Stránka 2 z 7
Napsal: stř 29.10.2014 18:46
od martingrif
kadli píše:Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
máš origo?nebo jaká je to značka?můžem se nějak domluvit, stejně ho musím koupit.
Napsal: pát 31.10.2014 22:20
od ivih
martingrif píše:kadli píše:Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
máš origo?nebo jaká je to značka?můžem se nějak domluvit, stejně ho musím koupit.
Mám origo, mail na me je
ivan.tichy@gmail.com
Napsal: pát 31.10.2014 22:22
od ivih
Teddy píše:No já tam právě ani jedno z toho nemam, proto jsem psal EGR a DPF off.
Spíš mi šlo o to, aby se to zaslepením termostatu někde netlakovalo, nebo nechladilo blbě, abych nepropálil ten bazmek na vejfuku.... Nebo SW. Aby tam třeba nebylo někde nějaký čidlo teploty a motor si nemyslel, že je pořád studenej a nepouštěl bohatou směs.... či jiný fičury. Víte jak to u tohohle auta je. Všechno souvisí se všim.
Jinak mě zaslepení nějakym tmelem apod. přijde hrozně sprostý (sorry těm co to tak maji). Přemejšlel jsem, že bych upravil termostat tak, aby neotevíral. Zůstala by v něm alespoň ta odvzdušňovací dirka (doufam, že v něm je) a taky by nehrozilo, že mi nějakej špunt vlítne do chladícího okruhu.
No pokud máš DPF a EGR off, tak můžeš EGR termostat zaslepit, mám to tak a je to bez problémů.
Napsal: stř 05.11.2014 19:56
od martingrif
ivih píše:martingrif píše:kadli píše:Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
máš origo?nebo jaká je to značka?můžem se nějak domluvit, stejně ho musím koupit.
Mám origo, mail na me je
ivan.tichy@gmail.com
děkuji, byl jsem již domluvený s Kadli.
Napsal: stř 05.11.2014 20:01
od martingrif
Tak jsem vyměnit termostat EGR a teplota se mírně zvýšila na 75 - 76st, takže objednávám hlavní termostat. Poradíte mi kde ho najdu?už ho někdo z vás měnil?jde to dobře?díky
Napsal: stř 05.11.2014 23:24
od Pazdi
no, je to trošku horší přístup, ale jde to...koukni sem:
http://www.youtube.com/watch?v=FH26_SGx_PM
Napsal: čtv 06.11.2014 10:01
od Teddy
Koukam, že správně se má vyndat i ventilátor chladiče. Tohle jsem bohužel nevěděl. Myslel jsem, že se vyndavá společně s chladičem. Takže jak hlavní termostat, tak i vodní pumpu jsem dělal jak gynekolog.
Užitečnej odkaz.... Teď mě čeká hlavní termostat znova. Vydržel jen 2 roky. Zaslepil jsem EGR termostat, ale chová se to pořád stejně, takže ten byl evidentně dobrej.
Napsal: čtv 06.11.2014 20:37
od martingrif
ještě bych se chtěl zeptat, kolik se vejde do systému celkem chladící kapaliny, jak to mám naředit a jakou kapalinu tam mám dát?rovnou to totiž vyměním
Napsal: čtv 06.11.2014 21:46
od Pazdi
další odkaz z archivu:
http://www.youtube.com/watch?v=FH26_SGx_PM 
vejde se tam necelých 10l, kupoval jsem nedávno - modrý fridex 1:1 s vodou
Napsal: čtv 06.11.2014 21:47
od Pazdi
ok - tentokráte správný odkaz:
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
BTW - kam zmizelo tlačítko EDIT???
Napsal: čtv 06.11.2014 22:04
od martingrif
Právě že modrých je několik druhů někde jsem se dočetl, že by to mělo být typ G48?je to správně?
Napsal: čtv 06.11.2014 23:35
od kadli
Ano, g48 je spravne, je to zelena kapalina nikoliv modra!
Napsal: pát 07.11.2014 12:53
od Pazdi
za sebe jsem neřešil barvičky - zelená / modrá - jestli se nepletu, tak jsem někde na netu četl, že modrá, zelená je mísitelná - je to tuším K11, G48 a já nevím jaké další označení...jsou starší a novější...důležité je, že by se neměla míchat červená a modrozelená...
tady na foru jsem tuším viděl, že někdo tam dával K11 od StarLine
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... nJWSKkww==
btw i prodejci jsou někdy "barvoslepí" -
http://www.dilyfiatov.cz/p2551-antifree ... zelena-1l/
jinak kadli, skutečně je to modrá - i BMW originál je modrá;-)
http://www.voton.cz/cz/e-shop/1043509/c ... a-15l.html
Napsal: pát 07.11.2014 13:06
od Vlasta
Já bych neřešil barvy, ale specifikaci. Když jsem měnil termostaty, kupoval jsem kapalinu v BMW,. prodávají , litrové balení, je to již naředěné a jen o něco málo dražší, než G48. Tady je celekm pěknej článek o chladicích kapalinách (je to teda G12, ale ty nežádoucí účinky rozpouštění těsnění jsou i G11):
http://www.auto.cz/test-chladicich-kapa ... nout-78004
Napsal: pát 07.11.2014 13:08
od Vlasta
1,5 litrové (nevím, proč nejde příspěvek editovat)
Napsal: pát 07.11.2014 18:43
od martingrif
tak nakonec jsem koupil G48, tak doufám, že to bude v pohodě. Koupil jsem sheron, viděl jsem nějaké testy a sheron vyšel nejlépe. Jinak kdo si pamatuje při výměně EGR termostatu, kde přesně má být ten O-kroužek? Má být na té první dosedací ploše termostatu nebo a na konci termostatu?díky
Napsal: pát 07.11.2014 18:47
od martingrif
Koukám, že v testu, který uveřejnil Vlasta taky zvítězil sheron. Tak snad je opravdu dobrá
Napsal: pát 07.11.2014 19:33
od mi00wa
ano je lepší to vyměnit, mám nahradní dva, jinak stoji v BMW 34kč
Napsal: pát 07.11.2014 19:35
od mi00wa
myslím ten žlutý kroužek. (nejde upravit a ani editovat)
Napsal: pát 07.11.2014 19:38
od martingrif
a kam přesně ten O-kroužek patří?na jakou plochu?