Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 18.09.2014 10:45
od cajnik
Dakujem pani. Dnes pozriem aj to rele aj poistky. Ale otazka na vas. Tu na slovensku som na nete to rele nikde nenasiel. Cakat kym pride z ebay sa mi nechce. Skusim v mototechne este dnes. Alebo mam rovno kupit bmw? Len to mam 100km a neviem ci to maju bezne na sklade.
Napsal: čtv 18.09.2014 10:49
od Fx
Tohle budou mít pravděpodobně jedině v BMW, ale nechci tě uvádět v omyl. Já to nikdy jinde nezkoušel objednávat. Samozřejmě ten typ relé bude dostupný někde jinde, ale dohledat to bude asi oříšek. Podobně jako konektory pro BMW vyrábí Fresnell a lze je dohledat na jejich webu za podstatně jiné částky. Na dodělávky výbavy je to ale dobré vědět.
Napsal: čtv 18.09.2014 16:46
od cajnik
Rele a poistky som vytiahol... poistky su ok a rele vyzera ok...
Ale uz som pisal do bmw TN, ze chcem objednat to rele...
Urcite vymenim tu riadiacku a dam vediet...
Hladam ten regulator B2262, ale nikde ho nevidim... musim dat dole sanie?
Este otazka na novy modul EWS bude fungovat moje DO na kluci? ci s EWS to nema nic? z klucov prehodim imobilizer ale co s DO?
Dakujem
Napsal: pát 19.09.2014 22:14
od starML
Já už e39/530dA nemám, tak nedokážu posoudit jestli se tam dá bez sundání sání sáhnout a konektor X2262 od regulátoru B2262 odpojit a znovu zapojit. Ta "opičárna" s odpojením konektoru ale Tvůj problém s ŘJ motoru nevyřeší, napsal jsem to jen pro úplnost = nyní to není nutné. Protože jsem našel jen fotky se sundaným sáním, tak se na ně koukni tady:
http://imageshack.us/a/img28/3945/dsc3024o.jpg
http://imageshack.us/a/img841/7642/dsc3025a.jpg
http://imageshack.us/a/img560/3613/dsc3023l.jpg
http://cdn02.trixum.de/upload2/4000/388 ... 377fc5.jpg
Pokud přece jen budeš sundavat to sání, nezapomeň odpojit a potom zase zapojit 3-pólový konektor X2014
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 102042.png , několika lidem se to už podařilo urvat. Když budeš mít dole to sání, tak si ho můžeš rovnou vyčistit od karbonů a rovnou vyčisti EGR ventil - to bude záslužná činnost.
EWS a dálkové ovládání uzamykání vozu jsou dva samostatné systémy a jejich části jsou součásti každého klíče. Jak funguje EWS a jak potom spárovat ten další klíč s autem se dočteš v odkazech kolegy Fx a ruza2:
http://bmwklub.eu/modules.php/modules.p ... ic&t=76097
http://www.bmwklub.eu/modules.php?name= ... ic&t=93220
Napsal: sob 20.09.2014 08:29
od cajnik
Dakujem za vycerpavajuce odpovede...
- sanie dam dole urcite.. chcem pozriet na virive klapky, ak tam este su dam ich prec..
- tak isto ked uz mam auto odstavene chcem vymenit odlucovac oleja
- vycistim aj egr ventil
-dialkove budem riesit teda az po spojazdneni auta.
dakujem este raz
Napsal: úte 23.09.2014 09:49
od sklenus
tak aj ja pridám odpoveď, už som si čo to s e39 odskákal a aj StarML mi pomohol, ešte raz teda ďakujem
čo sa týka tlaku pre-supply, to čerpadlo má na klasickom manometri tlačiť 7-8 barov, ten tlak sa potom znižuje páve tým regulačným ventilom, ktorý škrtí odtok nafty do prepadu a tým udržuje stály tlak, v krajnom prípade, pri pomalom odchádzaní čerpadla udržuje tlak aby motor ešte išiel, preto podľa diagnostiky na čidle tlaku paliva nameria tých 3.6-3.8 baru
keď sa budeš hrabať v tých poistkách vymeň ich za nové, ja osobne som mal problém s neustálym resetovaním DDE v intervaloch 1-2 sekundy, pozrel som na poistky v bloku RJ (tie 30A) a boli na pohľad dobré avšak jedna nebola, multimeter to odhalil, tie kontaktné packy vedia zaoxidovať a potom to robí problémy, mne tam napr. striedavo kolísalo napatie od 8-17.5 V, čo už mohlo zničiť RJ, ale vydržala
Napsal: úte 23.09.2014 11:38
od cajnik
- no ja cakam na tu riadiacku a EWS a hadam to nastartuje...
- tie poistky som vybral a premeral a su OK... kontakty som precistil
- tak preto tam bolo tych 8 barov
- no skor to vidim este aj na to spominane relatko
Napsal: úte 23.09.2014 11:45
od Fx
Doufám, že k tomu EWS budeš mít i čipy. EWS, DDE a čipy musí být z jednoho dárce.
Napsal: úte 23.09.2014 13:08
od cajnik
hej jasnacka vsetko bude z jedneho auta...
Napsal: pon 06.10.2014 17:59
od cajnik
Pani dnes som nahodil druhu riadiacku, ews a cip z kluca a auto nastartovalo na brnk...
Nestihol som to dnes uz napojit na diagnostiku, ale urcite to spravim do konca tyzdna...
Este vymenim to relatko co napaja RJ a hadam to bude ok.
Dakujem velmi za rady a pomoc vsetkym hlavne starML!!!