak si představuju já je už potřeba vyšší výkon motoru a při potřebě vyššího výkonu, např. akceleraci, se regenerace přeruší
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#24 Příspěvek od sedyvlk6 »

no kdŽ to napíšu zjednodušeně tak prostě jízda brzda plyn brzda plyn ale mě se ta možná regenerace nepřeruší
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od matiz »

Nemyslel jsem to tak, ze by majitel byl lajdak, to bych si nedovolil. Navic jsem to myslel na knedlifka. To co popisuje je podle mne nedbalost nebo nevedomost, kazdopadne pruser.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#26 Příspěvek od sedyvlk6 »

Co teda nechápu je i to že se mi to projevuje i když mám třeba v nádrži 8 litrů nafty.A pokud se nepletu tak jedna z podmínek aby se regen. spustila je nějaká hladina nádrže 15-20 litrů. Ale vše ukazuje na regeneraci dunivý zvuk,zhoršený výkon jako bych za sebou někoho táhl a smrad z výfuku jak kdyš palíte gumu. Nemohlo by to mít na svědomí třeba IBS u kterého vím že začíná blbnout.Že by třeba některá jednotka díky němu nepracovala jak má?
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od Honza325 »

Pokud Ti nedělá problém následovné vymazání chyby, tak zkus na den,dva zaslepit ovládání EGR ventilu. Vytáhnout podtlak,zaslepit třeba šroubkem a izolačkou. To samé na těle EGR. Pokud by to zafungovalo a tvrdíš,že těleso Egru máš nové,ukazovalo by to na ovládací ventil EGRu, kterej může zůstat v otevřené poloze a tim pádem jdou spaliny do motoru furt. Což má za následek časté zasírání DPF.. Pokud se nic nezmění,proměřit váhu vzduchu,vstřiky atd... Je třeba to řešit,neboť při velmi častém spouštění regenerace hrozí propálení oxidačního katalyzátoru v DPF (rozuměj DPF je pak v prdeli)
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#28 Příspěvek od sedyvlk6 »

Jeden vstřik je trochu horší ale ještě v toleranci, ale nechápu to že se ta regenerace spustí i v rezervě v nádrži.Váha si myslím by se projevovala trochu jinak cukání atd. Jde najdu ten ventil?
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#29 Příspěvek od Honza325 »

Váhu vzduchu jsem nenapsal jen tak od boku,ale DIS mi ji při tomto problému radil zkontrolovat. Mimojiné i další součástky,které mají s procesem co dočinění..
Přepínací ventil je pod sánim,pokud si dobře pamatuju,ale podtl. hadička je zřetelná po sundání deklu na motoru.
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#30 Příspěvek od m.deejay »

JaraX píše:řidič termostaty nepozná, pokud nepoužije skryté menu, ja dělam svým zakazníkům s naftovyma autama pravidelný kontroly těchdle věcí 2x ročně
Myslíte, že většina řidičů zná nějaké skryté menu, aby se podíval na skutečnou teplotu motoru? Spoustu lidí jen jezdí a maximálně sleduje teplotu motoru na budíku, kde si myslí, že to ukazuje dobře,ale jak je tedy možné, že to nesedí? Tohle chlapci-inženýři nějak nezvládli...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#31 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Za cca 12 tisíc se nechá namontovat ACM (advanced control menu), které dokáže teplotu zobrazit přes i-drive. Nechal jsem si to kdysi namontovat, protože přes to jde i couvací kamera a video vstup
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#32 Příspěvek od m.deejay »

Vlasta píše:Za cca 12 tisíc se nechá namontovat ACM (advanced control menu), které dokáže teplotu zobrazit přes i-drive. Nechal jsem si to kdysi namontovat, protože přes to jde i couvací kamera a video vstup
A to se vyplatí dát 12tis za to, že můžu sledovat teplotu motoru... :)

A vůbec všeobecně ta teplota motorů nemusí být kdovíjaká i u jiných motorů a jiných značek. V tom případě u hodně procent aut všeobecně teda neprobíhá regenerace? Je to opravdu závislé tolik na teplotě motoru-dá se to nějak 100% ověřit?
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od JaraX »

tydle auta potřebujou pravidelný servis, minimálně 2x ročně kontrolu v servisu, pokud todle lidi nedělaj tak se nesmí divit.
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#34 Příspěvek od m.deejay »

JaraX píše:tydle auta potřebujou pravidelný servis, minimálně 2x ročně kontrolu v servisu, pokud todle lidi nedělaj tak se nesmí divit.
To je zajímavý, že když jsem byl v servise Bmw na té jejich 12ti bodové prohlídce s diagnostikou atd, tak mě nic neřekli a zjistil jsem si přes menu, že to správnou teplotu nemá...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#35 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

m.deejay píše:A to se vyplatí dát 12tis za to, že můžu sledovat teplotu motoru... :)
Já to tenkrát dělal hlavně proto, že to byl jen jedinej způsob, jak dostat externí video do LCD. Všechno je to o tom, jak se uživatel k autu chová. Když neznalýmu řekneš o nutnosti dochlazování turba, tak na tebe taky čučí, jak puk.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Pazdi »

ta kontrola je fajn - ale záleží, kde ji dělají - za sebe třeba max. spokojenost se Zlínem - tam to auto bylo snad dvě hodiny (před koupí), skvěle vysvětlili co a jak, prolezli to i se mnou...ale neumím si moc představit, jak by na ty termostaty přišly - když to tam bylo tak dlouho - neprojeli to...takže se to ani nemělo moc jak zahřát...
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#37 Příspěvek od m.deejay »

Pazdi píše:ta kontrola je fajn - ale záleží, kde ji dělají - za sebe třeba max. spokojenost se Zlínem - tam to auto bylo snad dvě hodiny (před koupí), skvěle vysvětlili co a jak, prolezli to i se mnou...ale neumím si moc představit, jak by na ty termostaty přišly - když to tam bylo tak dlouho - neprojeli to...takže se to ani nemělo moc jak zahřát...
A jsem u toho, na autorizovaný servis klidně můžu jezdit, ale když to tam nepoznají, tak je to k ničemu...

Jinak nikdo neodpověděl na otázku, kde je na 100% upotřebitelná informace s teplotou motoru a spuštěním regenerace...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od JaraX »

nepředpokládám že tu někdo takový blázen aby platit ty dardy v autorizáku a nehledě na to že to většinou odfláknou
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#39 Příspěvek od m.deejay »

JaraX píše:nepředpokládám že tu někdo takový blázen aby platit ty dardy v autorizáku a nehledě na to že to většinou odfláknou
Tak jinak : Někdo si koupí novou pětku v naftě a kvůli záruce jezdí do autorizáku. Zde tedy nezjistí, že termostaty odejdou a on na ně např. najezdí desítky tis km aniž by něco tušil a regenerace tedy nejede a on zlikviduje dpf...to je běžný stav?
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#40 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Ty dva, tři roky a 100 tisíc km záruky ty termostaty vydrží, mně odešly po šesti letech
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Odpovědět