Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Už nevím!!! E61 530d 160kw
To jo, ale do fleetu si benzín koupí málokdo a i ti, co hodně jezdí, dají přednost naftěJaraX píše:a myslíš že benzíny se jako nestačejí?Vlasta píše:Ono to bude ale spíš hlavně tím, že ty nafťáky mají najeto v Německu 300 tis. km, pak se to stočí na půlku a tady se všichni diví
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Je otázka, čemu říkáš svižný tempo. Na svižný tempo jak si představuju já je už potřeba vyšší výkon motoru a při potřebě vyššího výkonu, např. akceleraci, se regenerace přerušímates5 píše:Takže pokud jezdim 90%dalnice po Německu ve svižnem tempu tak se nemusi spusit aktivni regenerace v podstatě nikdy?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Co teda nechápu je i to že se mi to projevuje i když mám třeba v nádrži 8 litrů nafty.A pokud se nepletu tak jedna z podmínek aby se regen. spustila je nějaká hladina nádrže 15-20 litrů. Ale vše ukazuje na regeneraci dunivý zvuk,zhoršený výkon jako bych za sebou někoho táhl a smrad z výfuku jak kdyš palíte gumu. Nemohlo by to mít na svědomí třeba IBS u kterého vím že začíná blbnout.Že by třeba některá jednotka díky němu nepracovala jak má?
Pokud Ti nedělá problém následovné vymazání chyby, tak zkus na den,dva zaslepit ovládání EGR ventilu. Vytáhnout podtlak,zaslepit třeba šroubkem a izolačkou. To samé na těle EGR. Pokud by to zafungovalo a tvrdíš,že těleso Egru máš nové,ukazovalo by to na ovládací ventil EGRu, kterej může zůstat v otevřené poloze a tim pádem jdou spaliny do motoru furt. Což má za následek časté zasírání DPF.. Pokud se nic nezmění,proměřit váhu vzduchu,vstřiky atd... Je třeba to řešit,neboť při velmi častém spouštění regenerace hrozí propálení oxidačního katalyzátoru v DPF (rozuměj DPF je pak v prdeli)
Myslíte, že většina řidičů zná nějaké skryté menu, aby se podíval na skutečnou teplotu motoru? Spoustu lidí jen jezdí a maximálně sleduje teplotu motoru na budíku, kde si myslí, že to ukazuje dobře,ale jak je tedy možné, že to nesedí? Tohle chlapci-inženýři nějak nezvládli...JaraX píše:řidič termostaty nepozná, pokud nepoužije skryté menu, ja dělam svým zakazníkům s naftovyma autama pravidelný kontroly těchdle věcí 2x ročně
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Za cca 12 tisíc se nechá namontovat ACM (advanced control menu), které dokáže teplotu zobrazit přes i-drive. Nechal jsem si to kdysi namontovat, protože přes to jde i couvací kamera a video vstup
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
A to se vyplatí dát 12tis za to, že můžu sledovat teplotu motoru...Vlasta píše:Za cca 12 tisíc se nechá namontovat ACM (advanced control menu), které dokáže teplotu zobrazit přes i-drive. Nechal jsem si to kdysi namontovat, protože přes to jde i couvací kamera a video vstup

A vůbec všeobecně ta teplota motorů nemusí být kdovíjaká i u jiných motorů a jiných značek. V tom případě u hodně procent aut všeobecně teda neprobíhá regenerace? Je to opravdu závislé tolik na teplotě motoru-dá se to nějak 100% ověřit?
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
To je zajímavý, že když jsem byl v servise Bmw na té jejich 12ti bodové prohlídce s diagnostikou atd, tak mě nic neřekli a zjistil jsem si přes menu, že to správnou teplotu nemá...JaraX píše:tydle auta potřebujou pravidelný servis, minimálně 2x ročně kontrolu v servisu, pokud todle lidi nedělaj tak se nesmí divit.
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Já to tenkrát dělal hlavně proto, že to byl jen jedinej způsob, jak dostat externí video do LCD. Všechno je to o tom, jak se uživatel k autu chová. Když neznalýmu řekneš o nutnosti dochlazování turba, tak na tebe taky čučí, jak puk.m.deejay píše:A to se vyplatí dát 12tis za to, že můžu sledovat teplotu motoru...![]()
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
ta kontrola je fajn - ale záleží, kde ji dělají - za sebe třeba max. spokojenost se Zlínem - tam to auto bylo snad dvě hodiny (před koupí), skvěle vysvětlili co a jak, prolezli to i se mnou...ale neumím si moc představit, jak by na ty termostaty přišly - když to tam bylo tak dlouho - neprojeli to...takže se to ani nemělo moc jak zahřát...
A jsem u toho, na autorizovaný servis klidně můžu jezdit, ale když to tam nepoznají, tak je to k ničemu...Pazdi píše:ta kontrola je fajn - ale záleží, kde ji dělají - za sebe třeba max. spokojenost se Zlínem - tam to auto bylo snad dvě hodiny (před koupí), skvěle vysvětlili co a jak, prolezli to i se mnou...ale neumím si moc představit, jak by na ty termostaty přišly - když to tam bylo tak dlouho - neprojeli to...takže se to ani nemělo moc jak zahřát...
Jinak nikdo neodpověděl na otázku, kde je na 100% upotřebitelná informace s teplotou motoru a spuštěním regenerace...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Tak jinak : Někdo si koupí novou pětku v naftě a kvůli záruce jezdí do autorizáku. Zde tedy nezjistí, že termostaty odejdou a on na ně např. najezdí desítky tis km aniž by něco tušil a regenerace tedy nejede a on zlikviduje dpf...to je běžný stav?JaraX píše:nepředpokládám že tu někdo takový blázen aby platit ty dardy v autorizáku a nehledě na to že to většinou odfláknou
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i